✖YA SIRATTAN DÜŞERSEN????✖

2.3K 181 19
                                    

Şiddetli korku ve zayıf  bedeninle sırat köprüsünün üzerinden geçişini düşün!Eğer gazaba uğramış ve affedilmemişsen birden bire ayağının sırattan kaydığını görürsün.Eğer Allah seni affetmezse ayağının sırattan kayacagı anki halini düşün!!O anda kendi kendine "EBEDİYEN MAHVOLUP GİTTİM" dersin."İŞTE KORKUP ENDİŞE ETTİGİM BAŞIMA GELDİ"dersin.Aklın uçar sonra diğer ayağın da kayar. Baş aşağı düşersin ayakların sırattan kesilmiştir.Demir kancaların deri ve etlerine saplanmasından başka bir şey hissetmez son.Bunlarla ateşe doğru çekilir son. Ateş üzerine hücum eder. Cehennem Mevlasının gazabından dolayı öfkesi kabarmış bir haldedir. Ateş seni çektikçe sen sırattan aşağıya doğru uçarsın . Ateşin hareketini hissettiğin anda , "MAHVOLDUM!" "HELAK OLDUM!" diye feryat edersin. Pişmanlık ve teesüf bütün kalbini kaplamıştır. Daha ölmeden önce ve dünyadayken Aziz ve Celil olan Allah'ı razı etmeyi , hoşlanmadığı herr şeyden de el çekmeyi ve böylece seni affetmesini boş yere temenni edersin. Nihayet sen ateşin ortasına varınca alevleriyle üzerine tamamen kapanır. Yüreğinin hasret ve pişmanlık ateşi donuk noktaya ulaşmıştır. Sen cehenneme atıldıgın anda şişersin  sen yüzükoyun  Cehenneme yuvarlanıp feryat ve figan ederken Aziz ve Celil ilan Allah cehenneme "DOLDUN MU?" diye seslenir. Sen hem Cenab-ı hakkın seslenişini hemde cehennemin şu cevabını işitirsin : " DAHA VARMI?" sen ateşin içinde iken alevleri vücudunu sararken ve yaraları bedenini kaplarken Yüce Allah "BOŞ YERİN VARMI ?" der . sonra çok geçmeden vücudun akar etlerin dökülür sadece kemiklerin kalır. Sonra ateş içine salıverilir. Orada ne varsa hepsini yer bitirir. Sen feryat edip ateşde ciğerlerinin içine girerken o ciğerlerinin halini düşün!! Sen ağlayıp pişmanlığını haykırdıgın halde bile artık sana acınmaz. Bir daha günaha dönmeyecegim diye söz veren bile artık tevben kabul edilmez ve feryadına cevap verilmez!!!!!!

 ♥ Tesettür Aşktır : Sevene Ayet , Sevmeyene Bez Parçasıdır. ♥(#wattys2016)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin