,,Au!" Probudila jsem se na zemi s obrovskou bolestí zad.Chvíli jsem jen tak seděla a nějakou dobu mi trvalo,než mi došlo na čem to vlastně sedím...Jo! Já vážně celou dobu sedím v těch zlatých kytkách,co celou dobu hledám! Teď už se jenom nějak dostat nahoru.......Tak to asi nepůjde no...
Byla tu jen jedna cesta.Na konci té cesty stály obrovské dveře,které vypadali jako by byly tak tisíc let staré.Jiná cesta tu nebyla,a tak mi nezbývalo nic jiného než se podívat,co se za nimi ukrývá.
Wow...Fakt super.Stálo mě tolik síly otevřít ty dveře jenom kvůli tomu,abych se podívala na kytku stojící uprostřed místnosti?! Wait...Ta kytka je trochu jiná než ostatní...Ta kytka se usmívá.Takže já spadnu do díry v hoře a ještě mě tady znásilní nějaká pedokytka?! Tak to teda ne! ,,Čau kytko!" zaječela jsem na ní.Super,už začínám šílet.Vážně tady mluvím s kytkou?.
Po asi minutě pozorování kytky se mi zdálo,jako by se pohla.A ne fakt se mi to nezdálo. ,,Ahoj,já jsem Flowey...Flowey the Flower!" Panebože,tak kytka mě snad zdrogovala nebo co?! Chvíli mi vyprávěla něco o tomhle světě,jak je přátelský atd...
Pak mi ale řekla,že mi hodí nějaká přátelská semínka.Hodíla je a já se snažila je chytit. ,,Aaau!" Ty semínka mě nějakým způsobem zasáha,jakoby v sobě měla nějakou magii nebo tak něco. ,,Ty blbko! V tomto světě se řídí pravidlem: Zabij nebo buď zabit!!" Flowey na mě vyslala další semínka.Tentokrát se jim ale nedalo vyhnout.Byla jsem v pasti a nevěděla jsem,co mám dělat.V tom najednou...
Pokračování příště :D
Vím,že je zlý to ukončit zrovna tady,ale chci se vám zeptat :D Nemohla jsem se rozhodnou jestli si vybrat Genocide/Neutral/Pacifist :) napište mi do komentářů,co by se vám líbilo nejvíc a co by vás bavilo! :)
ČTEŠ
Undertale CZ
Fanfictionahoj :) v tomto příběhu chci vyprávět příběh jako je to ve hře,ale trochu jinak :) jen pokusím se to více rozvinout,takže pokud jsem Undertale ještě nehráli a nebo prostě nechcete vědět jak to skončí tak pozor SPOILERY! :D