Tie bozky, ruka v ruke, vedela som, že sa ma opýta, či s ním budem chodiť ale nevedela som kedy. Teraz to prišlo.
Opýtal sa ma:"Budeš so mnou chodiť?"
Pred mojimi rodičmi a pred Scooterom mi vyznal lásku. Nemusela som si to premyslieť čo poviem. Presne som vedela, čo chcem.
Vtedy sa mi premietol životom môj belieberský život. Ako som sa stala belieberkou, koľko krát som plakala pre Justina, že ho neuvidím. Hádky s kamarátmi, vysmievanie. Počúvanie viet:"NIKDY NEUVIDÍŠ SVOJHO IDOLA." A teraz? Pozrite sa kde som sa dostala, keď som verila, verím a aj budem stále veriť. Bola som OLLG, mám fotku s Justinom, bola som s ním von a teraz sa ma opýta, či s ním budem chodiť. Povedala som si sama pre seba. Zvládnem to? Bulvár, rôzne výmysli, články o našom vzťahu? No nemohla som povedať nič iné, iba som odpovedala:"Áno. Čudujem sa, že sa vôbec pýtaš. Budem s tebou chodiť. Je mi jedno ako ťažko budeme prežívať náš život, čo sa počas toho stane, budem tu stále s tebou, nikto a nič nás nerozdelí."
Stúpla som si na päty a pobozkala ho. Chytila som mu ruku a naše hlavy sa naraz otočili tváre k tvár našich rodičov a Scooterovi. Tí tam len tak sedeli a nevedeli ani čo povedať. Všetci mali otvorené ústa do korán asi nejak takto: :O Bolo to fakt vtipné, chcelo sa mi smiať. Teraz však, keď chodím s Justinom Bieberom známym spevákom a idolov dievčat musíme to ísť oznámiť. Potvrdiť im to.
Z pohľadu Justina
Odpovedala áno. Som najšťastnejší človek na svete. Viete niekto si teraz povie, že je to nemožné ako sa cez jeden koncert môže všetko zmeniť. Je to veĺmi narýchlo takto spolu začať chodiť ale myslím, že to je správna cesta.
Scooter:"No takže fajn, náš pán Bieber má nové dievča. Myslím, žeby bolo dobre to potvrdiť novinárom. Prišlo mi veľmi veľa SMSiek aby si sa dostavil aj s dievčaťom s ktorým si bol von do rádií. Nebude to nči vážne, vraj len Vám položia nejaké otázky. Na konci napísali, že pochopia ak neprídete. Čo vy na to? Beriete to?"
Ceryna prikývla a ja tak isto.
Rodičia Ceryny neboli 2x natešení. Tak isto ani moji rodičia v telefóne. Dozvedeli sa to od novinárov a nie odo mňa.
Mama Ceryny nám povedala:"Je to moc narýchlo, nechcete s tým počkať?"
Skríkli sme:"NIEEEEEEEEEEEEEEE!"
"Fajn, fajn, nekričte po mne, len som sa opýtala. No dobre choďte to povedať novinárom. Nemôžeme Vám v tom zabrániť. Ceryna o 20:00 si doma. Ak neprídeš do vtedy, bude zle."
Nebolo to až zas také zlé. Dalo sa to vyriešiť aj dobrou cestou.
Akurát cestujeme do jedného rádia. Ideme mojím tourbusom. Posledné 2 dni som nebol vôbec na mojom twitteri. Viem len to čo mi Ceryna povedala. Na twitteri to všetci riešia a aj na facebooku. Môj facebook mám súkromný. Tým pádom mi nemôžu posielať žiadosti Beliebers ale len ľudia ako je rodina, môj tím, kamaráti a rôzne ďalšie celebrity ako moja ex priateľka Selena Gomez. Už keď sme pri nej, som zvedavý ako to všetko znáša. Je to 6 mesiacov čo sme sa rozišli. Na vine sme obaja. Neustále sme sa hádali. Pre rôzne maličkosti. Napríklad preto, že jej vádi OLLG. Bolo jej nepríjemne ako som sa dotýkal dievčat, ktorých ani nepoznám. Stále sme sa rozchádzali a zas dávali do kopy. Všetci toho už mali plné zuby a tak isto aj my. Jeden deň som jej zavolal aby prišla ku mne domov. Potom sme to doma riešili. Kričali sme po sebe a nakoniec sme sa rozišli. Takže Jeleny je už navždy koniec.
Cerynu niečo trápilo, cítil som to.
"Zlato? Je ti niečo? Vieš, že mne môžeš povedať všetko?"
YOU ARE READING
NEVER SAY NEVER
FanfictionV tomto príbehu ide o to, ako sa sny plnia, ak chceš a robíš pre to všetko. Budú tu dva hrdinovia Ceryna a Justin. Ceryna je obyčajné dievča, jej idol je Justin Bieber a je belieberka už od Justinovho začiatku (od roku 2009) Má sen ísť na Justinov k...