Včera k nám došel notář. Podepsala jsem ještě pár papírů a do týdne se budeme nejspíš stěhovat a peníze budou taky za chvíli na účtě. Právě jsem se vzbudila. Ségra ještě spí. Celým bytem se rozezněl zvuk mého telefonu. ,,Ano?'' řekla jsem. ,,Čau Becco, dneska bude ten gang v baru kousek od naši stanice.'' řekl do telefonu Nash. ,,Fajn půjdu si ještě koupit nějakou svačinu do práce a hned jsem tam.'' řekla jsem a zavěsila. Zajímalo by mě co teď vymyslíme no každopádně já si jdu pro svačinu, nebo chcípnu hlady. ,,Co se děje ségra?'' ozvala se za mnou moje ségra. ,,Dobré ráno, musím do práce.'' pronesla jsem a začala se obouvat. ,,Aha Tak se měj.'' řekla ještě.
Nasedla jsem do auta a jela. Sakra ani jeden volnej flek to si ze mě dělaj prdel ne? Musím na malé parkoviště až u lesa. Popadla jsem kabelku a vylezla z auta. Najednou mi někdo dal před obličej nějaký hadr.
Otevřela jsem oči a posadila se. Zamotala se mi hlava a viděla jsem rozmazaně. Byla jsem v nějakým sklepě nebo kde. Smrdělo to tu zatuchlinou a plísní. Co jsou to za fóry? Sáhla jsem si po pistoli. No jasně sebrali mi ji. Co teď? Musím zjistit kde jsem. Dveře budou beztak zamčený. No jasný. Lekla jsem se protože se otevřelo okénko na dveřích. Objevily se dvě hnědé oči. ,,Už se probrala.'' slyšela jsem něčí hlas. Odemkly se dveře. Do místnosti vešli dva nabouchaní chlapy v punčoše na hlavě. Co to kurva je? A co po mně chcou? Chtěli mě vzít, začala jsem se bránit. ,,Co na mě saháš! Ty hajzle!'' vykřikla jsem a jednu mu trefila přímo do nosu. Spustila se mu krev. Dobře Becco tahle rána byla dobrá. Okamžitě zaútočil ze zadu ten druhý a dal mi šátek přes hlavu. No super to sis moc nepomohl. I přes to že jsem měla šátek přes oči dala jsem tomu druhýmu nakládačku loktem do břicha. Skácel se k zemi a já si sundala šátek. ,,Zastavte ji.'' řekl nějaký chlap nejspíš jejich šéfko, ale do tváře jsem mu neviděla protože měl taky punčochu. Slyšela jsem dupání asi za mnou mířila další skupinka. Jeden z těch goril mi dal šílenou pecku do obličeje. Kurva, ale tohle si nenechám líbit! Co si o sobě myslí?! Totálně vytočená jsem mu namířila pěstí do nosu a pak ho kopla mezi nohy. Svalil se na zem. Tos neměl kámo! usmála jsem se sama pro sebe. ,,To je silná mrcha.'' slyšela jsem hlas za sebou a ten dotyčný mě chytl za ruky a přetáhl šátek přes hlavu. ,,Poldovská čubka nebude poslouchat?'' cítila jsem dech na mém krku. Cukala jsem sebou a kopala kolem sebe, ale stejně mi to bylo prd platný, byl ohodně silnější než já. ,,Pusť mě kurva.'' přecedila jsem přes zuby. Zajímalo by mě proč tu jsem co po mně chtějí... ,,Budeš slušná rozumíš?'' řekl a dal mi facku. Pálí mě tvář, bolí mě nos a ruka jako svině. Určitě to mám zlomený. ,,Co po mně sakra chcete?'' řekla jsem už klidněji, protože vím že to zabere a odpoví mi. ,,Si polda a stalkuješ můj gang.'' řekl nakonec. ,,Tak tahle je to to vy jste ti zasraní křižáci. A ten chlap toho si zabil taky ty?'' řekla jsem výsměšně. ,,Tak tohle si dovolovat nebudeš.'' dostala jsem další facku a odletěla snad přes celou místnost. ,,Svázat ruce i nohy do pusy jí dejte šátek.'' poručil jeden z hajzlů. Bránila jsem se.
Je mi to houby platný, protože jsou stejně silnější než já. Nedali mi přes oči šátek aspoň něco. Začíná mi být zima. Něco tady smrdí. Ten chlap co ho zabili měl jejich řetízek v ruce. No jasně byla to návnada. Určitě mě pozorovali už dřív. Když zjistili že v tom případu mám prsty, tak mě unesli. Nechápu k čemu jim to jako bude. Máme ještě celou kriminální stanici, takže smůla hoši.
Je tu tma jak v pytli. Nevidím ani na krok. Musím se odsud nějak dostat sakra!
Z pohledu Nashe
,,Nebere to.'' řekl jsem šéfovi. ,,Měla tu už dávno být.'' pronesl. ,,Zkus ji najít přes GPS.'' poradil mi. ,,Je v nákupáku.'' pokrčil jsem rameny. ,,To se mi nějak nezdá.'' zakroutil zamyšleně hlavou. ,,Zkus se nabourat do jejího telefonu.'' pronesl nakonec. ,,Já si myslím že je to zbytečný, beztak za chvíli dojde.'' řekl jsem. ,,Ne udělej co jsem řekl. Becca vždycky volá když jí do toho něco vletí.'' dodal a zmizel. Udělal jsem co mi řekl šéf.
,,Šéfe?'' zavolal jsem vedle do kanclu. ,,Tak co zjistil si něco?'' ,,No je to divný pojďte se podívat. Mobil má přesnou polohu u lesa. Už nemá ztratil se mi.'' řekl jsema nechápavě zíral do obrazovky. ,,Šéfe! u lesa nákupáku někdo hodil Smithové do auta bombu!'' doběhl vyděšeně Shawn. ,,No do prdele!'' podívali jsme se na sebe se šéfem s vykulenýma očima. ,,Pošli tam zásahovku a volej šetku a pětku. Taky hasiče a sanitku.'' řekl šéf pohotově. ,,Nashi tak pojď.'' zakřičel na mě. Stál jsem tam jak tvrdé Y. Nemůžu uvěřit tomu co se právě teď stalo. Becca je možná právě teď mrtvá.
Dojeli jsme na místo činu. ,,Je to dobrý slečna Smithová v autě nebyla. Tahle kabelka se našla asi o deset metrů od auta. Patří ji.'' řekl Bill a mně se částečně ulevilo. ,,Zavolejte trojku a dvojku a vyhlaste po ní pátrání.'' řekl šéf.
Z pohledu Becci
Kurva je mi zima a bolí mě každá kostička v těle! Pořád si nestěžuj a snaž se odsud nějak dostat. Dokutálela jsem se až ke dveřím a snažila se zvednout. Bolest jak svině ale vidím klíčovou dírkou. Je rozsvíceno. Je tu nějaká dlouhá chodba a nakonci jsou dveře. Něco mi vypadlo z kapsy. Ha! přece jenom něco jste mi nezabavili. Snažila jsem se vzít ze země baterku. Moc se mi to nedařilo, ale za chvíli jsem jí držela. Posvítila jsem si. Zvedl se mi žaludek. Po celé místnosti krev a vnitřnosti. Fuj! Rozletěly se dveře. ,,Tak a teď vidíš co se s tebou stane!'' zasmál se zase ten chlap co mi vyhrožoval předtím. ,,Odvést.'' řekl svým poskokům.
Trošku se nám to zamotalo... Co si myslíte že se s Beccou stane? Zabijou ji nebo se dostane ven? To já sama nevím :D Mějte se! (Omlouvám se za chyby :))
ČTEŠ
Hands up!
AksiByla jsem v tmavé místnosti s černými závěsy a špíny kolem. Na zemi leželo zohavené tělo s bodnými ranami na hrudníku. Zohavené tělo patřilo ženě. Kolem hlavy tekla kaluž krve která, se pomalu slévala do malého potůčku. Skolnila jsem se směrem k že...