-İnanamıyorum!!!
Havada ters takla attım. En iyi arkadaşım, bana bir sürpriz yapmış, 5 second of summer'in Kanada'daki konserleri için iki bilet almıştı. Ağlamak üzereydim... Calum Hood'u bir kez olsun canlı görecektim ha!
Evet Calum benim favorim hatta ondan hoşlanıyorum.
Sadece bir gün kalmıştı, bir gün... Gece geçmek bilmedi... Saat sabah altı olduğunda hemen kalktım ve hazırlanmaya başladım. Konsere altı saat daha olmasına rağmen hemde...
Dün konser için aldığım yeni elbiseyi giydim. Ateş kırmızısıydı, üzerinde siyah benekler vardı. Üzerime ceketimi geçirdim. Saçlarımı maşaladım. Ateş kırmızısı rujumu sürdüm. Çok güzel görünmeli, dikkat çekmeliydim! Bunu yapmalıydım! Calum Hood beni farketmeli ve büyüme kapılmalıydı.
Bir anda yatağıma çöktüm ve düşünmeye başladım;
Yıllar önce Luke Hemmings'e hayrandım. Ne oldu bana? Neden bir anda Calum Hood'u sevmeye başladım? Çünkü Luke'nin ne kadar iğrenç biri olduğunu anladım. Luke bir ropörtajında, iki sevgilisi olduğunu ve birinin Lacy Herald ve birinin ise sıradan bir hayran olduğunu söylemişti. Hayranlarının mutlu olması adına onlarla çıkıyormuş. İğrenç!!!
Her neyse... Sonuçta artık benim Calum Hood'um var! Unuttum adımı söylemeyi... Celly Annabel Portman.
Saat on bir buçuğu gösteriyordu ki, zil çaldı. Kapıda arkadaşım Lenna vardı.
-Calum Hood için ne kadar hazırlık yapmışsın öyle?
-Biliyorum söylemene gerek yoktu...
Konserin olduğu yere vardığımızda kalbim küt küt atıyordu. Calum Hood'u görme şansı? Canlı canlı?
Hemen biletini aldığımız koltuğa geçtim. Arkadaşım ne kadar heyecanlı olduğumun farkındaydı.
Hala ne olduğunun farkında değildim.
-Celly... Geliyorlar.
-Sırayla sahneye çıkan grubu bekledim. Ama Calum yoktu? Neden? O sırada Luke bir konuşmaya başlamıştı...
-Biliyorum hepiniz üzüleceksiniz ama... Calum hastalığından dolayı gelemeyecek.
-AMAAA!;!!!!!
Binlerce ses yükseldi. Calum yok muydu? O kadar heyecanla gelmiştim halbuki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey AŞK'tan
RomanceAşkın içinde kaybolan iki insan... Bir konserde tesadüfen tanışan iki insan... Birisi dünyanın en ünlü insanı Luke Hemmings! Birisi ise en sıradan bir hayran olan Celly Annabel Portman... SİZCE ÇOK FARKLI İKİ İNSAN BİRBİRİNİ SEVEBİLİR Mİ?