Bone me daddy!

304 18 5
                                    

xD sorry lidi ale to bylo první co mě u Sanse napadlo,tak mě za ten název neukamenujte,kameny jsou vzácný a měli bychom si jich vážit.
___________________________
Otevřela jsem dveře a náhle se ochladilo.Vyšla jsem ven do chladné zimi a šla lesem po zasněžené cestě.Měla jsem pocit,jako by mě někdo sledoval,ale nerozhlížela jsem se a šla pořád dál.Po pár minutách chůze jsem došla k lávce ještě stále s pocitem,že mě někdo sleduje.Otočila jsem se a stála za mnou osoba,které jsem nemohla vidět do tváře.podala mi ruku,ale jakmile jsem té osobě ruku stiskla,ozval je vzláštní vzuk a já mohla spatřit jeho tvář.Nebyl to člověk.Přede mnou stáv malý kostlivec s modrou bundou,černými kalhoty a růžovýma bačkorama.Po setkání s mluvící kozou mě to nepřekvapilo.
,,Ahoj já jsem Sans.Sans the Skeleton." Řekl s neustálým úsměvem ve tváři.,,Neboj já ti neublížím.Nechytám lidi jako můj bratr.Můj bratr Papyrus je posedlý. chytáním lidí /pořád lepší chytat lidi než Pokémony -.- ale co taky to hraju xD/neboj není nebezpečný,ale měl by každou chvíli přijít,tak se jdi raději schovat za támhletu lampu."
Během pár minut přišel vysoký hubený kostlivec s červeným šátkem kolem krku a začal se vyptávat Sanse,jestli náhodou nedorazil člověk.
,,Nevím,ale zkus se podívat za tamtu n lampu."Odpověděl Sans.,,Nedělej si ze mě srandu!!"křičel rozloveně Papyrus a chystal se odejít,ale Sans ho ještě přerušil (nejprve jsem omylem napsala "přeložil"...nevím proč a co si při tom mám vybavit xD) ,,Ale být tebou se podívám za tu lampu je opravdu hezká." Papyrus se jen rozzlobeně podíval na Sanse a odešel pryč.
___________________________
Moc se omlouvám,že dlouho nebyl nivý díl,ale byla jsem pořád pryč a nebyl čas :< pozítří zase odjíždí,takže kdy bude další díl nevím,ale pokusím se to napsat co nejrychleji :) nejhorší je že ty Sansovi vtipy v češtině vůbec nedávájí smysl,takže je nemůžu použít,ale vy jsi asi trochu pamatujete kdy jaký vtipy říkal :D.

Undertale CZKde žijí příběhy. Začni objevovat