~6~

138 14 0
                                    

Matek, fizika, biosz... Aztán végre jött az ebédszünet. Az ebédlőben megint a fiúk mellé ültem. Bár sokan megkérdezték hogy oda ülök e melléjük de megvan a baráti köröm.
- Mizu csajszi?- kérdezte Luke.
- Ahh semmi. Utálom ezt a napot.- motyogtam.
- Miért?- fürkészte az arcom Mikey- még nincs is vége.
- Kémia,matek, fizika,biosz aztán még lesz egy angolom aztán franciám. Bleh.- nyafogtam.
- Szar ügy. Akkor maradék óráidon én boldogítalak- kaccsintott rám Ash, mire Mikey szúrós tekintett villamtott felé. Mi van vele?
- Na megyek.- álltam fel az asztaltól.
- Hova?- nézett fel rám Mikey.
- Majd jövök órára- vontam meg a vállam igaz nem a kérdésre válaszolva.
Megkerestem a lánymosdó és meg igazítottam a sminkem. Az ajtón egy vöröses hajú lány libbentbe majd a tükör elé állt. Ő is a sminkjét igazgatta.
- De jó a hajad- dicsértem meg.
- Köszi - mosolygott rám .- te Nancy vagy ugye?
- Igen.
- Én Luanna vagyok. Látom Calékkal szoktál lenni.
- Ühüm miért?
- Ja semmi csak...
- Bocsi de mennem kell. Szia
- Szia
Megkerestem az angol termet és leültem Ash mellé.
- Hé Nancy. A hétvégén lesz nálam egy buli eljössz?- kérdezte egy srác, majd Ashra néztem hátha segít.
- Ő itt James. Idegesítő. És minden lányra ráhajt. De mi a fiúkkal megyünk.
- Megyek- kiáltottam át.

A felejthetetlen (M.C. FF.)  ^Befejezett^Donde viven las historias. Descúbrelo ahora