Wielka Wyprawa

141 10 0
                                    

Maddie wraz z Czarnym Wilkiem wyruszyła na wyprawę.
- Ale jak znajdziemy Aurorę? - spytała Maddie.
- Ma zamek w Krainie Wróżek !
- Jak to w Krainie Wròżek? Nie znam takiego miejsca.
- Bo wszyscy już o nim zapomnieli. Kiedyś Kraina tętniła życiem, a teraz wszystko jest zamrożone przez Aurorę!!!!
- Skąd w Krainie Wróżek wzięła się Aurora?!
- Bardzo dawno temu Aurora była dobrą wróżką, miała matkę o imieniu Zefrina.
- Kim była Zefrina?
- Była złą wróżką. Jeden napad złości mógł zniszczyć całą wioskę.
- Ale jak to Aurora była wtedy dobra a Zefrina zła?!
- Aurora nie chciała być taka jak jej matka ale kiedy do Valentais poszły słuchy że w Krainie Wróżek jest zła królowa, napadli na Krainę i zabili Zefrine. Zefrina powiedziała Aurorze przed śmiercią że ma zemścić się na Valentais. Przez wiele lat nie potrafiła tego zrobić, ale jej serce zamroziło się i teraz nic jej nie powstrzyma.
- Musiała czuć się strasznie tracąc matkę.
- Może i tak ale teraz musimy ją zabić!!!
- Nie da się tego inaczej załatwić?
- Albo Aurora zabije nas albo my ją nie ma innej opcji!!
- Nadal myślę o tej zagadcę co ty... yyy.. Aurora mi zadała. Ptaki ćwierkają, szumią drzewa a z krzaka wyskakuje mała wiewiórka w pełnię księżyca zjawić się ma, ta dziewczyna co w czerwonej pelernie szła. Muszę się dowiedzieć co to znaczy!!!!
Ta zagadka nie dawała Maddie spokoju, przez całą drogę myślała tylko o tym...

WAMPIRY VS WILKOŁAKIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz