Stáli sme pred halou. Lúčili sme sa. Na rozlúčku ma pobozkal. Odkráčala som. Chcela som otvoriť dvere, rodičia však boli rýchlejší a stihli to spraviť za mňa. Videla som na ich tvárach, že boli nahnevaní.
Vedela som prečo tak vyzerajú. Hlavu som sklonila a tíško povedala:"Prepáčte, naozaj ma to mrzí, že som Vám to nepovedala. Stretnutie s Justinom by ste mi nikdy nedovolili."
Trochu sa upokojili. Odpovedali:"Je nám veľmi ľúto, že takúto dôležitú vec si nám nepovedala. Sme z teba sklamaní. Dozvedieť sa to od cudzích ľudí? Potom nám zavolá manažér Justina, či o tom vieme? Vyzerali sme ako tupci. Vlastná dcéra nám to nepovedala. Zaklamala nám."
Ach jaj, nemala som to robiť! Keby som im to povedala, možno by ma pustili a nemusela by som im zaklamať.
Videla som ako ockovi červená tvár a začína mať veľké nervy, začal kričať:"Ceryna toto sme si o tebe nemysleli! Mohla si nám to povedať? Myslela si si, žeby sme Ťa nepustili alebo čo? Ak áno, pustili by sme ťa! Je to tvoja voľba či chceš ísť von s Justinom Bieberom a budeš v novinách a všade v správach alebo nie. Okamžite choď do izby a premýšľaj o tvojom skutku."
Z pohľadu Justina
Prišiel som do tourbusu. Hneď na mňa vyletel Scooter:"Justin? Nechceš nám niečo povedať? Napríklad o tvojom tajnom stretnutí s minuludňouvou OLLG? Čo to má znamenať? Dievča o tom zatajilo rodičom. Všade sa o tom píše. Sú fotky teba a jej. Dokonca jedna je taká kde sa aj bozkávate. Povedz je to pravda?"
No a je to tu, momentu, ktorého som sa obával.
Nebudem zbytočne kričať, odpoviem mu pokojným tónom:"Je to pravda. Nemôžete mi v tom zabrániť. Je to môj život čo robím, ako ho robím, s kým ho chcem stráviť. Vadí Ti, že Ceryna nie je slávna alebo o čo Ti ide? Prepáč, ale je to dievča s ktorým chcem stráviť čas. Musíš sa s tým zmieriť. Povedala, že prežije nátlaky novinárov."
Scooter:"Aha takže ty vieš aj jej meno."
Je hlúpy alebo čo? Jej meno už viem od večera, keď som sa jej opýtal ako sa volá pred tisíckami Beliebers.
Somár jeden, teraz mu to natriem:"Si hlupák alebo čo? Nepočul si ako som sa na jej meno pýtal na koncerte keď bola OLLG?"
Tak a mal to. Tváril sa akoby sa hanbil sám za seba. Má sa za čo.
Odpovedal mi:"Mne je úplne jedno, či je slávna alebo nie. Ja len chcem pre teba to najlepšie. Po tomto musíte vysvetlovať novinárom ako sa to stalo, ako ste sa spoznali, ako si sa s ňou skontaktoval. Ja viem, že si jej dal tvoje číslo ale oni nie. Odpovedz mi, chodíš s ňou?"
Mal som chuť nadávať, z plnej sily vykrikovať nadávky. Neurobil som to ale.
"Nechodím s ňou. Boli sme von po prvý krát a už by sme spolu chodili? Je to príliš skoro. Zato, že sme is dali pusu, neznamená, že spolu chodíme. Ale ak Ti ide o to, že či do nej som zaľúbený alebo nie. Som! Nehanbím sa za to. Myslím, že ona to cíti tak rovnako. Teraz ak dovolíš, idem k nej. Zbohom!
Tak isto ako som prišiel som z aoutobusu aj odišiel. Zavolal som bodyguardov aby išli so mnou. Pred halu zavolali auto do ktorého som nastúpil. Vytáčal som Cerynino číslo.
Okamžite zdvihla telefón:"Justin? Nevolaj mi. Nie je to vhodné. Ani nevieš čo teraz doma zažívam. Hotové peklo."
To ešte asi nevie, čo zažívam teraz ja.
"Ceryna? Som na ceste k tebe. Mám ísť normálnymi dverami alebo mám vyliesť oknom?"
"Šibe ti? Ani jednými. Vráť sa, otoč auto a choď naspäť."
"Nie nevrátim sam. Idem k tebe. Okno máš vzadu, nie? Pôjdem oknom. Zamkni sa v izbe. Už som pred tvojím domom"
Z pohľadu Ceryny
10 minút už sedím v izbe. Po celok dome sa vrieska. Justin mi zavolal, že príde ku mne. Povedala som, nech to nerobí ale on je tak tvrdohlavý, že proste musí prísť. Povedal, že príde oknom. Som zvedavá či je taký dobrý spiderman ako aj spevák.
