Sonunda Sinem durdu . Ben de durdum . Nehre gelmiştik . Nehrin bu tarafında teller yoktu ama etrafta nöbetçiler geziyordu . Nehrin öbür tarafında ise büyük bir parkur vardı . Etraftakiler fısır fısır konuşuyordu . "Emin ilk yarışını burada yapacaksın . Hazırsın değil mi ?" dedi Sinem . Aslında böyle bir şeyi daha önce sadece küçükken yapmıştım . "Göreceğiz ." dedim .
Sonra ,Cenk ve bir kaç adam daha geldi . Bunlar grupların başkanlarıydı . İçlerinden en kısa olanı "Evet arkadaşlar , buraya bakın . Birazdan yarış başlayacak . Son hazırlıklarınızı yapın çaylaklar . " dedi . Sonra Cenk elindeki kutudan eldivenler çıkardı . Ardından kask falan çıkarır sanmıştım ama böyle bir şey yapmadı . Cenk'in yanına gidip ,"Şey , kendimizi korumak için kask filan verecek misiniz? " dedim . Bana garipçe bakıp " Koruma gerektiğini düşünüyorsan , korkuyorsundur evlat. Ama benim grubuma gelmeyi düşünüyorsan korkmaman gerek . Söyle bakalım , sence onlara gerek var mı ? " dedi . Ama gülüyordu. Kızmış hali yoktu . Bana gaz veriyordu . "Gerek yok efendim . Tama ben gidip biraz ısınayım bari ." dedim . "Aferin çaylak . Laf aramızda ama ben seni grubumda istiyorum ." dedi ve göz kırparak omzuma yavaşça yumruk attı . Bende ona bir tebessüm atıp ayrıldım . "Emin yerini alsan iyi olacak . Yarış başlıyor . İyi şanslar ." dedi ve güldü . "Bana güven .Senin için yapacağım ." dedim ve yârime geçtim . Ben ikinci sırada duruyordum . Herkes nefesini tutmuş bekliyordu . Cenk parkurun sağında durdu . Benim sağımda bir , solumda ise altı kişi vardı . Cenk iki saniye durdu ve ağzındaki düdüğü çaldı .
Hepimiz koşmaya başladık . İlk başta nehirden geçtik . Belimize kadar ıslanmıştık . Sudan çıkınca karşımda bir merdiven gördüm . Yaklaşık dört metre yukarı çıkıyordu . O merdivene zıpladım ve hızlıca çıktım . Tam çıkmıştım ki bir çığlık duydum . Göz ucuyla baktım . Görüntü pek iç açıcı değildi . Yere düşmüş bir kız vardı . Bir öğretmen hemen yanına koştu . Ama duracak vaktim yoktu . Koşmaya devam ettim .
Bu sefer merdivenle aşağı indik . En önde gidiyordum . Aşağı inince biraz koştum . İleride ki parkur "Tarzancılık" olarak ifade edebilirdik . Taban bir suydu ve ortada direklere bağlı bir ip vardı . İpi tutup oradan atlayacaktık . Göz ucuyla baktığımda diğer yarışmacılardan biri ile neredeyse aynıydık . Diğerleri ise iki üç metre gerimizdeydi . Son hız koştum ve ipe atladım . İpi sımsıkı tutarak suyun üstünden ileri atladım . Ama iki kişinin suya düştüğünü duydum . Biraz daha koştuk bu sefer bir ağaç vardı hepimizin önünde . Dim dik ağaçlara çıkacaktık . Ağaca zıpladım ve en kalın dalını tutarak çıkmaya başladım . Yukarı çıkınca aşağı baktım . Üç kişi aşağıda bekliyordu ve ağaçlara çıkmayacaklarından söz ediyorlardı . Son iki kişi kalmıştık . Bir sonraki parkursa , çocuk parklardında bulunan maymun parmaklıklarındandı . Elimi attım . Bunu evimizin oradaki parkta çok yapardım ondan dolayı çok kolayıma geldi . Diğer yarışmacıda bunu rahatlıkla yaptı . "Parkurun sonunda merdivenlerden indik . Son hız koşuyordum . Bir ben öne geçiyordum ,bir diğeri . İleride yerde iki bayrak gördüm . Bu son işti . Hızımı biraz daha arttırdım . Diğeri bir metre gerimdeydi . Ama beni çok zorluyordu . Son beş metre vardı . Aklıma gelen tek şeyi yaptım ve bayrağa zıpladım .
Ayağa kalktığımda diğer yarışmacı "Tebrikler ." dedi ve homurdanarak gitti .
Bir kaç kişi bini omuzlarına aldı ve "Emin ! Emin ! Emin ! "diye bağırdı . Adımı nerden biliyorlardı anlamadım ama şuan onu düşünemezdim. Çünkü ben kazanmıştım . İlk yarışımı kazanmıştım . Ama bir eksik vardı . Sinem ortalıkta yoktu . Bir kaç dakika sonra beni omuzlarından indirdiler . Grup başkanları da beni kutladı .
Nehrin öbür tarafına , kamp tarafına geçtim . Merdivenden düşen kız ve eli sargılı bir biçimde yanıma geldi ."Sen mi kazandın ? " dedi ."Evet. Sen iyisin değil mi ?"dedim. "Yok sadece burkuldu . Bu arada Sinem seni nehrin orda ki kayalarda beklediğini söyledi . Anlamadım ama neyse . Sonra görüşürüz ." dedi ve gitti . Bende nehrin orada ki kayalara gittim . Sinem orada değildi .
Sonra bir ses duydum "Emiiin ! Kazanmışsın . " diye bağırarak Sinem üstüme koştu ve boynuma atladı . "Evet kazandım . Dur dur . " dedim . Boynum kırılacak gibi sıkı sıkı sarılıyordu . Sonunda bıraktı . "Harikasın Emin . Aferin . " dedi . "Sağol . Ama önce sakinleş de öyle konuşalım ." dedim . Güldü . Çok mutlu görünüyordu . Kayalara oturduk . "Neredeydin, seni göremedim ? " dedim . "Yere düşen kızın kolunu sardım." dedi . "Yazık kıza . Daha ilk bölümde ayrıldı . " dedim . Bu çok kötü olurdu . Şuan bir çok kişi ondan "Ezik" olarak bahsediyordur . İçim burkuldu ama yapacağımız bir şey yoktu .
"Akşam senin için bir tören yapılacak ve bir grubu seçeceksin . " dedi Sinem . Kesin Sinem'in grubunu seçerdim . "Merak etme senin grubunu seçeceğim ."dedim. Sırıttı . "Sende bir kartal olacaksın "dedi ."Ne alaka ?" dedim . "Bizim grubumuzun lakabı kartal . Biz kendimize Kartallar diyoruz. O an bir şey dikkatimi çekti üstündeki , kırmızı deri ceketinin üstünde bir kartal rozeti vardı . Buna benzer ceketleri daha önce bir kaç kişide daha görmüştüm . "Bu ceketlerden hepinizde var mı ?" diye sordum .Cekete baktı ve "Evet . Büyük ihtimalle bugün grup evimizde yine kendi aramızda sana bir tören daha yapılır ve sana da bir ceketle rozet hediye vereceğiz. Tabi yanına bir şey daha veririz . Ama o ne bilemeyeceğim . "dedi. Sonra elimi yavaşça omzuna attım ilk başta irkildi . Ama sonra beraber nehri izledik .
"Emin. Bu arada Selin varken söylediğim şeyler ağzımdan kaçı verdi . Kusura bakma ." dedi. Neden bilmiyorum ama biraz üzüldüm gibi oldu . "Sorun yok . Kafana takma . "dedim.
Beş dakika sonra kalktık ve biraz gezdik .Öğlen yemeğini yemiştik . Sırada akşam yemeği ve ardından benim için bir tören vardı . Birde Sinem' akşam için bir planı vardı . Planını merak ediyordum . Ama nasıl olsa öğrenecektim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kartallar
FantasíaOkulun bitirme sınavlarına giren Emin , sınavının sonucunun kötü olması nedeniyle bir yaz kampına gönderilir.Fakat bu kamp sıradan bir kamp değildir. Emin bir şeyler döndüğünü anlar ve DNA BOZUCU olarak adlandırılan kimyasaldan kendisine e...