Videa

1.4K 86 18
                                    

,, Chceš s ním hrát minecraft?" Ptal se mě Gejmr, když jsme jen tak hráli.

,, Jo. Bude to zábava, a proto jsem tě chtěla i poprosit, jestli by si byl při tom."

,, Rád. Jinak bych se asi zeptal sám." A zasmál se.

,, Gejmřeji, ty rošťáku jeden."

,, Báro, ty rošťando."

,, Gejmřeji, nezlob."

,, Poníčku, nezlob."

,, Nech toho."

,, Ne, ty toho nech."

,, Gejmre."

,, Ponny."

Byla chvíle ticha.
Co se to právě dělo?

,, Báro?" Ozvalo se po chvíli.

,, Ano?"

,, Jak se máš?" Zeptal se.

,, Gejmre. Kdybych tě neznala, řekla bych, že se mnou flirtuješ."

,, Nenatočíme už to video?" Změnil tému.

,, Jo. Prosím, build battle, prosím." Prosila jsem.

,, Dobře."

Gejmr začal natáčet a pozdravil.

,, Gejmre, tohle video bude bomba!"

,, To víš. Když se mi dva rozjedeme, tak nás nikdo neporazí."

Přitrouble jsem se usmála a po nějaké chvilce se rozloučila s Gejmrem a šla se podívat na kluky.
Ve společence byl David s Ondrou a pak Vendali, MarweX a Nakashi. Povídali si mezi sebou a ani si nevšimli, že tam jsem. Nenápadně jsem se dostala ke klavíru a začala nahlas hrát.

Pohled Davida:

Všichni jsme se lekli klavíru, do kterého Bára přímo bušila. Ale bylo to neuvěřitelné.
Mě a bráchovi vyprávěla, jak jí učila její učitelka, její mamka a Petr.
Zničeho nic zase přestala hrát a usmála se na nás.

,, Znělo to, jako by sis na tom klavíru chtěla zbavit zlosti." Řekl Ondra.

,, Taky že jo. V komentářích se zase objevil komentář typu první."

Jo, tak to chápu.

,, Hele, Báro, a jak to tady na táboře jinak chodí?" Zeptal se Vendali.

,, Vždycky, když máš úkoly s týmem, tak musíš být s ním. Jinak si prakticky můžeš dělat co chceš. A právě všichni využívají buď natočení videa nebo relaxování."

,, Takže to není jako normální tábor?" Ujasňoval si MarweX.

,, Ne. Je to Youtube tábor. Tady není právě nic normálního. Rozhlédni se... Kdyby byl normální, bylo by tu víc holek, ale jsem tu pouze jenom já. Ale taky musíte uznat, že se chovám spíše jako kluk."

Na to jsem souhlasně kývnul.
Usmála se na mě a otočila se znovu ke klavíru.

,, Chcete slyšet něco, co vám roztrhá na cucky ušní bubínky?" Zeptala se.

,, Jo." Souhlasili jsme všichni. Ale to jsme netušili, co přijde.

,, Je to úryvek z jedné árie. Zpívá to chlap, i když zní jako po vykastrování."

Začala hrát na klavír a zavřela oči.

Youtube tábor 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat