Who I am?

690 47 6
                                    

     Ahoj,jmenuji se Frisk,je mi 8 let a pocházím ze sirotčince z jedné malé vesničky poblíž hory Ebott.Nemám moc kamarádů...Ostatní děti si ze mě většinou jen utahují.Každý rok pořádá náš siročinec takovou menší akci.Je to tedy spíš soutěž než akce.Jde o to,si všichni sbalíme věci a během 48hodin musí každé dítě přinést alespoň jednu zlatou květinu.Není to zrovna nejlehčí úkol,protože zrovna v této oblasti se tyto květiny moc nevyskytují.Dítě,které úkol nesplní je pak většinou terčem posměchu a šikany a ano hádáte dobře minulý rok jsem byla já ta,která ji nenašla.
      je 7 hodin ráno a všichni si balí věci aby mohli co nejrychleji vyrazit.Kdy vyjdeme je na nás ale ti nejrychlejší vždy vysbírají ty nejbližší květiny a úkol mají hned splněný.Zajímalo by mě jak to letos dopadne,protože já vůbec nevím kde je hledat.
      Vyrážím.Vydala jsem se po úzké cestičce vedoucí k lesu a pak až k hoře Mt.Ebott.Ve stínu je docela chladno,ale nemám čas na rozdělávání ohně nebo tak něco.Je asi 12:30 a já začínám mít hlad,takže je nejspíš čas na krátkou přestávku.Čeká mě asi ještě dlouká cesta a nějaké jídlo mi musí zbýt,takže se najím jen trochu
      Po krátké přestávce je čas se opět někam pohnou.Hora už není moc daleko odtut,ikyž vlastně ani nevím jak mě napadlo,že by na hoře mohli růst kytky.

               O 2 hodiny později
                              ...

      Jsem nahoře.Je tu celkem zima a žádný kytky tu nejsou...wow...fakt super...Úplně zbytečná cesta.No co když už tu jsem tak bych si tu mohla na chvilku lehnout.Položila jsem deku a vtom jsem si všimla té obrovské díry v zemi.Radši jsem se dolů nekoukala,abych se nepropadla a šla jsem si lehnou.

                 O 30 minut později
                                 ...

      Najednou mě probudil takový zvláštní pocit,jako bych padala z obrovské výšky.,,Áááááááááá".V ten moment mi došlo,že opravdu padám.Po asi 15ti vteřinám padání nic...černočerná tma...

Undertale CZKde žijí příběhy. Začni objevovat