Letělo na mě asi 12 vražedných semínek a nedalo se jim vyhnout.V tom najednou vkročila do cesty vysoká neznámá osoba a odehnala Flowey.Podívala se na mě a mile se usmála. ,,Ahoj jsem Toriel,starám se o děti,které jsem spadnou.Už je to dlouho,co sem nikdo nezahučel,ale procházím to tu každý den,kdyby se nějaké takové střevo našlo ]:•)"
Nejprve mě provedla několika místnostmi a vysvětlovala mi nějaká pravidla.Přešli jsme asi dvoje puzzle a pak jsme se zastavili u takové ošklivé sešité věci připomínající hlavu koně. ,,Toto je Dummy." Řekla ta prsatá koza. ,,Můžeš si sním vyzkoušet mluvit,jestli chceš ]:•).Alespoň budeš připravená na to,když na tebe nějaké monstrum vyskočí.Ale vždy se najde řešení,jak se boji vyhnout ]:•)."
Přišla jsem k Dummymu a začala jsem na něj mluvit.Nic neodpověděl,ale Toriel mě pochválila.
Šli jsme dál a postupem času mi Tori ukozavala víc a víc věcí.Například,že když se dotku žluté zářící věci,tak kdyby se něco stalo,objevím se tam.Nakonec jsme došli k žabkám,které se všechny jmenovaly Froggit a vysvětlili mi pár nových věcí.Když jsme došli na konec místnosti Toriel mi řekla,ať si to tu zkusím projít sama,že bude čekat u jejího domu.Sice jsem neměla tušení,kde je její dům,ale dala mi telefon a její číslo,takže to mě trochu uklidnilo.
po asi půl hodině procházení různých místností jsem narazila na ducha,který mi stál v cestě a já nemohla projít.Musela jsem se dostat na druhou stranu a tak mi nezbylo nic jiného,než ducha posunout.Jakmile jsem se ho ale dotkla,vzbudil se a vypadal hrozně smutně.Pokračování příště
ČTEŠ
Undertale CZ
Fanfictionahoj :) v tomto příběhu chci vyprávět příběh jako je to ve hře,ale trochu jinak :) jen pokusím se to více rozvinout,takže pokud jsem Undertale ještě nehráli a nebo prostě nechcete vědět jak to skončí tak pozor SPOILERY! :D