Braca? Nije moguce! I to blizanci? Ali uopste ne lice! Zasto mi to Majk to nije rekao? Zasto nas je Alvis napao onog dana? I zasto je svog rodjenog brata optuzio da je ubica? Pa njih dvojica ce me ubiti! Ko zna sta je sledece!
"Vi ste blizanci? Ali uopste ne licite!"sad me je skroz zbunio.
"Malo je tesko poverovati,ali je istina".rekao je
"Malopre si rekao da si isao da posetis porodicu. Koga tacno? Oca ili majku?"radoznalo pitam
"Samo Majka".tuzno govori
"Samo Majka?"zbunjeno pitam"Koliko znam,jedan roditelj ti je vatreni,a drugi vetroviti cuvar. Zar nije tako?"
Savio je glavu. Izgleda da mu tesko pada pricanje o porodici,ali jos uvek nisam sigurna zasto. Pogled mu je bio prazan.
"Jeste. Majka mi je cuvar vetra,a otac vatre".stavio je akcenat na rec majka. Nesto je time hteo da naglasi.
"Znaci otac ti zivi u kraljevstvu vatre i ti nisi hteo da ga posetis?"pitala sam
"Nisam ga posetio jer ga mrzim!"postao je besan.
Sedeli smo koji minut u tisini. Alvisova recenica me je iznenadila. On ga mrzi?
"Izvini sto sam vikao malopre".rekao je"Sve cu ti objasniti. Kao prvo znas li ko su demoni?"
Opet oni. Moze li neki razgovor da prodje bez njih.
"Znam. Majk mi je pricao o njima".odgovorila sam
"Onda znas da su oni tvorci vatre".rekao je
"Pa?"nije mi jasno sta je time hteo da kaze.
"Bret,Karm i Rodzer. Takodje blizanci. Mrzim ih. Svu trojicu!"rekao je poprilicno besan
"I? Uopste ne kontam sta mi pricas!"moze li on malo razumnije da govori?
"Moze se reci da smo u srodstvu".rekao je
"U srodstvu? Kako?"pitam
"Pa... Karm je moj i Majkov otac". rekao je vidno besan.
"On ti je otac?"sta jos necu cuti
"Sto znaci da su mi Bret i Rodzer stricevi. Problem je u tome sto me oni mrze!"
"Zasto bi te mrzeli?"radoznalo pitam
"Zato sto sam cuvar vetra. Izgleda da oni ne mogu da prezupce da nisam vatreni cuvar i samim tim njihov naslednik. Ja pripadam vetru,a ne vatri".rekao je normalnim tonom.
Nisam ni mogla da zamislim da mu je ovakva sudbina. Otac ga mrzi jer je drugaciji. Izgleda da i ne pricaju.
"Zao mi je!"bilo mi je tesko da sve to slusam. Kao sto znate,krhka sam.
"Nije sve tako crno".smireno je rekao
"Zasto si Majka nazvao ubicom pre neki dan i zasto si nas uopste napao?"ovo me kopka vec duze vreme. Zanima me odgovor.
Pogledao me je tuznim ocima. Vetar je poceo da se pojacava. Uzdahnuo je i pogledao ka liniji horizonta.
"Iz vise razloga".rekao je"Kad smo bili klinci,Majk i ja smo bili nerazdvojni. Sve smo radili zajedno. Tacnije,sve do naseg sedmog rodjendana. Tada nas je Karm razdojio. Vise se nismo vidjali. Svaki dan sam dolazio u kraljevstvo vatre da bih se igrao sa Majkom,ali Karm mi je uvek govorio kako je Majk zauzet i nema vremena da se igra samnom. Svaki put me je lagao. Doduse ne u potpunosti,ali je dobar deo bila laz. Majk je tada pocinjao da uci da kontrolise vatru i bio je zauzet,ali mu je Karm branio da se vidja samnom. On cak nije ni znao da sam svaki dan dolazio da ga posetim. Tada me je Karm odbacio kao sina. Vratio sam se u svoje kraljevstvo i nisam se vracao tri godine. Za to vreme sam postao odlican cuvar,a i psihicki sam postao stabilan. Prva godina mi je bila najteza. Svaki dan sam plakao. Nekako sam uspeo sve to da prebolim. Naravno,nikad nisam zaboravio na Majka. Ponekad sam mu slao pisma,ali nije odgovarao na njih".
Zaplakla sam. Znam koliko mi je bilo tesko kada sam se posvadjala sa ocem. Kako li se on tek osecao kada ga je otac napustio. Suze su mi polako nakvasile celo lice. Pocele su da me guse. Teze sam disala.
"Zao mi je".ponovo sam rekla."Jos uvek ne razumem zasto si nas napao".
"Nisam ni stigao do tog dela"ozbiljno je rekao"Posle tri godine sam odlucio da se vratim u kraljevstvo vatre. Tacnije,mama me je nagovorila. U vatrenom kraljevstvu je ritual da klinac sa deset godina postane cuvar i to bas na dan rodjenja. Zato smo moja majka i ja na moj deseti rodjendan otisli u njihovo kraljevstvo".
"Kako to mislis "da postane cuvar"?Zar nismo cuvari od rodjenja?"pitam
"Pa jesmo mi cuvari od rodjenja,ali ne razvijeni. Tek sa desetak godina postajes cuvar,jer tad vec znas da kontrolises element".rekao je"Da nastavim sa pricom. Pre ceremonije sam dosao do njega. Skroz se promenio. Vise nije bio nasmejan klinac,koga sam pamtio.Bio je ozbiljan,a pogled mu je bio drugaciji. Probudili su demona u njemu. Zato ih i mrzim. Majk je zbog njih postao ubica".
Ove reci su me bolele. Iako Majka ne poznajem bas dugo,nisam primetila njegovu zlu stranu. Mozda jedino kad me je "spalio",ali to ne bih nazvala ubistvom. Koliko sam primetila,on je veoma pozrtvovan i pogled mu bas i nije toliko ozbiljan,kao sto je Alvis rekao.
"A koga je on ubio pa ga nazivas ubicom?"upitala sam
"Nije problem u ubistvima"tiho je rekao. Glas mu se promenio. Bio je pun tuge i zalosti. Oci su mu bile pune suza. Iako izgleda kao decko kamenog i hladnog srca,on je potpuna suprotnost. Zaplakao je.
"U cemu je onda problem?"pitam
Pustio je jos koju suzu. Lice mu je bilo skroz crveno. Brzo je disao. Izgleda da Alvis bas brine za njega. Ponasa se kao da mu je on druga polovina. I ocekivano kada su blizanci. Ali Majk mi uopste to nije pokazivao. Tacnije nije mi ni rekao da ima brata. Onog dana kada nas je Alvis napao,Majk ga je gledao kao zakletog neprijatelja,a ne brata.
"On je jos uvek dobar i cist u dusi,ali..."stao je. Suze su ga gusile. Nije mogao da prica. Nesto veliko se krije u nastavku recenice,sigurna sam.
"Ali sta?"nervozno pitam. Ko zna sta je upitanju! Cim mu je ovoliko tesko da to izgovori.
"On nije kriv ni za jedno ubistvo".rekao je"Nije svestan sta radi. I zbog toga je opasan".
"Ne razumem".rekla sam"Kako nije svestan sta radi?"
"Demoni ga kontrolisu!" odgovorio je.Evo ga nastavak! Nadam se da vam se svidja! Izvinite na greskama! Vote/come!
Hvala sto citate!
VOUS LISEZ
Ledeni Plamen
Fantasy"Razlicitost nije mana.To je moc!" Rei,cetrnaestogodisnja tinejdzerka je nosilac hladnog elementa.Vecno hladna.Pod njenim hladnim dodirrom,sve postaje neotopivi led. Hladna na dodir,ali topla u dusi. Mislila je da je jedina.Mislila je da se sa njom...