.35.

137 8 2
                                    


-hormonen te veel 😂🙈-

We zaten in het vliegtuig opweg naar marrokko . Papa sprak niet meer alleen als het echt nodig was .ik knufelde ibo ,ibo drukte een paar lichte kusjes op mijn haar voordat ik in slaap viel .ik werd wakker ."ib waarom praat wassim niet meer met ons "" dat kan ik niet zeggen speedy " ik sloot mijn ogen en hoorde ibo nog wat fluisteren " maar hij houd nog altijd van je " een glimlach bekroop mijn gezicht . De stem van de piloot haalde mij uit mijn gedachten " we gaan landen zou u ,u gordels willen vast zetten alvast bedankt " ik zette mijn gordel vast en keek uit het raam de lucht was helder blauw ,zo helder dat je niet eens een diepte erin zag . De warme lucht kwam als een vlaag over mijn gezicht papa gunde mij een trieste glimlach , ik keek de andere kant op hij loog tegen mij Hard......

we pakte een taxi naar ons huis .in de auto zette ik mijn telefoon aan 39 berichten van mariam 🔥💦 , 257 berichten van ninja turtels ' 2 van onbekend , 24 van amin
Ik opende van mariam "je skipt mij de hele tijd dat je problemen heeft betekend niet dat je hc moet doen " dit bericht raakte me wel , ik had dit nooit verwacht van mariam nu snap ik de zin "verwacht het onverwachte " ik was wel benieuwd naar onbekend " allah rahma " " ik hou van je ook al ben ik niet bij je ❤️" ik wist niet wie het was maar deze persoon was een van de weinige die mij in deze slechte piriode vertrouwd kon laten voelen .Ik sloot mijn ogen en leunde tegen het raam

........

Toen we thuis kwamen was het huis al bomvol met mensen die ik 'famillie' moet noemen de meerder heid zat gewoon te eten of dramatiesch te huilen . Ik liep naar mijn kamer ,verwiselde mijn kleren . Ik besloot om een rondje te lopen zodat ik dat dramatiesche gedoe niet hoef aan te horen ik veegde een traan weg , mijn moeder zij altijd " blijf sterk in moeilijke periodes zodat je in goeie piriodes kan lachen " ik groete de vrouwen met een simpele knik en salam alaikom ( vrede zijn met u ( hallo)) ik liep de straat op en keek naar de famillies ,moeder en dochter samen een ijsje etend op de bank . Het meisje liet haar ijsje vallen ik had zo de drang om een nieuw ijsje te kopen dat ik dat ook deed . Ik gaf het meisje het ijsje het meisje keek me met pret oogjes aan en knuffelde mijn been , de moeder bedankte me 100 x ik zei dat het geen moeite was en zwaaide naar het meisje .toen ik mij omdraaide ving ik een schim van een bekend persoon op .ik kon maar niet plaatsen wie het was !

....next day .......

Ik werd wakker door een oorverdovende geluid . Ik liep de trap af en er stond een hele stoet voor onze huis overal mensen aan het huilen .iemand knufelde mij van achter " we gaan mama vandaag begrafen " fluisterde ibo in mijn oor .

-----------

"Mama ,mijn moeder die mij 9 maanden lang droeg .24/7 opvoede 19 jaar lang .zit nu boven ,voor jullie boven bij allah .bij mij zit ze boven ,boven in mijn hoofd allah rahma . Mensen vragen mij of het normaal is zo veel van iets te houden dat er niet meer is , nee ,want mama is er nog in mijn hart " ik ging naast ibo zitten en huilde in zijn armen uit .het laatste wat ik kon herineren was dat ibo mij naar de auto droeg.




I am backkkkkk ❤️

Stay with me ...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu