Lola spala jako poleno, ale mě vyrušil zvonek. Promnula jsem si oči a šla otevřít. ,,Dobrý den. Omlouvám se jestli jsem vás vzbudila.'' usmála se Rose.
Co ta tu sakra chce?
,,To je v pohodě stějně bych za chvíli vstala do práce.'' úsměv jsem jí opětovala a pozvala jsem ji dál. ,,Dáte si čaj?'' ,,Ne. Já přišla kvůli Jackovi a Scarlett.'' sedla si na gauč. ,,Aha a o co jde?'' pobízela jsem aby pokračovala dál.,,No jde o to že jsem vám lhala. Odešla jsem dřív a Jack se Scarlett tam ještě byli. Volala jsem ještě pak Scarlett že jsem tam zapomněla peneženku, tak ať mi ji pak veme. No a ona říkala že před chvílí přišel Marcus a tak. A ten prsten patří Scarlett.Jack miluje Scarlett, ale ta miluje Marcuse, ani se jí nedivím Jack není pěkný.'' dokončila svůj monolog. ,,Opravdu je tohle všechno pravda? Dokázala byste to říct i u výslechu?'' vykulila jsem po této zprávě na ní oči. ,,Ano opravdu.'' kývla hlavou. ,,A proč jste lhala?'' ,, Jack mi říkal že to mám říct takhle, protože když byl u mě četl v novinách že se našla ruka.'' ,,Fajn pojedete teď se mnou.'' na souhlas jen kývla. ,,Shawne?'' řekla jsem do telefonu. ,,Ano?'' řekl rozespale. ,,Zaspal jsem já vím.'' řekl. ,,O to nejde. Je tu u mě Rose a řekla mi jak to bylo. Od Jacka šla sama takže Scarlett tam pak zůstala. Volala Scarlett, protože si u Jacka zapomněla peněženku. Ta tam stále byla a pak přišel i Marcus.A ten prsten patří Scarlett.'' řekla jsem svůj proslov nadechla se a dál pokračovala. ,,Zavolej jednotku šest ta bývá vždycky volná a jeďte pro Jacka já naberu Rose a pojedu pro Scarlett.'' ,,Dobře já pak zavolám ještě šéfovi zatím čau.'' řekl a zavěsil. Rychle jsem se oblékla rozčesala vlasy a běžela s Rose dolů. Neobtěžovala jsem se ani s líčením a čištěním zubů, není teď na to čas. Jinak si samo sebou zuby pravidelně čistím. Nasedli jsme do auta a jeli směrem pro Scarlett. Rose přišla textovka. ,,Hele přečtěte si to.'' dala mi před oči svůj mobil kde stálo: Sbohem Rose. ,,Kurva, kurva, kurva!'' rozčílila jsem se zapla majáček a zrychlila jsem na stotřicet. ,,Že se jí nic nestane? Je nedostupná.'' rozplakala se. ,,To ti teď nemůžu říct.'' pokrčila jsem rameny a vytočila číslo Nashe. ,,Čau. Volej jednotku dvě na adresu té holky Scarlett a zavolej i sanitku. Chce se zabít.'' řekla jsem rychle a jednoduše do telefonu, jako každý polda. ,,Fajn. Něco tě ale bude zajímat, našla se hlava toho těla. Patří Marcusovi Nogelovi.'' řekl a zavěsil.
Já si to myslela že je Marcus mrtvý.
Jeli jsme doslova o život až jsme byli u domu Scarlett, kde už čekal Nash s jednotkou a sanitkou. ,,Holka je v pohodě. Chtěla skočit z vrchního patra. Zatím nechce říct proč. Je v šoku.'' řekl Nash. ,,Aha. Bude schopná výslechu?'' zeptala jsem se. ,,Ne, bude převezena ještě do nemocnice.'' pokračoval. ,,Fajn jedeme s Rose k nám. Bude nám muset stačit Jack.'' řekla jsem a šla společně s Rose do auta. ,,Čau. Scarlett chtěla spáchat sebevraždu napsala Rose textovku. Zavolala jsem hned Nashovi. Nakonec neskočila a byla převezena do nemocnice. Je v šoku a není schopna ani jediného slova. Bude nám muset stačit Jack.'' vyvalila jsem to na Shawna. ,,Ty vole. No mi už jsme tady. Počkám na tebe. A už víš o té hlavě?'' ozvalo se z druhé strany. ,,Ano patří Marcusovi.Zatím čau.'' zavěsila jsem.
,,Tak kurva jak to bylo!'' řval už po několikáté na Jacka rozčílený Shawn. ,,Vždyť to říkám. Scarlett s Rose byli u mě, pak odešli.'' třepal se. Z pohledu na Shawna šel vážně strach a respekt. ,,Nemá to smysl nech to na mě.'' špitla jsem. ,,Scarlett chtěla spáchat sebevraždu dneska ráno. Nechtěla říct proč, nevíš o tom něco?'' řekla jsem milým hlasem. ,,C-cože? Já ehm ne nic.'' roztřepal se mu hlas. ,,Když nám tedy nic nechceš říct, budeme muset zatknout Scarlett až se z toho všeho dostane.'' pokrčila jsem jednoduše rameny, což naštve vždycky každého člověka. ,,Děláte si prdel!? Scarlett nechte být ta Marcuse nezabila!'' rozkřičel se. ,,Počkejte, ale o vraždě jsem nic neřekla.'' provokativně jsem se usmála. ,,Tak ven s tím, teď už se z toho nevykroutíš.'' řekl Shawn. ,,Tak fajn. Zabili jsme ho.'' pokrčil rameny. ,,Počkat zabili?'' řekl překvapeně Shawn. ,,Ano já a Scarlett. Ona mu chtěla dát ten den do pití jed. Milovala ho jenže on miloval Rose...''
ČTEŠ
Hands up!
БоевикByla jsem v tmavé místnosti s černými závěsy a špíny kolem. Na zemi leželo zohavené tělo s bodnými ranami na hrudníku. Zohavené tělo patřilo ženě. Kolem hlavy tekla kaluž krve která, se pomalu slévala do malého potůčku. Skolnila jsem se směrem k že...