Deschid usa camerei si vad cum părinți mei stateau morți in camera cu gatul, mâinile si picioare răsucite ca un șurub. Sângele lor era împrăștiat peate tot, pana si pe tavan... A fost un șoc mare cand am văzut cum singurele persoane care le mai aveam in viața au murit (cu restul rudelor nu mai vorbim de multi ani , iar unele rude apropiate au murit ) inainte de timpul lor si mai ales in acest mod. Am tipat , căzând si plângând pana nu mai puteam respira. Mike si Jake, vin speriați spre mine.
- Ce s.a întâmplat?
Nu mai aveam puterea de a spune absolut nimic ,decat sa plâng incontinuu. Plangeam si ma uitam la camera părinților care aveau usa apropiată. Mike deschide usa si a văzut oroarea de cate eu aveam parte in acele clipe. Cei doi erau șocați ce acea scena macabră.
- Mike , ia.o pe Jimin de aici !
Neavand puterea de a ma mai ridica Mike ma ia in brate si coboară scarile cu mine lasa.n.du.ma pe canapea si aducându.mi un pahar de apa . Dupa o lunga tacere , Mike se uita la mine si incearca sa rupă tacerea.
-I...i..im... ~se auzea in șoaptă , pana are curajul sa termine fraza si sa o zica mai tare ~ imi pare rau pentru ce s.a întâmplat aici.
- Nu este vina ta.. ~ murmur eu in șoaptă ~ o sa ma răzbun ! Si eu care vroiam sa ii fac sa le para rau ca am venit aici.. acum nu am apucat sa le zic macar nici cat de mult ii iubesc si ca imi pare rau pentru toate certurile de cand am venit aici. ~ am început să plang din nou in hohote dupa ce abia reusisem sa ma calmez putin~
- Chiar daca nu e , tot este acel sentiment de regrete.
****
A trecut o săptămână de la înmormântarea părinților mei si de chin de a incerca sa supraviețuiești in propria ta casa. Casa era foarte pustie fara părinții mei, nunai ca Mike si Jake nu m.au lasat singură deloc. Si.au dat seama ca prin ce trec e foarte greu pentru mine si au decis sa stea cu mine.
- Neata Jimin.
- Neata.
- Ai dormit mult azi. Tata nu e acasa, o sa vina diseara.
- Unde s.a dus?
- La " buticul" cum ii spui tu , unde lucrează. Hai sa facem ceva azi, sa mai iesi si tu din casa , sa nu mai stai ai azi in casa , mai uita un pic de tot , nu iti face bine.
- N.am chef. ~ spun eu si dau sa plec ~
Nu apuc bine sa ma intorc ca ma prinde de mana si ma trage afara din casa .
- Ma lasi sa intru înapoi in casa?
- Nu. Daca te las te duci si te schimbi iesim in oras. Si presupun ca nu vrei sa stai asa in fata casei.
Avea dreptate aratam ca un monstru. Am mai stat acolo vreo 5 minute certându.ne dar era in zadar asa ca am decis sa fac ca el . Am mers sus si m.am schimbat, dupa care am coborat .- In sfarsit, hai odata!
- Unde mergem?
- Hai la un film dupa facem o plimbare de seara prin parc si dupa venim spre casa.
Filmul pe care l-a ales trebuie sa recunosc ca a fost destul de bun, era un film de actiune. Si plimbarea prin parc mi-a prins destul de bine. Am stat pe o banca langa lac. Acolo el mi-a povestit multe despre el. Cat de nebun era in copilarie, cate prosti a facut , cum fugea de parintii lui , si.... de moartea mamei lui. Mama lui a fost omorata de un criminal in serie,care acum e la inchisoare. Dupa care , ca sa uitam de moartea mamei lui am mers usor pe marginea lacului , indreptandu-ne spre casa si facand mici glume sau povestind amintiri placute. Mi-a placut acea seara, mi-a placut ca am stat alaturi de cineva caruia simteam ca ii pasa de mine.
****
- Ce bine e acasa , mi-a prins bine plimbarea asta. Mersi Mike ~ sarindui in brate~
- Cu placere ~ raspuzandu-mi la imbratisarea mea ~
****
Urmatoarea zi cand ne-am trezit, tatal lui Mike pregatea ceva jos, cred ca gasise raspunsul pentru a scapa de fantoma.
- Tata ce faci aici?
- Credca asta ne poate ajuta sa trimitem departe sufletul ratacit si insetat de razbunare. Hai jos unde era legat trupul.
Cand ajungem jos dezlegam trupul copilului.Dar înainte de toate facem un cerc din lumânări in jurul ei . in acel moment ca si data trecuta totul incepe sa zboare in pivniță. Jake s.a apucat sa citeaca ceva dintr.o carte.
- Jimin acum spunei ce ai de zis.
- Asculta.ma , persoana care ti.a omorât părinții si pe tine este moartă. Parintii mei pe care i.ai omorât nu au nimic de aface cu asta ! Acum esti liber sa pleci unde vrei , lasa.ne in pace ~ spun asta țipând si plângând~
Dintr.o data ne ridica pe toti sus si ne lipește de tavan, dupa inca 10 minute de haos ,totul se liniștește.
Pentru a fi siguri ca spiritul a plecat de tot il luam si il ingropam in curtea din spate.
*****
Au trecut 3 ani de cand nu mai sunt deranjata de spirite. Acum sunt împreună cu Mike ,avem un copil de un an, sunt la facultate , studiez dreptul si sper sa ajung departe in acest domeniu.. De cand mi.au murit părinții am stiut cum e sa ai familia omorâtă brutal si asa vreau sa ajut toti oamenii care au astfel de cazuri, doar ca nu in domeniul paranormal.- Neata, ce avem la micul dejun?
- Clatite. Mai vrei si altceva?
- Nu, e perfect asa.
- Astea sa i le duci tatalui tau , cand pleci la munca.
Totul acum e perfect in viata mea. Nu ma mai deranjeaza nimic.
*****
Totusi, viata mea e mult prea perfecta. Voi nu aveti niciun semn de intrebate ? Da, pai adevarul e ca viata mea e asa perfecta de 3 ani deoarece noi nu am scapat de fantoma, ea ne-a omorat pe toti 3 in timpul ritualului fiind spanzurati de catre aceasta , iar acum am o lume imaginara care mi-a placut sa o impart cu voi . Tot ce v-am spus pana acum este spus de la o fata moarta .Ti-am urmarit fiecare miscare, acum e randul tau ! Uita-te in spate !
Scuze ca am scurtat-o asa repede dar vine bacul si nu mai am timp sa scriu, si am tinut neaparat sa o termin. Dupa bac poate am sa incerc sa fac alta mai buna. Sper ca mi-a reusit prima mea carte si ca v-a placut .
CITEȘTI
Ceasul mortii
ParanormalO fata pe nume Jimin se muta cu familia ei din Seoul (Korea de Sud ) in Marea Britanie. Odata ajunsa acolo viata ei incepe sa se schimbe . Sa se schimbe? Cum? --- Jimin o sa inceapa sa vada si sa i se intample anumite lucruri ciudate sau mai bine...