Ewa lezertjes omdat ik zo lang niet heb geplaats ga ik 3 hoofdstukken plaatsen 😏 dus hou het in de gaten ..
-----------
"Hhhhh" ik gaap en rek me uit . Ik voel iets zwaars op mijn voeten ,ik sta shie zombie op en slapperig bekijk ik een witte doos "fasineerend pff" ik rek me nog een keer uit voordat ik uit bed stap . Ik ga naar de douch en was mijn gezicht en loop terug naar mijn kamer ,ik maak de doos open (met veel geweld ) er zit een roze tekschita in (zie boven plaatje ) ik kijk er raar naar ,wat moet ik hier mee .ik kijk of er nog wat anders in de doos zit ,natuurlijk moet ik weer iets omstoote " amira skoet ik slaap hmara " schreeuwt mijn vader .met mijn vader gaat het weer ietsje beter , er valt een brief uit
"Jij moet natuurlijk het mooiste zijn op de bruiloft x anoniem ❤️"
Ik gooide de jurk door de kamer "wollah meh ik ga " schreeuwde ik ,ik liep stampvoetend naar ibo s kamer " HEB JIJ DIE JURK IN MIJN KAMER GELEGD IK GA NIET OKE" ibrahim lachte en schudde zijn hoofd "wollah ik heb het niet daar neergelegd " zei ibo lachend "slimme actie bro" fluisterde ibo "WIE BEDOEL JE " " luister gewoon jij gaat naar die bruiloft en jij gaat laten zien dat het jou niet boeit en jij gaat daar als mooist ,zodat wassim zelf spijt heeft dat hij jou heeft laten staan ok" zei ibo in een adem .ik knikte maar bleef hem met gespleete ogen aankijken " ik kom er wel achter wie die jurk daar heeft gelegd "
--------
Papa gooit een doos naar mij tijdens het ontbijt " wat is dit " maak open "
Het is een ketting met oorbellen " ze waren van mama,toen we gingen trouwen " papa stond op en liep weg .
Ze waren prachtig----
Ttrrrr.ik maak de deur open en daar staat amin " AAH HMAR IK HEB JE GEMIST WAAR WAS JIJ EH DIKZAK " sorry hbiba ik moest wat regelen " ik trok amin naar binnen .
Wil je eten ? "Nee hoeft niet " "maar ff hoor weet je wie die jurk in mijn kamer heeft gelegd " amin begon te lachen en schudde zijn hoofd "sorry kleintje mijn mond moet dicht blijven ,ik kan je wel een hint geven die gene geeft veel om je " "ja daar heb ik veel aan " amin schudde zijn hoofd en ging met zijn handen door mijn haar .Dus amirrahh gaat tog naar de bruiloft ...
JE LEEST
Stay with me ...
RomanceJij was er waarom ben je er nu niet he? Zij had belooft mij in moeilijke tijden te helpen waar is zij ? Ontmoet amirah een druk marokaans meisje dat veel problemen tegemoet zal komen ,zal ze haar geliefde vinden of is het niet wat het lijkt het beg...