Faydee-laugh till you cry 👆😻😻
Ik werd om 11 uur wakker door een appje van yassin "awillie ik ben alleen op school ,wollah meh ik wist we hadden 12 uur school anders was ik nu nog percies in mijn bed 😢"sukkel" ik lachte echt een actie van yassin ik ging nog ff op insta en stond op iedereen was al weg ,mijn vader werkte en mijn broer had school en mijn moeder allah o a3lam .ewa boeie ik stond op deed mijn routine en trok een zwarte broek met een leger groene jack en mijn addidas superstars (boven foto 👆)en ging nog ff ontbijten net toen ik wou beginen met eten belde iemand aan ik maakte de deur open daar stond mo "ewa kleintje waar is ibo " ik haalde mijn schouders op "volgens mij op school " waarom?" Hij keek mij moeilijk en verzon iets "ik moet iets geven " owh oke " hij wou net wegaan tot ik hem terug riep "eey weetje waar wassim is hij reageert niet meer " hij keek me met meedelijde aan en zei "dat moet hij echt zelf vertellen en ging met zijn hand door mijn haren ,ik liep naar binnen denkend aan wassim en pakte mijn rugtas en pakte de vesspa van ibrahiem en reed naar school .aangekomen deed ik mijn oortjes in en zocht mariam "ewa"ze keek me blij aan en gaf mij een knuffel" OMG NABIL HEEFT ME GE APPT " ik zei tog dat je hem leuk vind ""misschien " ik kreeg ook een appje ik keek op mijn telefoon sabri "weetje waar ibo is ☺️" waarom zoekt iedereen hem tog " ik weet niet " owh oke thnx " "np "ik richte mijn aandacht weer op mariam "ewa wat zei hij " wie ?"ik zuchte dat kind is niet normaal " nabil ""oow hij stuurde gn met hartje en xje ja JA EEN XJE "ik gaf haar een schouder klopje en de bel ging ik ging aan een tafel zitten .een boze yassin kwam de klas binnen hij kwam naast me zitten "zo ik zat fcking 2 uur op school " ik lachte hem uit maar ik kon niet stoppen met lachen yassin die boos is is gewoon te grappig " kill wat lach je " ik hield langzaam op en kneep in zijn wang hij keek me boos aan ,ik hield met moeite mijn lach in zo was de dag voor bij gevlogen ,ik kwam thuis aan en luisterde muziek zonder avond eten viel ik in slaapEen week ging weer voorbij ,nog steeds geen antwoord op wassim .ik werd om 13:16 uur wakker want we hadden vakantie ik stond op en ik kreeg een appje 'wassim ❤️😻❤️' ik was echt blij maar toen ik het appje opende was ik veel minder blij ......
Hmm wat zou er in het appje staan .en waarom zoekt iedereen ibo ,?? 😏😏
JE LEEST
Stay with me ...
RomanceJij was er waarom ben je er nu niet he? Zij had belooft mij in moeilijke tijden te helpen waar is zij ? Ontmoet amirah een druk marokaans meisje dat veel problemen tegemoet zal komen ,zal ze haar geliefde vinden of is het niet wat het lijkt het beg...