Ajutorul.

512 20 3
                                    

Dupa o ora am ajuns pe Walter Street numarul 7, acolo am gasit buticul dar acel bărbat era de negasit. Am așteptat vreo 20 de minute , era in zadar ,cum putea pleca si sa lase magazinul asa? Când sa plecăm cineva intra in camera pe usa din spatele tejghelei. Acea usa bănuiesc ca nu a mai fost unsa de mult ca a avut un scârțâit incat pe mine si Amy ne.a facut sa tresarim. Acel om chiar parea ciudat. Avea o cicatrice pe fata , nu era foarte inalt cam 1,68, si îmbrăcăminte sinistra. Pentru mine asta contează ce.l mai putin eu vreau sa stiu daca ma poate ajuta cu problema mea !
- Umm.. Buna ziua ~ zic eu ezitand ~
- Buna ziua, cu ce va pot ajuta?
- Pai uitați care e treaba.. tatal meu are un frate geaman care e mort acum. Dar in casa care ne.am mutat de curând a omorât o familie acum mult timp si fantoma vrea răzbunare , ne puteți ajuta?
- Sigur ca va ajut. Presupun ca ceilalți va trimis aici la " omul ticnit " , am dreptate?
- Da.. dar nu păreți.
- Un om cu o cicatrice pe fata si imbracat asa , nu pare ?
- Ei bineeee , poate putinnn , dar putin de tot. Păreți chiar de treabă. Eu sunt Jimin Kim. Ea e prietena mea Amy care ma ajutat sa gasesc locul. Fara ea cred ca m.as fi pierdut.
- Eu sunt Jake.
A vrut sa mai zica ceva dar pe usa ciudata din spatele tejghelei intra un băiat cam de 19 ani cu ochi verzi si un blond spre saten. In momentul acela nu ma mai gandeam la nimic , ma simteam atrasa de el uitând de Lyong. Da ,am avut sentimentul asta pt ca pe o parte semana putin cu el.. dar odata cand Lyong a a auzit ca plec ne.am certat foarte rau si cred ca acum e cu curva aia care avea ochii pusi pe el de mult.. deci ar fi o pierdere de timp sa sper ca ne impacam sau ceva plus ca ar fi si distanța.
- Hey, sunt Mike . Iar voi?
- Eu sunt Jimin
-Iar eu sunt Amy
- Tata, eu te las sa vorbești , ma duc in parc sa ma plimb.
- Nu te grăbi diseară mergem la Jimin acasa sa o ajutam cu fantomele iar tu asa iti poti termina filmul. Sa te pregătești.
- Superb! Ma duc acasa sa le spun părinților . Uitați adresa mea. ~ i.am scris.o pe o hârtie. ~
- Diseara la 7:30
- Bine !
Dupa ce m.am despărțit de Amy pe parcursul drumului am ajuns acasa... parintii mei nu erau nicăieri cred ca trebuie sa ajungă dar in schimb in camera mea am gasit scris pe perete " Dispari din casa asta sau o sa mori ! " dar dupa aceea am simțit cum ceva ma impins in piept si ma trantit de balustrada scării . Dupa pur si simplu am fost tarata si impinsa pe scări. Am avut noroc ca nu mi.am rupt ceva sau mai rau. Doar aveam câteva vânătăi. In momentul ala intra si părinții mei pe usa speriați văzându.ma asa.
- Jimin . Esti bine? ~ vine mama speriată spre mine ~
- Da mama , nu am nimic.
Tata nu mai avea nici o reactie. Se vedea dupa el ca e speriat si ca ii era frica sa nu patesc ceva. Dar nu stia cum sa ma protejeze.
* Ding Ding Ding *
Am uitat sa va zic am gasit pe cineva care sa ne ajute cu problema . Crrd ca am ajuns ma duc sa le deschid.
Cand am deschis usa in fata era Mike si in spate tatal lui , Jake. Inima mea a luat.o razna. Nu mai simțisem asta de mult, ochii lui erau asa pătrunzători.
-Heii... putem intra?
- Ohhh.. da desigur..
Le.am facut loc sa intre cu echipamentele care le aveau. Părinții mei cand au văzut ....

Scuze ca am postat asa greu si ca e cam scurt am avut treaba.

Ceasul mortiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum