Tajné stretnutie

656 17 10
                                    

Pokojne som spala no v tom mi začal zvoniť mobil. Prebudilo ma to z krásneho sna, snívalo sa mi, že som znova a znova Justinova OLLG. Mobil som mala hneď pri posteli, no bola som lenivá si len natiahnúť ruku pre neho. Niekto mi volal už asi 5 krát. Po prvom raze som myslela, že už prestane vyzváňať a zavolá až neskôr. No po 5 raze som už zdvihla. Cez moje rozospaté oči som videla meno volajúceho. Bol to Justin. Ach jaj, vedela som, že to bude zlý nápad miu prezvoniť aby mal moje číslo. Ale čo už, čo sa stalo, stalo sa. Pretrela som si oči a zdvihla som.

Pozdravila som sa mu veľmi potichu, aby rodičia nepočuli s kým si volám:"Justin? Ahoj. Ani ma nenapadlo, že mi zavoláš a takto skoro ráno. Myslela som, že vždy spíš aj do 11:00."

Justin:"Dobré ráno prajem. Prepáč ak som ťa vyrušil. Nedalo mi to, musel som Ti zavolať. Spím, čoby nie. Túto noc som však veľmi nespal. Musím Ti niečo povedať. Myslel som len na teba. Viem, že to je zlé, že ti teraz volám, že som Ti dal moje číslo ale v ten večer sa niečo stalo.. uvidel som Ťa a povedal som si: MUSÍM JU SPOZNAŤ. Je mi úplne jedno, čo si o tom myslí Scooter, chcem sa strebou stretnúť. Potrebujem to!"

Z jeho hlasu som vyčítala, že hovorí pravdu. Nebol taký ospalý ako ja. Počula som dobre? Chce sa so mnou stretnúť? Ja sa s ním chcem ešte tiež. Čo na to však moji rodičia? Keby som im to povedala, okamžite by zabezpečili dvere, nikde by ma nepustili. Justina majú radi, splnili mi môj sen. No toto by pre mňa určite neurobili. Nezniesli by, keby som s ním náhodou bola v nejakej reštaurácií a potom by boli v novinách moje fotky s Justinom a pod tým článok a samá výmysli.

Sklonila som hlavu a ticho som povedala:"Prečo práve so mnou? Stretla by som sa s tebou. Problém sú však rodičia. Nechceli by, aby všade okolo nás boli paparazzovia a fotili nás, klamali do méédií, že si zas bol von s nejakou štetkou. Aj mne by to bolo nepríjemné. Nie som každý deň obklopená fotografmi, bolo by mi to nepríjemné. A Scooter? Čo by si mu povedal ty?"

Bol chvíľku ticho, zrejme tiež rozmýšľal. Potom odpovedal:"Kto hovoril, že pôjdeme do reštaurácie? Môžme ísť hocikde kde chceš. Prosím, poď! Rodičom zaklam, je to zlé keď klameš ale urob to. Potrebujem Ťa. Scooter o tom nevie, povedal som mu, že pôjdem von len sám. Natáral som mu, že nechcem aby okolo mňa boli moji bodyguardi a strážili ma. Tak isto som mu povedal, že aj paparazzov zvládnem. Najprv nesúhlasil. Niečo ho asi osvietilo a tak si to rozmyslel. Vraj má chápe. Už musím končiť, stretneme sa v parku na konci mesta, budem ťa tam čakať. O 13:00"

Zložil. On zložil. Nepýtal sa, či s tým súhlasím, proste povedal kedy, kde a zložil. Vraj mám rodičom zaklamať. To by som však nerada.... hmmm, asi to urobím. Chcem sa s ním stretnúť. Poviem im, že pôjdem von s kamarátkami. Oni ma aj tak nebudú prenásledovať. Idem sa najesť, prichystať si veci, ani neviem ako to zbehne a už budem kráčať do parku.

Z pohľadu Justina

Nespal som. Nezažmúril som oka. Noc som nejako vydržal. Začalo svitať. Ceryne som chcel zavolať už o 7:00 no ešte som počkal. O 9:00 som zavolal. Nevydržal som to. Nemal som premyslené čo jej poviem. Len som vedel, že budem hovoriť a nebudem prestávať. Najprv to nezdivhla, no nevzádval som sa. Po 5 krát zdvihla. Bola ospalá, asi som ju zobudil,ospravedlnil som sa jej. Nesúhlasila stretnutie so mnou. Musel som už končiť a len som jej povedal kedy a kde. Prídem tam, budem čakať najmenej 1 hodinu, ak nepríde, pôjdem naspäť do tour busu, ktorý je za halou v ktorej soim vystupoval. Celý mesiac mám teraz voľno a rozhodli sme sa, že ho strávime tu. Idem sa chystať. Ešte mám veľa času ale zbehno to ani neviem ako.

Z pohľadu Ceryny

Fajn, myslím, že v tomto môžem ísť. Obliekla som sa ako som najlepšie vedela. Nebola som príliš namaľovaná, nechcem aby si o mne myslel, že som nejaká plastová bábika. Chcela som sa mu ukázať prírodná. Žiadny make up, len špirála. Vyrážky nemám. takže moja pleť je pekná. Rodičom som zaklamala, predsa len, teraz len veriť, že to nikdy nezistia. Meškala som, len 5 minút! Už bol tam. Videla som ho. V tej plnej paráda, vlasy vyčesané do hora, mal na sebe tepláky chachimomma, obyčajné biele tričko, ktoré mu nesmierne pristane!! No a topánky Supra. Čo ma prekvapilo šiltovku ani okuliare nemal. Prišla som k nemu. Začal sa usmievať. Asi ma tu nečakal.

NEVER SAY NEVERWhere stories live. Discover now