Vylezla jsem ze své skrýše za lampou a ten velký kosťa už tam nebyl.Sans mi pověděl ještě pár věcí o Papyrusovi a odešel někam pryč.Já jsem ještě chvíli prozkoumávala okolí a pak se také vydala dál.Šla jsem kus cesty zasněženou krajinou až jsem opět narazila na Sanse s Papyrusem stojících u jakési divné veci ležící na zemi.Zastavila jsem se a Papyrus se na mě podíval radostným pohledem.
,,Podívej Sansi!!Není to...ČLOVĚK?!?! Pokřikl větší kostlivec.,,Tím bych si nebyl jistý bro,řekl bych,že je to obyčejný kámen.I když máš pravdu je celkem hezký."Odpověděl Sans a Papyrus se jen rozzuřeně podíval na kámen ležící předemnou.,,Ale já myslím to za tím kamenem,hlupáku!" řekl Papy a ukázal na mě.,,Oh aha,tak to asi člověk opravdu bude no." Usmál se Sans a podíval se na mě.,,Oh my gooood!!Na tuto chvíli jsem čekal tak dlouho!!! Vidíš to bro?!!!!Člověk!!!"
Po pár minutách Papyho fangirlování ve stylu trhlé yaoiistky slintající nad EreRi shipem se Papy konečně uklidnil a začal mi popisovat tu divnou věc na zemi.,,Toto jsou puzzle milý člověku!Jakmile šlápneš mimo neviditelnou cestu,dostaneš elektrický šok!Nyehehehe!!!" Řekl a chtěl odejít na druhou stranu k Sansovi,ale když vstoupil na puzzle dostal šok.Musela jsem se zasmát a on se jen otočil a dal mi do ruky jakousi kulatou věc a prošel puzzlemi na druhou stranu.Asi mu ale nedošlo,že je tu sníh a že za sebou nechá stopy,takže jsem se bezproblému dostala na druhou stranu za nimi.Papy se nejdřív jen udivěně koukal,ale pak mi oznámil,že toto byla jen zkouška a že příště to tak lehké nebude.Guys hrozně se omlouvám,že hooodně dlouho nevyšel nový díl,ale byla jsem pořád hrozně unavená a běhali jsme po doktorech,jestli nemám boreliózu (první testy ukázali,že jo a ty druhý že ne,ale zase našli něco jinýho a teď čekáme na výsledky.) a tenhle díl píšu v čekárně u doktorky.Tak mi prosím nepište naštvané komentáže typu ,,a další díl bude jako kdy?!" a prosím pochopte,že přijdu domu a jdu si lehnout.Jsem moc ráda,že se vám tenhle příběh líbí a chtěla bych vám moc poděkovat 1,5K views💞 ale pochopte,že ten čas prostě nebyl.~díky moc :)
ČTEŠ
Undertale CZ
Fiksi Penggemarahoj :) v tomto příběhu chci vyprávět příběh jako je to ve hře,ale trochu jinak :) jen pokusím se to více rozvinout,takže pokud jsem Undertale ještě nehráli a nebo prostě nechcete vědět jak to skončí tak pozor SPOILERY! :D