Filmarile.

915 33 5
                                    

                      Dimineata a trecut iar acum ma apuc sa investighez casa. Vreau sa aflu cat mai mult ! Ma întorc înapoi în pod , acolo inca se aflau cateva lucruri ale familiei de dinainte si trebuia sa caut pana ca părinții mei sa le arunce. Treaba asta trebuia sa o fac in liniste fara ca ei sa afle fiindca stiu sigur ca nu m.ar fi lasat.Ma simteam un mic detectiv. Sus in pod am gasit niste cutii, m-am apucat sa caut prin ele  acolo gasind alte fotografi ,filme vechi si un fel de reportofon. Trebuia sa gasesc ceva de vizualizat  acele filme. Dupa cateva minute bune de cautat prin acele obiecte vechi am gasit un aparat la care le puteam vedea , cred ca era un video proiector. Le iau in camera mea , si ma incui acolo pentru a nu avea surpriza neplacuta sa vina cineva peste mine in camera. M-am uitat putin peste poze, unele erai ciudate , erau niste poze facute la pereti unde apareau  niste sfere . Hmmm poate era o sursa de lumina in camera si de acolo se vad sferele. Alta poza ciudata era cu  pete pe pereti si pe podea , semana cu sange, sa fiu sincera mi-a cam dat un fior, ma inspaimanta pozele asta. Cred ca restul vor si si mai ciudate. Mai mult imi seamana cu niste poze fcute la un act de crima. N-am termaint de uitat la poze, erau multe si le-am lasat pe mai tarziu. Am vrut sa trec sa ma uit la filmari dar deodata il aud pe tata strigand la mine.

                     - Jimin , vezi ca maine plecam dimineata la cumparaturi cu totii. Luam cateva pentru casa, ca sa incepem sa schimbam cate ceva pe aici . 

                     - Bine tata. 

                     -  Sa nu te culci tarziu , nu vreau sa te aud maine dimineata ca vrei sa mai dormi !

                     -  Da , da cum zici tu ... 

                     Se pare ca planul meu pe seara asta a fost stricat de parintii mei din nou.

                    - Mama , tata de ce ne-am mutat?

                   - Jimin, ti-am mai spus ca nu vreau sa vorbim despre asta ! ~ spune tatal meu cu o voce rastita la mine si ridicandu-se dupa scaunul din bucatarie ~ 

                  - Dar am si eu dreptul de a sti ! Nu sunt o papusa pe care sa o manevrati cum vreti ! Am totusi 17 ani ! Nu mai sunt un copil de 3 ani , sa stiti si voi asta , sunt mare si inteleg multe.  Aaa da ma scuzati pentru voi sunt doar o fetita mica si naiva, nu?!    ~ tip eu  dand sa ma intorc pentru a pleca sus , dar vocea mamei ma opreste~

                    - Jimin, nu fi asa. Nu iti putem explica acum, dar poate intr-o zi o sa o facem ...

                   -  Da ! Sigur. POATE. Hai mai lasati-ma in pace cu texte dastea. ~ fugind sus~

                  - Draga ....

                  - I-a las-o in pace ! sa se duca sus ! si sa nu iasa de acolo in seara asta se culca fara cina ca a inceput sa fie obraznica !  ~ tipa tata ca sa pot auzi si eu ~

                      Ma simt neinteleasa aici.. nu imi place... nu am nici un prieten.. cred ca o sa fac noaptea alba ca sa pot acele filme gasit in pod. Imi fixez tot si bag primul film . Acele casete vechi erau doar numerotate fara a avea un nume. Prima filmare la inceput pare absolut normala. O familie la masa , copii jucandu-se , nimic anormal. Brusc filmarea se intrerupe si apare in cadru subsolul. Acolo era un om cu o masca pe cap care legase familia de maini cu niste lanturi groase pe care il agatare de tavan. Practic ei atarnau acolo. Acel om incepe prin ai tortura usor pe copii facandule rani pe picioare, trup.. Era infiorator.. Sangele se scurgea ca niste lacrimi dupa acei copii care tipau si se zbateau de durere. Apoi urmeaza parintii carora le taie cate o mana , un pic din picior . Scena e ingrozitoare . Acest film cu toate tortura familiei era inregistrata pe mai multe parti.. acum am inteles de ce erau numerotate..

                     Aaa da, daca stau sa ma gandesc mai bine la inceputul filmului nu parea a sti cas filmati... parca ar fi cimeva din " exterior". Cu greu m-am uitat la acele filme, eram pur si simplu ingrozita cum ar putea cineva sa faca asta unor copii si parintilor . In finalul ultimelei casete am vazut cum inca erau in viata acea familie dar acesta isi incheie actul de cruzime bagandu-i in acid clorhidric , lasandu-i acolo si nemai ramanand nimic de ei . Dupa aceste fixand camera pe alt cadru unde a aparut el si pur si simplu si-a taiat singur gatul cazand pe spate intr-un fel de cada care era plica cu apa. Pur si simplu aceste filme m-au socat... si totusi nu intelegeam ce legatura avea acea crima cu acele lucruri ciudate intamplate... oare erau fantome?  Reportofonul si restul pozelor le-am aruncat intr-o cutie si l-am pus in dulap alaturi de casete si video proiector.. pentru acea noapte imi era de ajuns, vazusem prea mult sange, o crima in sine, e infiorator cum oamenii pot face asa ceva. In acea noapte iar nu am mai putut dormi.. Deja eram de 2 zile acolo si totul era prea mult pentru mine. As vrea sa inspectez si curtea maine, poate gasesc si pe acolo ceva, si daca nu macar stau si eu la lumina soarelui ca mi-am puerdut timpul in casa asta patata cu sange..

                         Dimineata aflu ca parintii mei au avut o mica cearta pe tema mutatului... dar eu dormeam si am ratat cearta ceea ce ma deranjat rau.. si fireste ca nu s-a mai facut nici un fel de cumparaturi.Toata ziua nu s-a intamplat nimic ciudat, dar nici eu nu am mai cautat nimic.. aveam nevoie de timp pentru a imi reveni dupa cele vazute. Incepeam sa regret ceea ce fac, dar eu sunt o fire care nu ma las ! Vreau sa imi duc totul pana la capat , indiferet de situarie, eu nu renunt !


Sper ca reusesc sa va captez atentia. Sunt constienta ca am multe greseli gramaticale si posibil de exprimare. 

Ceasul mortiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum