Bu yazıyı bulunduğunuz şehrin yüksek bir yerinde güzel bir ağacın altında çay yudumlayarakk okuduğunuzu hayal edin...Böylelikle daha sağlıklı bir bakış açısı kazanmış olacağınızı ümit ediyorum...Ey Müslüman kardeşim tesettür nedir bilir misin? Tesettür tarz değil farzdır! Süs değil Allahın emridir.Şimdi bir düşün daha önce sendemi böyle düşüyordunn yoksacşimdimi farkına vardın. Emin olun ki hiçbirimiz tam TESETTÜRÜ değiliz!!! Moda uğruna ölüyorsunuzz ne kadarda da yazık! Sen ey Müslüman kardeşim moda için değil Allah rızası için yap! Herşeyden önce daha bir başörtün bilemii yokk!! Ozaman ALLAH sana kapanmayı nasip etsin inşallah. " Öldüğüm zaman beni gece gömünki Namahrem Beni görmesin " ne güzelde demiş "" H.FATIMA "" PEYGAMBER efendimiz (s.a.v) " Kadınlardan erkeklere benzeyenleree erkeklerden kadınlara benzeyenlerii lanet etti " Size bir soru sormak istiyorum kabı yırtılmış etrafına sinekler konmuş bir şekermii yoksa paketi kapalı pırıl pırıl bir şekermii ben söyleyeyim kapalı olan...! "ÖRTÜN emrini kimden aldığınızı ve nasıl örtündüğünüzü bilmiyorum ama şunu çok iyi biliyorum ki " ÖRTÜN EMRİNİ KİM VERMIŞSE NASILN ÖRTÜNÜLMESİ GEREKTİĞİ EMRİNİDE ONUN VERMESİ GEREKİR. Siz sokağa çıkarken tesettüre niyetlenmiş bir bayanın size bakıpta örtü modelini alabilme ihtimalini eminim düşünmedinizz...Allah muhafaza sizin yanlış örtü modeli bizi alacağı ya da aldığını düşünebiliyormusunuz? Onun örtü merkezli işlediği bütün günahlara ortak olacağınızı da biliyor musunuz ? Düşünsenizee siz evde Kuran okurken sizi örnek alan kişinin o an çarşıda tesettür merkezli günahları sizede yazılıyor. Sanki sizin diğer yarınızz sokakta günah işliyor . ALLAH size emanet vermiş olduğunun bilinciyle içinde bulunduğunuz bedenin kalkınma klavuzuma bakıp ve tam Allah 'ın istediği şekilde kapanmışsınız... Ne güzel olur değil mi ? ALLAH 'ın istediği şekilde kapanmamışsanız ALLAH ' IN EV SAHİPLİĞİ KARŞISINDA MİSAFİRLİGİNİZİN HAKKINI VERMEMİŞSİNİZ DEMEKTİR..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ Tesettür Aşktır : Sevene Ayet , Sevmeyene Bez Parçasıdır. ♥(#wattys2016)
Casuale"Bir tohum nasıl kabuğunun içinde korunabiliyorsa, bir kadında ancak örtüsünün içinde korunabilir"