Niekto mi zaklopal na okno. Pribehla som a otvorila ho. Bol to Justin. Pozrela som sa dole z okna. Videla som ako tam stoja dvaja bodyguardi. Ticho som povedala:"Vy dvaja ostante dole alebo chodte preč. Urobte tak aby Vás moji rodičia nevideli."
Justin vošiel. Povedal:"Musím sa s tebou poropzrávať. Scooter o tom vie. On vie o všetkom. Povedal mi vraj je to naša vec. Len chce pre mňa dobré a nechcel aby sa stalo tak rýchlo. Teraz musíme povedať novinárom ako sme sa spoznali. Tvoji rodičia čo na to?"
"Novinárom? A čo im povieme? Bola som OLLG, ty si sa do mňa zamiloval. Ja som do teba bola už dávno, pozval si ma von, dal si mi tvoje číslo? Rodičia su na mňa nahnevaní. Nechcú so mnou hovoriť sklamala som ich. Teraz tu trčím v izbe. Pozerala som sa na net a všade sa o tom píše. Na twitteri mi prbudlo viac než 10 000 followers, na facebooku mám 200 žiadostí a okolo 1000 správ ohľadom toho. Ako to chceš rieišť?"
Jeho oči vyzerali tak previnilo. Jemne mi chytil ruky a odpovedal:"Ceryna, chcem Ti povedať, že s tebou chcem ostať. Toto chcem navždy. Byť s tebou. Láska na prvý pohľad. Čo keby sme to riešili tak, že teraz otvoríš dvere, pôjdeme dole rodičom. Tu domov zavoláme aj môjho manažéra?"
"Fajn zavolaj ho, rýchlo."
Justin naťukal číslo, povedal mu nech príde ku mne. Nadiktoval mu moju adresu. Položil. Chytil mi ruku, otvorila som dvere a schodmi sme išli dole. Škvŕkalo mi v bruchu. Bola som hladná. Rodičia sedeli v obývačke pred telkou a sledovali TMZ, čo o nás hovoria. Uvideli nás. Rýchlo sa postavili. Bože! Nemali sme to robiť, zbytočne ich nahneváme. Zvonil aj Scooter otvorila som dvere. V dome sme boli ja, Justin, moja mama, môj otec a Scooter.
Skríkla som:"Mám toho dosť Všetci si sadnúť na kreslo!"
Ako poslíčci, všetci to vykonali, okrem mňa a Justina.
Začala som:"Stalo sa to tak rýchlo, nechceli sme to obaja. Milujeme sa. Je to láska na prvý pohľad. Chceli sme sa stretnúť. Pozrite sa, je nám ľúto, že sme Vám klamali ale inak to nešlo. Mami, oci, nedovolili by ste to. Fotky sú naozajstné, žiadny photoshop. Je nám jedno čo bude ďalej. Nátlak novinárov zvládnem, len chceme byť spolu."
Justina som chytila za ruku a pobozkali sme sa. Už to nebol taký jemný bozk. Bozkávali sme sa asi 10 sekúnd, čo bol zatiaľ náš rekord. Potom sme prestali. Justin pokračoval.
Z pohľadu Justina
Pokračoval som:"Chceme Vám povedať, že je nám jedno, či s tým budete súhlasiť alebo nie. Budeme spolu. Ešte spolu nechodíme a preto sa to teraz opýtam."
Otočil som sa k Ceryne a opýtal som sa jej:"Budeš so mnou chodiť?"
Neváhala, vedela čo chce a odpovedala:
DOČKALI SME SAAAAA! NOVÁ ČASŤ JE TU. MALA BYŤ VČERA ALE MALA SOM NARODENINY A OSLAVOVALA SOM, TAK SOM VÁM JU DALA DNES. AJ KEĎ AJ TERAZ MÁME OSLAVU A PÍŠEM TO POČAS NEJ. TÁTO ČASŤ JE MOŽNO TROCHU NUDNJEŠIA. IŠLO TU VŠAK OTO, ŽE SA TO DOZVEDELI A JUSTIN SA OPÝTA OFICIÁLNE CERYNY, ČI S NÍM BUDE CHODIŤ. ĎALŠIA ČASŤ BUDE ZAJTRA, PRIBLIŽNE O 16:00. ĎAKUJEM VŠETKYM, KTORÝ PRÍBEH ČÍTAJÚ. :)
YOU ARE READING
NEVER SAY NEVER
FanficV tomto príbehu ide o to, ako sa sny plnia, ak chceš a robíš pre to všetko. Budú tu dva hrdinovia Ceryna a Justin. Ceryna je obyčajné dievča, jej idol je Justin Bieber a je belieberka už od Justinovho začiatku (od roku 2009) Má sen ísť na Justinov k...