Utanmıştım . Vanessa '' Arkadaşım '' diye cevap verdi . Juzzy dediği çocuk ayağa kalkıp yanıma geldi . Elleriyle çenemi yukarıya kaldırarak ona bakmamı sağladı ve '' bumu ? '' dedi . Utançtan yerin dibine girmiştim . Vanessa '' Evet o ? '' diyerek yeni bir sigara yaktı . Juzzy '' hm '' diyerek yerine ger oturmuştu . Vanessa '' Bu Ronnie '' diye beni tanıtmıştı . '' Bende Justin '' diyerek elini bana uzattı . '' Merhaba.Tanıştığıma memnun oldum . '' diyerek elini sıktım .'' Burda ne işin var ? '' diye sordu . Bende '' Dışlandığım için evden kaçtım .Burayı buldum . '' diyerek cevapladım . '' Aramıza hoşgeldin Ronnie '' diyerek saçlarını savurdu . '' Nasıl yani grup gibi bişey mi siniz ? '' diye şaşırmıştım . Vanessa '' Evet tatlım SERSERİ grubu gibi bişey ;) '' diyince 1 kat daha şaşırmıştım . '' Mesela neler yaparsınız ? '' . '' Adam öldürmek , banka soymak vb . '' diye Cevapladı Justin . Eğlenceli görünüyordu . !! Yeni bir başlangıç yapmam gerek sanırım ..
Yağmur şişdetini gittikçe arttırmıştı .Üşüyordum . Vanessa sigara almaya gitmişti . Sandalyenin üstünde titriyordum . '' üşünündü prenses ? '' diye sordu Justin . '' Y-yo ü-şümedim . '' diyerek cevap verdim . Dişlerim titriyordu . '' İstersen koltuğa geç . Biraz uzan yorgun görünüyorsun . '' .. '' O-olabilir . '' diyerek koltuğa uzandım . 1-2 dk sonra uyuya kalmıştım . Uyurken bile titriyordum . Justin ' in üstüme pike gibi birşey örttüğünü hissetmemle bir hemen pikeye sarıldım . Birden kapı açıldı . Ben uykulu olduğum için gözlerimi açmadım . '' Merhaba dostum . ! '' diye biri bağırarak konuştu . '' Sessiz ol seni ahmak ! Uyandıracaksın '' diye sessizce bağırdı Justin . '' Ouuw bu sexy kız da kimm ? '' diye sormuştu tipini henüz göremediğim sapık adam . '' Ağır ol David ! O kız grubun yeni üyesi . Bu kız Gabriella ' ya benzemez . '' '' Gabriella bunu duymasın dostum . '' '' Duymaz . Sen söylemezsen . '' '' Benden sır çıkarmı hiç Justinn ?? '' '' Bilmem artık . Çıkarsa bende senin kafanı çıkarırım :) '' demesiyle ürktüm . Ama ürkmemem lazım . Artık bende piskopat bir kızım . Tekrardan kapı açıldı . Bu bir kız sesiydi . '' Selam beyler . '' '' oo hoşgeldin Gabriella '' .... Demek bu bana benzemeyen kız .. '' Kim bu sürtük ? '' diyince sinirlenmiştim .. '' Kendinle insanları karıştırma Gabriell. '' diye cavp vermişti Justin . Hoşuma gitmişti . '' Öf .. Peki bu kız kim ? '' . '' Yeni üye '' . '' Hmm '' diyerek sandelyeye oturdu . Oturma sesini bile duyabiliyordum . ..
Bir zaman sonra uyandım ....