Onlar Bilmeden Gitmeliyim ...

12.3K 530 29
                                    

Soğuk rüzgarın penceremden esmesi ile uyandım . Demekki dün uykuluyken pencereyi doğru kapatamamışım. Şu koskoca evde beni uyandırmadan okula giden arkadaşlarım var . Baksanıza geç kalmışım .! Üzerime yapışık dar kotum ve annemin küçükken '' Büyüğünce giyersin '' dediği yün kazağımı giydim . Evet annem ve babam trafik kazasında hayatını kaybettiler. Bende arkadaşlarımla yaşıyorum. Anneme verdiğim bir sözüm var ve  bunu asla unutmayacağım '' Bakireni Bozma ! Sadece sevdiğinle yap bu işi '' .. Neyse bu konulara fazla girmek istemiyorum . Aşağıya  inip atkımı alıp dışarı çıktım .

Okula vardığımda herkes dersteydi . Sınıfa doğru ilerledim. Kapıyı çalıp içeri girdim . Öğretmenimiz Bayan Ozuna '' Ronnie ? Neden bu kadar geç kaldın ? '' diye soruya tutmuştu beni . Arkadaşlarım gülüyordu . Sinir olduğum için onları ima ederek ; '' Bazı arkadaşlarım beni uyandırmadan okula geldiği için biraz geç geldim . Affedin Bayan Ozuna '' diyerek yüzümü buruşturdum . Arkadaşlarım gülmeyi kesmiş biraz utanmışlardı . Bayan Ozuna '' Peki Ronnie birdaha böyle olmasın '' diyerek konuyu anlatmaya devam etti .  Normalde ben Selena ' nın yanında otururdum ama , bugün hiçbirinin yüzüne bakmıyacağım onlar özür dilesinler diye başka bir sıraya oturdum .

Zil çalmıştı . Karnım açtı ve kantine gittim . Daha yeni yapılmış sıcak bir tost ve soğuk bir ayran alıp boş bir masaya oturdum . Tostumu yerken arkadaşlarım dediğim oyun bozanlar geliyordu . Hepsi boş bir masaya oturup bana baktı . İçlerinden Selena '' ahh hadi ama Ronnie buraya gel dostum . '' diye bana seslendi . Ses çıkarmadım . Sonra da Chad '' Ronnie özür dileriz hadi yapma böyle '' diyince  içime bir şey oturdu ve duygulanmıştım  . Ve yanlarına gidip '' Özrünüz kaul edildi '' dediğim anda Tiffanny yüzümü önümde durduğu keke batırdı . Masadaki arkadaşlarım dahil tüm okul bana gülüyordu . Ayağa kalkıp gidecektimki Chad ayağıma çelme çakıp yere düşmemi sağladı . Çok utanmıştım . Hemen ordan , hatta okuldan uzaklaşmıştım .Eve gelmiştim .

Evet arkadaşlar 1. bölümü yazdım . ♥ Daha devamı gelecek lütfen beğenin . Yapmanız gereken '' vote '' tuşuna basmanız .. Yorumlarınızıda beklerim .

SERSERİ  ( Justin Bieber and Miley Cyrus )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin