Kapitola 1

15 1 2
                                    


Slyšela jsem mně známou melodii,která se rozléhala po celém mém bytě, ale oči se ne a ne od sebe odlepit. Vyzvánění se opakovalo po druhé, jelikož tu písničku miluju donutila jsem se vstát a podívat se kdo mi volá.

,,To je dost Becco.'' ozval se z telefonu hlas Mii.

,,Taky přeji dobré ráno.'' zasmála jsem se ironicky.

,,Promiň.''

,,O co jde?''

,,Jeden chlápek si šel dneska ráno zarybařit a vylovil z řeky ruku, která byla zabalena v igelitovém pytli. Identifikaci zatím nemám, jen vím že se jedná o mladíka okolo devatenácti let.Zemřel okolo půl desátý včera v noci.'' pronesla svůj monolog Mia

,, To je docela masakr. Fajn za patnáct minut jsem tam'' dodala jsem a zavěsila

,,Počkat říkala ráno?'' řekla jsem si sama pro sebe. Koukla jsem na digitální budík, který ukazoval půl dvanácté odpoledne. Ještě že šéf dneska přijde až po druhé hodině. Odebrala jsem se do koupelny, kde jsem vykonala veškerou hygienu. Následně jsem se jemně nalíčila. Ostatně tak jako každý den řasenka,pudr a jemný lesk. Nepotřebuju působit jako nějaká přemalovaná děvka, ani to není můj styl. Svoje dlouhé vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Odebrala jsem se do pokoje kde jsem si dala černé džíny s dírama na kolenou a obyčejné bílé triko. Nechtělo se mi nic vymýšlet ani na to nemám čas, jelikož mám být za deset minut v kanclu přesněji oddělení vražd. Ano jsem kriminalistka (policajtka :D). Vzala jsem klíče od auta a kabelku a běžela ke dveřím. Obula jsem si své černé tenisky a běžela dolů.

,,Ahoj.'' pozdravil mě Nash. Nash je můj spolupracovník. Je celkem milej, někdy s ním zajdu na skleničku.

,,Ahoj tak co je na práci?'' usmála jsem se a posadila se za svůj stůl.

,,No vzhledem k tomu, že nemáme do čeho píchnout zatím nic.'' pokrčil rameny a usmál se.

,,Fajn. Zatím zajdu vedle do automatu pro kafe, dáš si taky?'' mířila jsem ke dveřím.

Na souhlas kývl hlavou a dál se zahleděl do monitoru počítače. Šla jsem dlouhou chodbou a ucítila jsem náraz. Vzpamatovala jsem se a uviděla před sebou kluka který ležel na zemi.

,,Tak si kráva!?'' zabručel a sebral se ze země

,,Sorry snad se toho tolik nestalo!'' zakřičela jsem na něj ještě.

Bože takovej namachrovanej frajírek, jak já tyhle idioty nesnáším. Navíc ten kretén vrazil do mě, ne já do něho, no nic nebudu to dál probírat snad už ho nikdy neuvidím.

Hodila jsem do automatu mince a postupně jsem vybrala dvě kávy, šla jsem zpátky do kanclu. Položila jsem kafe Nashovi na stůl a šla za ten svůj.,,Díky.'' usrkl si kávy. ,,Nem...'' ani jsem to nedořekla a do dveří vrazil šéf. Nestihla jsem se vzpamatovat a hodil mi na stůl haldu papírů. ,,Takže mládeži žádné flákání. Becco ty pojedeš na místo činu kde proklepneš rybáře. Nash vyslechne svědka který souvisí ještě s tím druhým případem.'' rozdal nám práci. ,,A ještě něco. Tohle je Shawn, váš nový spolupracovník...'' dodal a za ním se vynořil ten kluk do kterýho jsem vrazila.

Cože?! Děláš si prdel, že s tímto namachrovaným týpkem budu sdílet jeden kancl a dýchat stejný vzduch? Dobře nepřeháněj Smithová. Jakože musím uznat že je docela hezkej, ale je to hajzl který myslí nejprve na sebe a pak jsou teprve ti ostatní. To já už poznám.

Z myšlenek mě vyrušil šéf který pokračoval ve svým proslovu. ,,Takže Becco Shawn si ten případ vezme s tebou, takže pojedete spolu...'' dodal. ,,Dobře.'' řekla jsem naštvaně.

Hands up!Kde žijí příběhy. Začni objevovat