Kraliçe Anabelle | 7.Bölüm

494 29 2
                                    

Gençler birkaç sağlık sorunu sebebiyle kaç gündür yazamadım üzgünüm ama umarım bu bölüm sizi tatmin eder ve moralimin yerlerde gezdiği de bir gerçek LÜTFEN AMA LÜTFEN yorum ve votelarınızı benden esirgemeyin. İyi okumalar, iyi tatiller.

            Gastard’ın dedikleri üzerine kahvaltıya indiğimde Edward yanıma gelmeye bile tenezzül etmemişti. Sıkkınlıkla masaya oturana kadar Edward’ın solunda, yani tam karşımda oturan kızı fark etmemiştim bile. Edward’ın aksine sarı bukleleri yanaklarında parıldayarak sallanıyor, kırmızı dudakları ve pembe yanakları arasında hafifçe sırıtırken bana ürkekçe bakıp tekrar başını öne eğiyordu. Benden yaşça küçük olduğu dar ve düşük omuzlarından belli olurken başının üzerine seyrekçe yerleşmiş küçük taç ile bir an duraksadım.

            “Günaydın.” derken fazlasıyla çekingen davrandım. Kraliyet ailesine mi aitti yoksa Edward’ın yerime düşünülen eşi mi? Gerçi hala düğünümüzün iptal edilmemesi karşımdaki kız için fazlasıyla büyük bir soru işaretiydi. Edward’la benim aramda bile büyük bir yaş farkı varken bu kızla evlenme ihtimali de fazlasıyla düşük duruyordu, ancak metresi olabilmek için fazlasıyla hoş bir kızdı.

            “Günaydın leydim.” dedi yerinde heyecanla kıpırdanırken. Ardından elindeki çatal ve bıçağı tabağının kenarına özenle yerleştirdi. “Yine harika görünüyorsunuz.”

            “Ah, teşekkür ederim bu nazik tavrınız ve iltifatınız için.”

            “Ben Leydi Catherine. Kral Edward’ın en küçük kardeşi.”

            “Edward bir kardeşi olduğundan hiç bahsetmemişti.”

            “Ona ismiyle seslenmenize izin mi veriyor?” derken ağzı bir an için aşağı düşmüş gözleri şaşkınlıkla açılmıştı. Ne yani kendi ailesine de aynı kompleksli tutumuyla yaklaşıyordu? Vicdan azabım şimdi biraz olsun azalmıştı.

            “E-evet.”

            “Bu harika. Eski eşine asla izin vermezdi. Siz kaç yaşındasınız Leydi Anabelle.”

            “Belle, lütfen. 17 yaşıma girmeme az bir zaman kaldı.”

            “Ah, ben de 16 yaşındayım ve önümüzdeki ay sonunda 17 yaşıma basacağım.” derken gitgide artan heyecanıyla bana daha da yaklaştı.

            “Ah demek akranız. Bu harika. Kalede kendine yakın birisini bulmak gerçekten de zor.”

            “Kesinlikle benden büyük kardeşimle aramda altı yaş var. Ancak sizinle sonunda tanışabilmem büyük bir şans. Kral size bir koridor bile yaklaşmamamız konusunda kesin bir emir verdi, özellikle annemizle yaşadığınız talihsiz olay yüzünden. Dünkü tatsız olay üzerine ancak bize ne istersek yapabileceğimizi söyledi. Pek ikna edici olmasa da hatta ağzından öfkeyle çıkmış olsa da sonuçta izin verdi.”

            “Edward öfkeli miydi?”

Kraliçe AnabelleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin