-Bugün sadece biz varız. Emin olun sizi coşturacağız.
Her zamanki Luke işte. İçerisinde olduğum sıcak havadan bunalmaya başlamıştım. Burası dar bir bina değildi, ama sıcaklıyordum işte.
Şarkının arasında çikolata çeşmesine ilerledim. Luke'de ordaydı. Luke Hemmings! Bay kendini beğenmiş!
Elime aldığım çikolatalı süt dolu bardağı içmeye başladım. Bir yandan da etrafı izliyordum. O sırada bir yandan da yürüyordum işte. Ve önüme bakmadığım için koltukta oturan kendini beyenmiş Luke'yi fark edememiştim.
-Ah dikkat etsene!
Çikolata dolu bardak üzerine dökülüvermişti.
-UH ÖZÜR DİLERİM!
-Önüne bakamıyor musun sen? Seni.......
-Beni ne? Beni ne söylesene kendini beyenmiş LUKE HEMMİNGS! Senden de çevrenden de korkum yok! Calum için gelmiştim. O YOKSA BENDE GİDİYORUM ÇÜNKÜ KENDİNİ BEYENMİŞ LUKE HEMMİNGS'İ ÇEKEMEM!
Hemen binadan ayrıldım. NEYDİ BU KENDİNİ BEĞENMİŞLİK? LUKE HEMMİNGS BANA ATAR YAPAMAZ! O kim ki? İğrenç canavar! İnsanların duyguları ile oynayan pislik! VE SONRA NEDEN BAYAN LACY HERALD SİNİRLİ! NEDEN LUKE İLE KAVGA ETTİLER. LACY DE PİSLİĞİN TEKİ!
Luke'nin çevresi iğrenç! Neden insanlar onu sever ki? Gerçi doğru... Bir sene öncesine kadar ona aşık bir ergen gibiydim. O üzülürse üzülür, ağlarsa ağlayan biriydim. Bu ben değildim! Ama Calum'da kendimi hissediyorum ben... Calum benim gibi... Onun yaptıklarını ben zorunlu gibi yapmıyorum...
Ve o sırada Luke Hemmings yeni bir tweet attı.
Luke5sos: Üzerime sımsıcak çikolatayı boşaltıp kaçan kız, güzeldi :D
-TANRIM TANRIM TANRIM İĞRENÇ!
Luke5sos SİZE BİR MESAJ GÖNDERDİ.
-NEE?!?!?!?
Luke5sos: Ne haber çikolata?
Yatağıma uzandım. Ona cevap vermeli miydim?
Celly_Hood: Sıcak iyi gelmiştir umarım :3
Luke5sos: Dalga mı geçiyorsun benimle? Bedenim kavruluyordu!
Celly_Hood: Kavrulsaydı ölmüştüm şekerim :3
Luke5sos: BENİMLE DALGA GEÇEMEZSİN BAYAN BURNUKALKIK!
Celly_Hood: Ah benim burnum kalkık değil tamamen ortada! VE BANA YAZMA APTAL!
Luke5sos: BB BURNUKALKIK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey AŞK'tan
RomanceAşkın içinde kaybolan iki insan... Bir konserde tesadüfen tanışan iki insan... Birisi dünyanın en ünlü insanı Luke Hemmings! Birisi ise en sıradan bir hayran olan Celly Annabel Portman... SİZCE ÇOK FARKLI İKİ İNSAN BİRBİRİNİ SEVEBİLİR Mİ?