Súčasnosť;
"Čo si tým chceš dokázať? Celá táto hádka je na nič pretože ňou aj tak nič nevyriešime." zakričala mi do tváre Selena počas toho ako som sedel so sklonenou hlavou na stoličke a pomaly z nej zošupával farbu. Bol som z celej tejto situácie nervózny. Kravata mi zvierala krk a pot zo mňa tiekol kvôli miesnosti v ktorej sme sa so Sel nachádzali. Nenávidel som tieto predsvadobné ceremónie, ktoré matka s nadšením zorganizovala.
"O pár dní nás čaká najlepší moment v živote a ty jediné čo robíš je, že vyťahuješ staré chyby z minulosti." znova sa rozkričala a otvorila dvere aby sem vpustila trochu čerstvého vduchu. Suterén v ktorom sme obaja boli sa zdal každou chvíľou uzavretejším a tesnejším miestom.
"Sel. Ja ti len chcem pripomenúť čo sme všetk-"
"Áno. Máš pravdu. Prežili sme toho veľa, ale chcem na to čo najskôr zabudnúť dobre?" jej hlas bol stále vysoký a bol v ňom počuť hnev. Nevedel som či to je dobrý nápad, ale vzal som ju za ruky, ktoré som pevne držal v tých svojich aj cez to, že sa chcela z nich vymotať.
Začali mi padať slzy. Sám som neveril tomu, že som taký slaboch, no teraz mi to bolo jedno. Jej tvár bola otočená smerom k dverám, no keď prvé slzy dopadli na jej chladné ruky, strhla sa. Pootvorila ústa a chytila moju tvár do jej dlaní pričom ma pohľadom nútila pozrieť sa na ňu.
"Harry.. Ja viem aké to je. Prežila som to s tebou, ale ja nechápem čo s tým chceš ďalej riešiť." povzdychla si. Jediné na čo som sa zmohol bolo objatie. Ruky v ktorých som stále držal tie jej som rýchlo posunul za môj chrbát čím si ich ona spojila. Oprel som si jej hlavu o moju hruď a potichu vzlykal tak ako aj ona.
"Mrzí ma to." zašepkala.
"Aj mňa, ale niektoré veci nemáme vyjasnené." potichu som jej povedal do vlasov, ktoré silno voňali. Slzy, ktoré tiekli z mojich očí dopadali do jej vlasov a tie jej zas zmáčali moju košeľu. Silno som k sebe privrel viečka a opatrne ju pohľadkal po chrbte.
Bolo neopísateľné zdrvujúce vidieť tak nádherné dievča, ktoré ma bralo takého akého som, so všetkymi chybami, ktoré čoskoro bude oficiálne moje, tak zronenú. Nepáčilo sa mi a nenávidel som sa za to, že plakala kvôli mojim chybám z minulosti do ktorých bola zatiahnutá aj ona.
"Sú veci o ktorých stále nevieš lebo to boli zverstvá, ale nemôžem to tajiť naveky a pokiaľ si ma chceš vziať tak so všetkým"
Teraz prišla chvíľa aby sme si vyjasnili všetky veci z minulosti.
###
Ahojte!
Tento príbeh som začala písať pred 5 rokmi keď som bola dosť mladá, ale aj cez to sa mi pozdával a chcela som sa o neho s vami podeliť. tak dúfam, že sa bude páčiť:)
KAMU SEDANG MEMBACA
my husband STALKER (h.s.)
Fiksi PenggemarCelý príbeh pozostáva zo spomienok, ktoré si Harry a Selena hovoria počas dní pred ich veľkým a očakávaným záväzkom. Otázne je či ich to rozdelí alebo zocelí. pôvodný príbeh napísaný (2016) s prerábkou (2021).