Vrátila jsem zpět do svého pokoje,koukala na obrazy na stěně a pomalu usínala.Když jsem se probudila už bylo pravděpodobně ráno a uprostřed pokoje ležel kousek skořicového koláče.Toriel seděla v houpacím křesle v kuchyni u krbu a četla knihu.,,Oh,dobré ráno spáči.Jak se ti spalo v novém domově."Řekla Toriel a pousmála se.Celkem mě zarazilo,když řekla ,,v novém domově" a tak jsem beze slov stála a koukala na ni s vyděšeným výrazem.,,Stalo se něco?"Zeptala se a úsměv ji zmizel z tváře.,,Jak se dostanu domů?"To bylo jediné co mě v ten okamžik zajímalo,ale Toriel začala vyprávět nějaké blblosti o šnekách.Měla jsem chuť nějaké šneky vzít a nabodat jí je na rohy.,,Chci zpátky domů."Řekla jsem s celkem naštvaným výrazem.,,Vydrž musím něco zařídit."Řekla a odešla pryč z místnosti.Nezbylo mi nic jiného než pokračovat v prozkoumávání domu.Po asi 15ti minutách procházení místností jsem si uvědomila že dolů po schodech jsem ještě nešla a pomaličku sešla dolů.Byla tam tma a celkem chladno.Šla jsem temnou uličkou a asi po 100 metrech jsem zahlédla Toriel stojící o kousek dál.,,Vrať se do svého pokoje!" Okřikla mě a vydala se dál chodbou.Nezajímalo mě co říká nějaká přiblblá koza a šla ksem dál za ní.Asi si všimla že jdu za ní a zastavila se.,,Vrať se,nachladíš se." Řekla a šla dál.Ne,nevrátila jsem se a šla za ní.Nakonec jsme došli k obrovský kovový dveřím u kterých se Toriel zastavila.,,Jsi jen další naivní dítě." Řekla a otočila se na mě.,,Každý do prošel těmito dveřmi se již nikdy nevrátil."Jen jsem nehybně stála a koukala na ní s odhodlaností se za ty dveře dostat,ale Torielin velký zadek mi v tom bránil.,,Zemřeli tam všechny děti co se tam dostali a zemřeš i ty jestli tam půjdeš.Asgore tě zabije stejně jako ostatní.Teď se vrať do svého pokoje."Nechtěla jsem se vrátit,chtěla jsem vědět co je za těmi dveřmi tak nebezpečného a chtěla jsem domů.,,Jsem vážně tak neschopná,že nedokážu ochránit ani jedno jedině dítě?"Zamumlala se slzami v očích a najednou na mě vyjela nabídla 'Fight','Item' a 'Mercy' jako předtím u Flowey.Už nebylo cesty zpět,ale nechtěla jsem Toriel zabít a tak mi nezbylo nic jiného než dávat 'Mercy' pořád dokola.Toriel po mně šlehala ohnivé koule a několikrát se jí podařilo mě zasáhnout.Nakonec to vzdala a přestala bojovat.,,Jsi vážně jen dalši naivní dítě,které si myslí se odejde živé.Jsi,ale už nikdy se nevracej zpět."
Pokračování příště
ČTEŠ
Undertale CZ
Fanfictionahoj :) v tomto příběhu chci vyprávět příběh jako je to ve hře,ale trochu jinak :) jen pokusím se to více rozvinout,takže pokud jsem Undertale ještě nehráli a nebo prostě nechcete vědět jak to skončí tak pozor SPOILERY! :D