Gözlerimi açtığımda hareket etmeye çalıştım . Kafamı kaldırıp etrafıma baktım . Sarhoş gibiydim . Karanlık boş bi oda . Bomboş .. Sadece ben ve üzerinde bağlı olarak oturduğum sandalye . Ağzım bantlıydı . Justin nerde ? Ben nerdeyim ? Beni kim buraya getirdi ? 2-3 dakika sonra kapı açıldı . Tanrımm ! Bilmeyidim .. David. '' Rahatmısın sexy prenses . ? '' diyerek kahkaha attı . Ukala bakışlarıyla '' Haa sen konuşamassın tabii . Ağzın bantlı değilmi '' diyerek daha yüksek sesle kahkaha atmaya başladı . Sinir olmaya başlamıştım . Konuşmaya , çığlık atmaya çalışıyordum ama hiçbirşey olmuyordu . O yine ukala , ukala gülüyordu . . . '' Biliyormusun ?.. '' diye söze başladı . '' Seni gerçekten çok seviyorum '' diyerek yakınlaştı . '' Ahh , o gözlerin yokmu Ronnie ? Beni baştan çıkarıyorlar '' .... Yemin ederim burdan kurtulduğumda gözlerimi sökeceğim . -_- Konuşmaya devam etti . '' Vücudun .. Git gide sexy'leşiyor bebeğim . '' diyerek bacaklarıma dokundu . Çığlık attım ama banttan çıkan ses sadece '' mmmm !!! '' oluyordu . Boynuma doğru eğilip , ufak bir öpücük kondurdu ve geri çekildi . Justin onu öldürecek ! .. '' Ronnie , bebeğim .. Seni burda becersemmi , yoksa Justin ' i mi öldürsem :/ '' diye eliyle çenesini kaşıdı . Ne diyo bu piç ! Ne diyo bu orospu çocuğu ! Konuşmasına devam etti . '' Aslında benim fikrim Justin ' i öldürüp seni becermek ama , benden nefret etmeni istemiyorum . '' diyerek ağzımdaki bandı açtı . '' Seni aptal ! Zaten senden nefret ediyorum ! Justin ' e zarar verme ! Beni al ! '' diyerek ona bağırdım . '' Demek becerilmek istiyorsun . Hmm o da güzel . '' dedi ve ellerini şıklattı . '' Cehennemden çıkmış azgın bi hayvana benziyosun . '' - '' Ouuw sevgiline hakaret etme .. AŞKIM . '' ... Aşkım sözünü bastıra bastıra söylemişti . '' Benim tek aşkım var oda JUSTIN ! '' diyerek haykırdım . '' Ha ha ha . Ondan mı seni kurtarmaya geldi aşkın ? '' diye sordu bana . Gözlerimden yaş akmıştı . '' Biliyorum , gelicek .. Yani umarım ... ! '' diyerek cevapladım . '' Bence fazla umma tatlım . Bu arada seni becermek çook eğlenceli olacak . :D '' diye pis pis kahkaha attı . '' Tamam bitir işimi . Ama Justin ' e zarar verme tamam mı ? '' - '' Tamam sexy şey kızma . :D Şimdi seni çözücem . Eğer yanlış bir hareket yaparsan veya kaçarsan , sevgilin ölür . Adamlarım onu şuan takip ediyor . '' - '' İstediğin olsun lanet şey . Ona zarar verme yeter . '' dedim ve beni çözdü . Elimden tutup bir diğer odaya götürdü . Yapmak istemiyorum . Onunla yatmak istemiyorum . Ama Justin için yapıcam . Hayır anlamadığım konu bu adam neden böyle azgın !! ...
Kendisizi yatağa attı . Kollarını iki yana açtı . '' Soyun ! Hemen ! '' diyip gülerek emir etti . Derin bir nefes aldım . Buna hazır değilim . Yapmak istemiyorum . Ama bir kaçışta yok . Olsada Justin ' i öldürecek . . . Tişörtümü yavaş yavaş çıkarmaya başladım . Beni yiyecek gibi duruyordu . Bulunduğumuz oda soğuktu. Titriyordum . Gözleri ile pantolonumu işaret etti . Kalp atışlarım çok hızlanmıştı . Yavaş yavaş pantolonumu çıkardım . Sütyen ve kilot ileydim . Çok çok çok üşüyordum . Parmağı ile gel işaretini yaptı . Gözlerimden akan yaşlarla yanına gittim . Yatağa oturdum . Kolumdan tutup yanına yatırdı . Bunların rüya olmasını diliyordum . Sütyenimin kopçalarını koparıp sütyeni çıkardı . Birden kapı açıldı !!! Gelen Justin sandım ama değildi . Siyah tenli bir adamdı . İlk baş güldü ve David e birşeyler söyledi. David beni öylece bağlayıp ve ağzımı bantlayıp gitti . Göğüslerim açık bir şekilde ! -_- Ölmek istiyorum sadece ölmek . . . 10 dakika ardından kapı açıldı . İnanamıyorum ! Şuan gerçekten inanamıyorum ! Neden ben !? Benden ne istiyorlar !!! .. Gelen Gabriella'ydı . Elinde salladığı bıçak ile odaya girdi . '' Naber sinsi böcek ? '' diyerek yanıma geldi . '' Ne o orospuya dönmüşsün ? Bak buna çok üzüldüüüm . '' .. Bu kızı geberteceğim ! Tam bir sürtük ! Pislik ! Bıçağınu kolumda gezdirmeye başladı . Ne yapıyor bu götü kalkık . Ne tür bişey bu ? Satanist mi ? Orospu mu ? Çözemedim ki hayatını siktiğimini -_- Elindeki bıçakla kolumu kesti . Ama o kadar deirn değil sadece bir kesik . Çığlık atmaya çalıştım . '' Ne o sesin duyulmuyor mu ha ? '' diyerek saçımdan tuttu . '' Justin artık benim . Şansını kaybettin şirin kız . '' Saçımı çekerek bıraktı . Gözümden akan yaşlarla ona bağırmaya ve yatakta depinmeye başladım . '' Görüşürüz kaltak '' diyerek ağzımdaki bandı çıkararak odadan çıktı . '' Justin asla senin olmayacak !!!! '' diye arkasından bağırdım . Bunlar kaçar kaçar geliyor !? Ve neden ben !? Nedenn !? Justin beni kurtarsın artık ! Bıktım ! Ölmek istiyorum ! Yaşamak bana göre değil artık ! Arkadaşlarımı özledim ! :'( Beni kurtarın ! Lütfen bana yardım edin ! Biri yokmu ! Lütfenn ! Beni duyuun ! Yardımınıza ihtiyacım vaar !! diye bağırırken 2-3 saat sonra uyuya kalmışım . Gözlerimi açtığımda herşey farklıydı . . .
Eveet bu bölümüde yazdım :S:SD:Dsc ♥ Bol vote ve en çokta yorumlarınızı bekliyorum . Lütfen sizi seviyoruum <3 Görüşürüz ♥