Odlet

670 52 22
                                    

Přespání u nanuka Míši bylo skvělé. Mluvili jsme snad celou noc. Už bych se klidně mohla chlubit, že toho o něm vím z youtuberů nejvíc. To ale fakt neudělám. Takový člověk nejsem.

Den po Playconu:

Playcon byl velice úspěšný a za rok možná bude pokračování.

Jestli se ptáte, jak to dopadlo s tím scénářem. Dopadlo to dobře.
Zítra už jedu do Ameriky pokecat s režisérem.

Tetování sklidilo velký úspěch a všem se líbilo. Jen mě nejvíce zarazily pohledy fanoušků na mě a Honzu. Nešlo si jich nevšimnout. Jako bychom jim něco tajili. I Honza se na mě dívá jinak od doby co ví, že odjedu.

Nikdo z nich ale neví, že už někoho mám. Jirka něco tuší, ale dneska mu vše řeknu. Pozvala jsem ho k sobě na menší pokec a na radu.

Zrovna jsem mluvila s člověkem ze štábu, když se domem rozezněl zvonek.

Překlad:

,, Dobře, budeme na vás čekat na letišti. Doufám, že vás poznáme."

,, Věřte mi, nejde mě přehlédnout. Budu už muset jít. Děkuji, že jste mi zavolal."

,, Nemáte zač a těšíme se na Vás. Nashledanou."

,, Nashle."

Došla jsem ke zvonku a zapnula mikrofon.

,, Kdo je?"

,, Král osobně."

,, Pojďte dál, veličenstvo." Pomocí bzučáku otevřel branku a já na něj počkala v otevřených dveří.

Držel kameru v jedné ruce a druhou si mě přitáhnul do objetí.

,, Asi to bude velmi důležité, když si mi to hned típla."

,, Za to se omlouvám. Pojď dál." Zavřel za sebou dveře, ale hned se zarazil.

,, Báro? Ty někam jedeš?" Ukázal na kufr, který ležel pod schody.

,, Víš, jak jsem ti říkala o té Americe. Jak tam pojedu na ten film?"

,, Jo, fakt tě vybrali?"

,, Zřejmě. To zjistím stoprocentně až tam budu. Ty komiksy jsem tak moc studovala, že se mi něco podařilo sepsat. Jenže to musím vylepšit."

,, A co youtube?"

,, Tomu se budu furt věnovat. Jen to bude hlavně vlogování. Dáš si kávu?"

,, Rád. V kolik ti to letí?"

,, Ve čtyři." Dala jsem do kávovaru dva hrnky a zvolila latte.

,, A to ti letenku proplatí? Měli by, když je to pracovně."

,, Jop, ale nabídla jsem se, že si to klidně zaplatím. Nebyl to pro ně problém. Jen jsem zvědavá, jestli budou mít problém s mojí prácí."

Youtube tábor 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat