,,Tak jo. Já proklepnu Scarlett a Marcuse a ty Rose.'' pronesla jsem. ,,Nemusíš si toho brát tolik já to zvládnu.'' řekl.
Nějakej milej najednou ne?
,,Okey jak chceš. Já si proklepnu Rose a později Jacka.'' ,,Fajn.'' Řekl a odebral se k odchodu. To mě zarazilo. ,,Ty se nesvezeš?'' zeptala jsem se tázavě. ,,Nechci otravovat.'' řekl ještě. ,,Mlč a sedej.'' řekla jsem nakonec. Usmál se a nasedl. ,,Děkuju.'' řekl. ,,Za co? za to že tě svezu?'' uchechtla jsem se. ,,No?'' kývl nechápavě hlavou. ,,Přeci tě nenechám tak daleko chodit po svých.'' usmála jsem se i on se usmál pak jsme oba mlčeli. Vysadila jsem ho u prvního baráku a rozjela se za Rose. Po dlouhém hledání jsem nakonec našla byt kde bydlí Rose. Zazvonila jsem a z mikrofonu na zvonku se ozval dívčí hlas. ,,Kdo je tam?'' ,,Mohla by si prosím přijít dolů otevřít?'' řekla jsem do mikrofonu. ,,A kdo jste a co chcete?'' ozvalo se. ,,Kriminální policie.'' oznámila jsem nakonec. ,,Fajn...Ehm j-jdu dolů.'' řekla nakonec rozklepaně a zavěsila. Za chvíli přišla dolů. Pootevřela dveře a nakukla jedním okem. ,,Kriminální policie San Francisco. Potřebuju s vámi o něčem mluvit.'' řekla jsem a ukázala svůj odznak. ,,Dobře. Nikdo není doma. Pojďte dál.'' otevřela dveře. Vyšli jsme do druhého patra a zakempili v jednom z bytů. ,,Co jste dělala včera večer?'' začala jsem a sedla si do jednoho z předražených křesel. ,,Včera večer jsem byla u Jacka.'' řekla. ,,A v kolik jste odešla?'' pokračovala jsem. ,,Okolo půl desáté šli jsme spolu se Scarlett domů. Pak jsme se rozdělili.'' řekla. ,,Fajn. Nevšimla jste si něčeho podezřelého na vašich kamarádech?'' zeptala jsem se. ,,Vy nás z něčeho podezíráte?'' vykulila oči. ,,Včera večer se stala vražda. Přesněji řečeno našli jsme v jednom z rybníků horní končetinu a později se našla i dolní končetina.'' začala jsem. ,,Aha, no a vy nás podezíráte? Myslíte si že by někdo z nás byl něčeho takového schopný?'' ,,Jste mezi podezřelými. Na tomto prstýnku se našli otisky vašeho kamaráda.'' pokračovala jsem. ,,A-aha.'' vykulila vystrašeně oči na prstýnek. ,,Je vám něco Rose?'' zeptala jsem se. ,,Ehm ne.'' pořád upřeně koukala na prstýnek. ,,Vážně? Nešimla jste si něčeho podezřelého?'' pokračovala jsem, ale zároveň jsem věděla že ji něco na tom prstýnku rozrušilo. ,,Ne, ne nic.'' zatřepala hlavou. ,,Dobře. To mi stačí. Zatím naschle Rose.'' usmála jsem se a šla k hlavním dveřím. ,,Naschle.'' řekla ještě.
Na tý holce se mi něco nezdá.
Najednou mi někdo volal.
Shawn, no super...
,,Ano?'' ,,Marcus Nogel se neobjevil od úterka doma.Řekli mi to jeho rodiče.'' ozval se z druhé strany Shawn. ,,Scarlett byla včera u Jacka ještě s Rose, dosvědčila to i její máma, která pak odešla.'' pokračoval. ,,Aha já byla u Rose. Řekla mi taky že byla s Jackem a Scarlett. A vražda toho kluka se stala včera čili ve středu. Takže od úterka nebyl doma, ta ruka a ta noha patří určitě jemu. Zkusím najít toho Jacka.'' řekla jsem. ,,Dobře čau.'' řekl a zavěsil.
Nejela jsem moc dlouho. Potkala jsem ho podle fotky na chodníku kousek od jeho domu. ,,Dobrý den kriminální policie San Francisco. Můžu s vámi mluvit?'' stáhla jsem okénko mé černé audiny a ukázala mu odznak. ,,O co jde?'' otočil se. ,,Nasedňete.'' řekla jsem. Jako na můj povel seděl vedle mě. ,,Co jste dělal včera večer?'' začala jsem jako vždy. ,,Včera jsem byl se Scarlett a s Rose.'' řekl. ,,Aha a ve vaší partě je i Marcus ten tam nebyl s vámi?'' pokračovala jsem. ,,Hele co po mně chcete?'' řekl nepříjemným hlasem.
Hele klídek mladej.
