Am plecat in împrejurimile casei. Sa vad si eu cum e pe aici. De cand am ajuns nu am avut macar 2 ore pentru asta. Pe drum ma întâlnesc cu o fata.
- Bună! Eu sunt Amy. Tu trebuie sa fi noua in cartier, ce.a care sa mutat la acea casa, nu te.am mai vazut pe aici. Suntem vecine stau la 2 case de tine.
- Bună. Da, sunt noua in cartier, ai dreptate. Eu sunt Jimin..
Urma o tăcere care o întrerup eu repede.
- Tu ce sti despre casa in care m.am mutat ?
- Nimic deosebit, doar ca acum multi ani știu ca a fost o crimă.. Dinainte sa ma nasc eu , se spune ca e bântuită casa . Nu stiu cum de v.ati mutat in ea.
-Din nu știu ce motiv am fost tarata aici.. nu am plăcerea de a sta aici. Plus ca si eu am patit niște chestii ciudate aici , mi.e teama de casa aia.
- Te înțeleg arata oribil,dar ce ai pățit?
M.am apucat sa.i explic tot si ce vreau sa fac in continuare.
-Acum ca ști , ce spui imi arăți si mie orașul?
-Desigur ! Haide
Dupa o zi distrandu.ma cu Amy si prietenii ei , mi.am dat seama ca acum o sa pot face si altceva inafar de a sta in casa aia ciudată.
- Am ajuns acasă
- Unde ai fost? Ma întreabă tata.
- Sa ma plimb . Mi.am făcut prieteni . Acum o sa am ce face decat sa stau închisă in închisoarea asta sinistră si mai ales torturata. ~ Spun eu ca un repros , nimeni ne mai face un alt comentariu ~
M.am pus in pat obosită , gata sa adorm . Din partea cealaltă a camerei dintr.un colt întunecat al camerei ma simțeam privită. In gând mi.a venit scenele acelea crude pe care le vazusem. Imi parea rău pentru acea familie , nu aveau nicio vină si totuși au ajuns victimele acelui psihopat. Pana sa ma culc ma duc la baie si prin usa crapata de la camera părinților mei aud un pic din discuția parintilor in care tata spune:
-Nu imi imaginam ca din cauza fratelui meu sa ne mutăm si mai urat ca suntem gemeni și imi poate strica viata, mai ales pe a ficei noastre cu crima lui de acum multi ani.
Am fugit in canera mea imediat uitand de baie se tot. Nu imi vine sa cred ca are um frate si nici macar nu staim mai ales ca a făcut si o crimă. Crima o fi făcută in casa asta? El o fi acel barbat?
Ma bag înapoi im pat având numai asta in cap. Brusc in fata mea apare un copil.. seamana cu băiatul din filmare . Se uita la mine timp de 2-3 minute dupa care apare in fata mea cu o fata diabolica , dupa fuge spre usa facandu.se dispărut. M.am speriat, credeam ca o sa pățesc ceva..
Dimineață- Cred ca e bântuită casa !
- Jimin . Nu mai inventa chestii.
- Ce sa fac? Nu inventez nimic. De când am ajuns s.au întâmplat multe chestii ciudate.
M.am apucat sa le explic si le.am zis si ce am găsit . Nu mi.a mai pasat sa ma feresc deja stiam si erau obligati sa imi dea niște explicații.
- Dragă cred ca e timpul sa știe si ea . ~ spune mama pe un ton sfios~
- Asa e . Uite Jimin, eu am un frate care a făcut 2 crime... una in casa noastră din Korea, unde si noua a început sa ni se întâmple lucruri ciudate, inexplicabile. Ne era teama ca acele spirite suparate vor sa iti faca rau din cauza ca or crede ca eu sunt ucigasul lor.. si am decis sa venim aici. Nu aveam idee ca si aici a făcut o crimă. Iar acum nu avem unde sa mergem.. nu ne permitem sa stam la hotel mult timp si nu avem unde sa mergem. Trebuie sa incercam sa le explicam fantomelor printr.un medium ca nu avem nimic cu ele si ca fratele meu e mort.
- Bun, deci e simplu. Gasim un medium si treaba e rezolvată.
- Nu e asa simplu.. ~ replica mama ~
- De ce?
- Pai sunt putini care se baga cu spiritele care vor răzbunare. E posibil ca noi si ei sa fim răniți sau .... sa ne omoare.
- Sa.... saa.. sa ne omoare?!
Deodată totul nu mai are sens in jurul meu si mi se parea ca as face parte dintr-un film horror sau o gluma proasta. Era imposibil asa ceva, pana sa ne mutam si sa se intample toate astea nici nu credeam in paranormal, gaseam cate o explicagtie la orice. Acum viata mea a luat cu totul un alt drum. Si cand ma gandesc ca faceam farse pe seama pritenilor pe tema asta, acum stiu cat de infricosator e . Dar trebuie sa recunosc ca a fost amuzant la momentul acela farsele. Pentru linistea mea am iesit cu Amy, dar inainte de asta mi-am sunat cea mai buna prietena si iubitul , sau mai bine zis nici nu stiu daca mai eram impreuna, dar sa las asta deoparte. Dupa ce le-am spus si lor totul si ca imi e foarte dor de ei si ii astept in Marea Britanie, am inchis fiindca Amy era deja afara asteptandu-ma. Am plecat aman2 in cautarea cuiva care ar sti cum sa scap de aceasta problema, s-au mai bine zis cosmar!* Ding*
- Buna ziua , as vrea sa intreb daca puteti sa ma ajutati cu o fantoma care confunda 2 gemeni si imi bantuie familia.. vrea razbunare.
- Imi pare rau nu ma ocup de razbunarea fantomelor, nu sunt nebun !
Am intrebat la mai multi , dar nimic.
- Puteti incerca pe Walter Street numarul 7 , in coltul strazii este un butic, unde este un om de varsta mijlocie. El sigur s-ar baga in asta, nu are toate tiglele pe casa, acum plecati si lasa-ti-ma in pace.
Dupa o ora am ajuns pe Walter Street numarul 7, acolo am gasit buticul dar ....
CITEȘTI
Ceasul mortii
ParanormalO fata pe nume Jimin se muta cu familia ei din Seoul (Korea de Sud ) in Marea Britanie. Odata ajunsa acolo viata ei incepe sa se schimbe . Sa se schimbe? Cum? --- Jimin o sa inceapa sa vada si sa i se intample anumite lucruri ciudate sau mai bine...