.38.

197 16 10
                                    

Ibo springt op mij "sta op speedy ""waaroom"zeur ik "wassim gaat vandaag trouwen " zegt ib met een grijns ,ik doe mijn best om mijn tranen te bedwingen .ibo trekt me in een knuffel "yalah sta op " ik bijt in mijn wang  .

-- 

Ik kijk in de spiegel "je lijkt veel op mama" zegt papa en geeft mij een kus op mijn voorhoofd  .hij pakt mamas ketting van mijn nachtkastje en doet hem om bij mij "kijk hoe mooi jij bent bentie waarom jij huilen "ghair inschallah" zegt papa met een glimlach
Samen lachen we en praten we nog wat "AMIRAH DOE JE JURK AAN JE MOET NOG NAAR DE KAPPER SCHIET OP " "OKEE"  ik trek mijn tekschita aan .ik ruik eraan ,waarom komt deze geur zo bekend voor ?!

--

"Kapsel of los " doe kapsel "schreeuwt ibo door de kapselon "dat word geloof ik een  kapsel "vraagt de vrouw ,ik knik

~~~~

"Je haar killt em wel phoe " (armoo aka dolfijn 😂) zegt amin "weet ik tog " "stap in " ik stap in de  matt zwarte audi van amin "dus ga je wassim groeten " zegt amin met een grijns " waarom grijnst iedereen als ze over wassim praten " amin haalt zijn schouders op maar zijn mondhoeken krullen omhoog .

Toeeet "tooeeet"toeet amin drukt de hele tijd op de claxon ."mooie jurk "jij weet gewoon van wie deze jurk is "amin haalt zijn schouders op en likt zijn lippen

---

Iedereen staat er al mo ,sabri ,nabil .ik loop naar ze toe en knuffel ze "geen wonder dat je princces heet ,amira"  ik knip oogde naar nabil "i know right" "waar is ibrahim "" bij wassim " ik knikte samen met amin liep ik naar binnen
  De zaal was best leeg wassim zat al op de stoel samen met farah (aka bitch)
Wassim zijn onderkaak hing een beetje omlaag waardor zijn mond openhing "schatje ben ik zo mooi " krijste farah ,haar stem is nog valser dan een kraai .

Ik gaf wassim een slape hand "mabrouk " die jurk staat je prachtig " wassim liet mijn hand niet los ,een blos versprijde over mijn wangen .wassim drukte nog een kus op mijn hand voordat farah hem als een prooi beetpakkte en hem vol op zoende .wassim duwde haar weg .zijn mondhoeken kropen omhoog " blijf deze nacht niet weg gaan " n-" voordat ik iets kon zeggen klonk er een luide menen stem door de zaal "HIJ IS GETROUWD ZIE JE DAT NIET BEETJE RESPECT JA WA 3IEBADALLAH "  die stem liet me huivere " sorry " gluisterde ik en liep naar mijn plaats " babah beter ga je nu normaal doe ik doe ales voor jou oke " zei wassim hard genoeg zodat ik het kon horen ,ik besloot er een gezilige avond van te maken en wassim te vergeten ,hij gaat tog trouwen helaas ......

Zo meteen nog een deel ❤️😛

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 23, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Stay with me ...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu