,, Konečně! Jsem volná!"
,, Báro, pojď sem!"
,, Zaběháme si pojď! Jsem volná jako pták! Petře, já chci lítat!"
,, Báro!"
,, Pojď, jdeme létat!"
Petr mě chytil a pevně držel u sebe.
,, Báro. To neznamená, když ti řeknou, že další kontrola zatím nebude třeba, že budeš volat jako na lesy, že jsi volná."
,, Péťo. Já už budu hodná, plosím, pusť mě."
,, Radši ne. Ta injekce s tebou dělá divy."
Vzal mě do náruče.
Začala jsem Petrovi šeptat různé blbosti a on dělal co proto, aby mě nepustil. Stěží odemkl auto a dal mě na místo spolusedícího. Sedl si na místo řidiče a oba jsme se připoutali. Hned jak nastartoval, pustila jsem rádio a zpívala.,, Báro. Už se trochu zklidni, musíme něco probrat."
,, Dobře. Jsem v klidu."
,, Takže první věc. Za chvíli bude zase tábor. Pak je tu ještě několik akcí, na kterých bys asi měla být."
,, A to jsou jaké?"
,, Já vím, že se jim teď snažíš vyhýbat, ale slibuju ti, že budeš mít ochranku."
,, Asi se tomu nebudu vyhýbat věčně. A co je to teda za akci?"
,, 4fans a craftcon."
,, Dobře. Pudu jenom na 4fans."
,, Ok. Jsme na místě, zlato."
Vystoupila jsem z auta a čekala na Petra až zamkne auto a odemkne branku. Proletěla jsem až ke dveřím a zase na něj čekala.
,, Jseš nějaká nedočkavá."
Odemkl dveře a já vešla dovnitř.
Sundala jsem si boty a běžela do kuchyně. Napustila jsem si do skleničky vodu a vypila jí.,, Jsi mi měla říct, že máš žízeň, já měl vodu celou dobu u sebe."
,, To už mi děláš naschvál. Tak teď, když jsem se konečně napila, jdu pracovat."
,, Počkej, co jdeš dělat?"
,, Péťo. Tenhle rok všechno zařizuju já. Musím vybrat termín tábora a pak poslat pozvánky. A s Danielem jsme oranizátoři na 4fans, já teda hlavní. Počítej s tím, že letošní ročník bude nejlepší, co kdy byl."
Šla jsem do svého pokoje a začala pracovat.
Musím uznat, je to docela brnkačka. Stačí jen, když máte velkou představivost, což já mám.
Musela jsem pak volat s Danielem a dalšími organizátory.
A to nejlepší jsem si nechala na konec.
Tábor.
Asi se ptáte proč tam nikdy nejezdí holky.
Většina z nás co na ten tábor jezdíme mají dost rádi hry a spíše srandovní vlogy než make up tutoriály (nejsem hater těch holek, jen prostě jsem spíše na ty klučičí věci).
Pronajala jsem tábor, tak na měsíc, možná déle. Protože všechny co jsem pozvala už dostudovali.
,, Báro?"
,, Ano?"
Do pokoje vešel Petr a posunul si vedle mě židli.
,, Jak to jde?"
ČTEŠ
Youtube tábor 3
Hayran KurguPokračování úspěšné série Youtube tábor, Youtube tábor 2 PŘÍBĚH OBSAHUJE VULGARISMY! A JE ZCELA SMYŠLENÝ! OPAKUJI, JE TO VÝPLOD MOJÍ FANTAZIE.