V PRVOM RADE VÁM CHCEM POVEDAŤ PREPÁČTE, ŽE TÁTO ČASŤ JE NAPÍSANÁ TAK NESKORO, ALE ČAKALA SOM NATO, KEĎ BUDE MAŤ JUSTIN PREMIÉRU. KONIEC STORY STOJÍ ZA TO, NASMIALA SOM SA NA TOM, PRETOŽE NIE SOM ZVYKNUTÁ TAKÉ NIEČO PÍSAŤ (:DDDD)
Z pohľadu Justina
Tak a je to tu. Music Mondays skoro končí, ale 23. decembra mám pre Beliebers veľké prekvapenie! Čo sa týka vzťahu medzi mňou a Cerynou, bolo to vynikajúce až kým nezačalo Music Mondays, keďže po mojom rozchode so Selenou sa dostali do médií rôzne nepravdivé informácie o nás, ako to medzi nami bolo, rozhodol som sa, že švetku pravdu poviem cez pesničky. Keď som vydal vonku novú pesničkiu "Heartbreaker" od toho okamihu sa to začalo s naším vzťahom, mezdi mnou a Cerynou zhoršovať. Selena zavolala Ceryne a vyhrožovala sa jej, povyšovala sa, že som o nej napísal pesničku a o Ceryne žiadnu. Síce s Cerynou stále chodím, ale nie je to také aké to bolo predtým. Dnes má mimochodom čaká premiéra filmu Believe Movie v LA, kde tam budem aj s Cerynou. Som zvedavý, či sa tam objaví aj Selena, už do nej nie som a nechcem s ňou mať nič spoločné, ale bol by som rád, keby prišla a vydiskutoval si s ňou niečo. O 3 hodiny sa začína premiéra, idem sa obliecť a postupne pôjdem po Cerynu.
Z pohľadu Ceryny
Obzerám sa pred zrkadlom. Mám na sebe fialové šaty, keďže viem, že Justinova najobľúbenejšie farba je fialová, rozhodla som sa, že ho s tým prekvapím. Medzi nami to terza práve nejak extra neklape, ale po dnešnej noci (sľúbil mi, že ma zoberie do hotela a tam strávime noc) by opäť mohlo.
*Niekto zvoní*
Z pohľadu Justina
Fuuu, len tak tak som to stihol, byť u nej načas. Zvonil som keď v tom náhle otvorila. Prvý moment som si povedal:"Waaaaau, toto je moje dievča?" Bol som šokovaný, bola taká nádherná, ale ona je každý deň, ale tento deň vyzerala špeciálne. Mala na sebe fialové šaty. Škoda, že mi to nepovedala, myslel so si, že bude mať červené, tak som sa aj ja zladil do červená, mám oblečený červený kostým, biele topánky, na sebe okuliare, no a samozrejme nesmú chýbať ani fúzy. Povedala mi, aby som sa oholil, ale potom mi povedala, či s fúzami alebo bez stále ma ľubí. Nepovedala mi, že ma miluje a to ma trocvhu zaskočilo.
"Ja ťa nepsoznávam, si tak nád-d-hern-"
Ceryna:"Ale prosím nepreháňaj to, ty tam budeš žiariť."
"Pozor, *MY tam budeme žiariť"
"Pozri sa na moje šaty, čo na ne hovoríš? Prekvapila som ťa, si rád?"
"Som nesmierne rád, len ma mrzí, že si mi to nepovedala, keby áno, mohli by sme sa zladiť do fialova"
Nevydržal som to a musel som ju pobozkať, vášnivo, oprel som ju o múr domu, pozkávali sme sa asi 5 minút, naozaj vkuse! Keby ste vedeli ako sa bozkáva....
"Milujem ťa" pošepkal som jej. Zobral som ju za ruku a opatrne sme kráčali k limuzíne, ktorá bola len pre nás dvoch, objednaný bol šofér, takže na zadných sedadlách si budeme robiť, čo chceme.
"Milujem ťa tiež. je mi veľmi ľúto, že to medzi nami nie je také ako by malo, ale ani si nevieš predstaviť, čo pre mňa znamenáš." Šuškajúc mi povedala.
Z pohľadu Ceryny
Sme v aute. Moji rodičia tam už dávno sú spolu s Pattie a Justinovou starkou a starým otckom. Sedím na Justinových nohách a bozkávame sa.
"Justin, platí to, že dnešná moc bude tá najlepšia? Nezabudol si dúfam, čo si mi sľúbil."
"Ako ťa to mohlo napadnúť, jasné, že nie! Dnešná noc bude NAJLEPŠIA a ty to vieš."
YOU ARE READING
NEVER SAY NEVER
FanfictionV tomto príbehu ide o to, ako sa sny plnia, ak chceš a robíš pre to všetko. Budú tu dva hrdinovia Ceryna a Justin. Ceryna je obyčajné dievča, jej idol je Justin Bieber a je belieberka už od Justinovho začiatku (od roku 2009) Má sen ísť na Justinov k...