,,Včera se stala vražda. Našla se dneska horní končetina a později i dolní. Váš kamarád Marcus je od úterý pohřešovaný.'' řekla jsem a Jack na mě vykulil oči. ,,Co-cože?pohřešovaný?'' dělal že neví, ale podle mě moc dobře ví. ,,Ano slyšíte dobře. Co tenhle prstýnek neviděl jste ho někdy?'' dala jsem mu před oči sáček se zlatým prstenem. ,,Ne.'' odfrkl, ale zároveň se mu v očích leskly jiskřičky strachu. ,,Tak fajn. Pro zatím to stačí.'' řekla jsem. ,,A proč jste se mě vůbec ptala na ten prsten?'' řekl když vysedal. ,,Je na něm jeden tvůj otisk . Byl v igelitce společně s horní končetinou.'' poškrábala jsem se na čele. ,,A-aha.'' koktal a zabouchl dveře. ,,Ano Mio?'' řekla jsem do telefonu. ,,Setřela jsem z prstenu ještě jeden otisk. Není moc znatelný, protože je trochu narušený vodou. Každopádně se neschoduje z otiskem Jacka.'' pronesla Mia. ,,Aha, děkuju.'' ,,Už jsem volala i Shawnovi.'' ,,Fajn. Zatím.'' ,,Čau.''
Jela jsem zpátky do práce. V kanclu jsem potkala Nashe, který pilně pracoval na papírech a Shawna který si dával kafe. ,,Čau.'' pozdravila jsem. ,,Čau.'' ,,Ahoj. Tak co proklepla jsi i toho Jacka?'' zeptal se a usrkl si kávy. ,,Je to jasný. Jack v tom má prsty. Dala jsem mu před ksicht ten prsten a tvářil se jakoby nic, ale bylo na něm poznat že ho to znervoznilo.'' řekla jsem. ,,Aha, no ale nemůžeme ho zatknout, protože kromě toho otisku na prstenu nemáme žádný důkazy.'' pokrčil rameny. ,,Nechci vám skákat do řeči, ale šéf vám vzkazuje že můžete domů.'' řekl Nash. ,,Okey. A co ty kámo?'' zeptal se Shawn. ,,Já mám ještě nějaký papíry.'' pokrčil rameny a začal vypisovat jednu z kolonek. ,,Nechceš pomoct?'' nabídla jsem se. ,,Ne v pohodě.'' mávl rukou. ,,Tak čau!'' mávla jsem rukou a šla dolů.
Dojela jsem domů a zvedl se mi málem žaludek.
Ten bordel všude kolem a ten smrad. Budu tady muset uklidit, než přijde ségra.
Ségře je devatenáct a jmenuje se Lola. Chodí na střední školu. Bylo jí pět když naši zemřeli. Dávám ji nějaký peníze a podepisuju ji věci do školy. Vyvětrala jsem a uklidila. Nakonec jsem dala do myčky nádobí a vyvenčila Roxy. Roxy je čivava. Nemám na ni sice moc času, ale je to můj mazel. Crr! ,,Lola už je tu.'' mrkla jsem na štěkající Roxy a šla otevřít. ,,Čau ségra.'' usmála jsem se. Když jsem ale otevřela, úsměv mě hned přešel. ,,Co se stalo?'' objala jsem svoji brečící sestru. ,,Já nevím co budu dělat.'' brečela. ,,Pojď dál.'' zavřela jsem za námi dveře. ,,Udělám ti kafe a řekneš mi co se stalo, dobře?'' usmála jsem se. ,,Kafe budeš potřebovat teď spíš ty.'' sedla si na gauč. ,,O co jde?'' sedla jsem si vedle ní. ,,Já-já jsem těhotná...'' koktala a rozbrečela se ještě víc. ,,Cože? Děláš si srandu?'' vzala jsem jí kolem ramen. ,,Nedělám. Stalo se to před třema dněma na jednom večírku. Ten Taylor, můj kluk jak jsem ti o něm říkala. Vyspali jsme se pak spolu. Měli jsme dost vypito a nepoužili jsme ochranu. Když jsem mu řekla že čekám dítě rozešel se se mnou.'' posmrkla. ,,Nevím co teď budu dělat.'' tekly ji po tvářích vodopády slz. ,,Neboj Lolo. Zvládneme to spolu.'' hladila jsem ji po vlasech. ,,Ale vždyť je to blbost. Já bydlím u kamarádky. Nevydělávám žádný peníze a nemám bydlení.Emma mě u sebe s miminkem nenechá. Budu muset na potrat.'' ,,Nikam nepůjdeš. Budeš bydlet u mě. Nemám to tu sice moc velký jen dva pokoje a kuchyň, ale nějak se tu poskládáme.'' snažila jsem se ji utišit. ,,A co škola?'' vykulila oči. ,,Tam budeš chodit. Nějak to vymyslíme neboj.'' podala jsem ji kapesník. ,,Ségra já jsem ráda že tě mám.'' pevně mě objala. ,,Dneska budeš spát u mě. A zavoláš zítra Emmě že se stěhuješ ke mně.'' mrkla jsem na ní. ,,Tak fajn.'' konečně se usmála a vzala si na klín Roxy.
No budu mít doma svoji těhotnou ségru, která teď bude náladová a sežere na co přijde. No ale vyčítat jí nic nebudu. Pořád špatně snáší že naši umřeli. Tak je těhotná no. Ještě jeden přírustek nás nezabije.
Ahojte! Úspěšně jsem napsala další kapitolu! :) Pokud se vám líbila, můžete komentovat nebo dát vote. Jinak budu strašně ráda i za vaše přečtení :) Zatím se mějte! (omlouvám se za chyby :)) Jinak v první kapitole v médiích máte Beccu, v druhé taky a v této je Shawn :)
ČTEŠ
Hands up!
ActionByla jsem v tmavé místnosti s černými závěsy a špíny kolem. Na zemi leželo zohavené tělo s bodnými ranami na hrudníku. Zohavené tělo patřilo ženě. Kolem hlavy tekla kaluž krve která, se pomalu slévala do malého potůčku. Skolnila jsem se směrem k že...