22.part

770 46 3
                                    

Cass
Uběhla nekonečná chvíle a já něco zjistila! Konečně,co víc? Pochopila jsem co má znamenat ta Zackova ruka! Konečně!
Byla tam vyryta slova,kterým jsem nerozuměla,ale byl tam jeden znak,který pozná i malé dítě.
Srdce a u toho jedno písmeno Z.
Usmívám se,jak blázen.
Pořád koukám na tu stěnu,ale bohužel mi štěstí nebylo dlouho dopřáno.
Uslyšela jsem kroky,těžké kroky.
Zvuk dopadajících střevíců o dlážděnou podlahu se tříštil o stěny a vydával hlasité zvuky.
Došlo mi o koho se jedná.
O toho dědka...
"Zdravím Holubičko moje,je čas se připravit!"
Můj zrak padal do klína a já jsem nechtěla odtud odejít,zvlášť potom vyrytém znaku a písmenku .
Z mého přemýšlení mě probralo zavrzání mříží v jejich pantech.
Přešel ke mě a já viděla jeho špičky umolousaných střevíců.
"Pán tě nesmí vidět....musíme tě zkrášlit,teď se budeš mít jako v bavlnce.."
V hlavě jsem si říkala co je se Zackem.
Když mě zbavil okovů,chtěla jsem...něco říct.
"Budu se mít jako ptáček v kleci...
Už mi vysvětlíš...co má tohle znamenat? Vysvětli mi ...co si udělal Zackovu tělu,jemu samotnému!"
Vykulil na mě oči,ale pak zvážněl a řekl.
"Nebudu ti nic vysvětlovat,nemám co!"
Sebrala jsem poslední špetku odvahy,která ve mě dřímala a podívala jsem se mu opovážlivě do očí tak,jak by žena podle Etikety neměla,aspoň..že ty hodiny byly k něčemu.
" Jinak neodejdu,pokud mě odtáhneš! Nebudu nic jíst,takže umřu na hlad,žízeň...a ten váš pán mě nepozná!"
pokud před tím kulil oči,tak teď jsem se obávala,že mu snad i vypadnou.
"Řeknu ti to ...aspoň se budeš moct rozloučit...Stojí vedle tebe,já jsem ho začaroval jako ducha....Jeho schránka leží zde..."
Když se podíval na jeho tělo uviděl tu ruku,která momentálně směřovala na něj.
Sám si sebe prohlédnul,ale když nepoznal na sobě žádnou změnu,ak se podíval za sebe.
"Co to má znamenat?!"
Četl si ta znaménka a mě došlo,že neumím číst...
"Proč se tak rozčiluješ?"
Podíval se na mě stařec nechápavě,ale pak dodal.
"Možná jsem starej,jak rašple...ale dokážu poznat,že ti tu Zack vyznal lásku..."
Oči se mi zalili štěstím a já brečela a u toho jsem zašeptala,to co jsem chtěla říct už hodně dlouho .
"Miluji tě..."
Ahoj:) je tu další díl.:) Doufám,že se vám bude líbit.:)
Za každý názor budu vděčná:')

Dokonalá zuřivost#DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat