İlk Görev

7K 301 24
                                    

''  Uyandınmı uykucu ? '' diye alay geçti Gabriella . '' Yoo uyuyorum baksana -,- .. '' diyerek tersledim. Justin  '' Bak Ronnie bu Gabriella .. '' diye beni onunla tanıştırdı . '' Merhaba bende Ronnie Cullen . '' .  '' memnun oldum '' 1-2 dk sonra Vanessa içeriye girip '' Hadi millet  kaldırın götünüzü '' diye bağırdı . Justin ; '' ne oluyor götü kurtlu vanessa ? '' . '' Yeni bir görev var dilini siktiğim . Bana bidaha  kurtlu göt deme ! :D '' . '' Ne görevi ? '' . '' Bay Duncen ' ı öldüreceğiz !! '' . '' Hangi Bay Duncen ?! :O '' diye araya atladım . '' Şu siktiğimin okulunda öğretmenlik yapan Duncen . '' dediğinde beynim durdu . '' Hayır olmaz ! '' diye bağırdım . Vanessa ; '' Neden ? Niye olmasın ? '' .. '' O-o benim  öğretmenimdi .. '' . '' ahahahha hadi ama Ronnie :D '' .. '' Gerçekten . :( '' . '' Ne yani bu tatlı bebek ile işimizmi var '' diye araya atladı Gabriella . Çok sinirlenmiştim . Bu sürtük kaşınmıştı . '' Tamam  . -,- Bende varım sikelim şu adamı ! '' . Justin '' Aferim Ronnie , aferim .. ''

Hepimizin motorları vardı . Ben hariç :D Yeni geldiğim için bir motora sahip değildim . O yüzden Justin ' in arkasına oturdum . Motoru çalıştırdı . Gitmeye başladık . Bir yandan  '' Aman Tanrımmmmmmmmmm ! Justin yavaaaaaaş ! '' diye bağırıyordum , Bir yandan da ona sıkı sıkı sarılıyordum . Lanet olsunki yağmur yağmaya başlamıştı ıslanıyor ve titriyordum . Justin titrediğimi fark etmişti  . Arkadaşlara siz gidin ben gelirim gibi bir hareket yapıp motoru durdurdu . '' Niye durduk Justin ? '' - '' Üşüdüğünü fark ettim '' - '' evet biraz üşüyorum . '' - Al çeketimi '' - '' Ama sen ? '' - '' Bana bir şey olmaz . '' - '' T- t eşekkür e-e derim . '' - '' dişlerin bile titriyor ronnie dişlerin :D '' - '' Hadi gidelim . '' .... Motora tekrardan bindik . Justinin çeketi çok sıcaktı . Isınabilmiştim . Bay Duncen 'nın evine varmıştık . Motordan indik . Herkes ben ve Justini bekliyordu . Sinirliydiler .Gabriella '' Nerdeydiniz beyin özürlüler ? Yarım saat oldu '' - '' Ronnie' nin üşüdüğünü fark ettim ceketimi verdim Gabriella '' - '' Yinemi Ronnie -,,- '' - Vanessa ;  '' Eee yeter kavgayı kesin . Görev dağıtımı yapıyorum . !!!! ''

'' Ronnie evdeki eşyaları arakla  , Justin sen adamı öldür , Ben dışarıyı kontrol edicem , Gabriella ilk görev ise senin .. Bizden önce eve girip adama fantezi yapacaksın . Justin arkadan gelip işini bitirecek . David sende Ronnie ' ye yardım et . .... ANLAŞILDIMI ? '' Herkes bir ağızdan '' Anlaşıldı '' demişti ve görev alanına ilerledik . Gabriella adamı baştan çıkardı . Vay be Bay Duncen eşiniz Bayan Ozuna ' yı  aldatıyorsunuz ha ? Ne kadar adi pis şerefsizmişsiniz .. En sonunda Justin ve David adamın kellesini kestiler. Bende eve girip yatak odasını karıştırdım . Bir dolap vardı. İçini açtım . '' KASA ! '' şifreyi çözmeye çalıştım . Bu ne olabilirdiki ? Biraz düşündüm .. Doğum tarihi ? ******** '' Yanlış şifre . Kasa '' Bay Duncen size ipucu veremi istermisiniz ?'' diye sormuşru . Vayy amma güzelmiş bu kasa . Sakince '' Evet . '' dedim ve kasayı dinlemeye başladım . '' Düşünün Bay Duncen .. Küçük kıznız Rozzie ' nin doğumunu .. '' Hey bir dakikada ! Bay Duncenın kızı yokki :/ Kafam karışmıştı . Demekki başka bir kadından peydahladı . Şerefsiz .. Aha ! Buldum . Matematik dersi ! Rozzie diye bir kız . 21.05.2006 !! Hemen kasaya '' 21052006'' yazdım ve kasa açıldı . İçinde benden çok altın pırlanta mücevher inci vardı . Hepsini çuvala koyup dışarı çıktım . .

''  Ben işimi bitirdim . '' Vanessa ; '' Kasayı nasıl açtın Ronnie ? :O '' -  '' bebek oyuncağıydı '' .. Diyip Justinin arkasına atladım . Depoya geldik .....

SERSERİ  ( Justin Bieber and Miley Cyrus )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin