24.part

628 35 4
                                    

Zack
Stál jsem za ní a potváří mi steklo pár slz.
Tak takhle se má moje princezna?
Stává se ze mě blázen. Jsem jen duch a ona? Je živá bytost.
Bytost která mě drží při životě.
Už je to přesně týden co jí odvedl ten starý blázen.
Jediná výhoda,že jsem duch je ta,že když se mi stýská,myslím na danou osobu tak se přemístím k ní.
Když jsem se poprvé přemístil,což je asi tři dny zpátky,tak jsem jí našel ve skvostných šatech,procházela se v zahradě.
Byla celá bílá.
Procházela rozlehlou zahradou,která byla pokryta rudou barvou,okvětních plátků lístků.
Ani si k nim nepřivoněla.
Od toho dne co jsem jí takhle viděl jen pláče a nebo chodí jako tělo bez duše.
Kéž bych jí mohl obejmout a říct jí,že nádhernější dívku jsem nepoznal,že mé srdce patří jenom a jenom jí.
Chtěl bych jí strašně moc obejmout a říct,jak jí miluji,ale copak můžu?
Můj pohled se mi na ní každou chvílí mění.
Mám srdce v jednom ohni,když vidím,jak se po ní jiní plazí.
Nejradši bych jí chytl za ruku a jejich hlavy odříznul od trupu .
Kdy tohle skončí?!

Cass
Do doby než jsem vešla na toto místo,jsem nevěděla...že muži jsou taková prasata.
Myslí jen nato,jak ženu dostanou na lůžko.
Všichni jsou stejní,až na něj.
Nerada myslím na jeho jménu,protože když si jej představím,tak se mi ined oči zalijí slzami a dámy mne jen napomínají etiketě.
Zvláště na pravidlo číslo tři.
"Manželka našeho pána nesmí dávat na odiv svá trápení/emoce"
Je tu tolik zákazů,žádná zábava.
I když na ní nemám vůbec náladu.
Zítra se budu vdávat a cítím se,že každou chvílí umřu....

Moc se vám omlouvám,že je tak krátký,ale dochází mi inspirace,do toho zkoušky a žádný ohlas.:( Snad se vám bude líbit.:/:)

Dokonalá zuřivost#DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat