Adam bana gülümsedi ve uzaklaştı. Onu takip ettim. Bir kapıdan girip evin içine geldim. Buraya getirmişti beni.
'' Sen osun.'' dedim.
'' Ahmet ben.'' dedi bana.
''Biliyorum.'' dedim.Sesim cılız çıkmıştı. Boğazımı temizleyip konuştum.
''Sen osun. Babamın eski arkadaşısın sen! İlyas Dede'nin ve babamın eski arkadaşı.''
'' İlyas benden bahsetmiş galiba.'' dedi yüzünü başka yere çevirerek.
'' Evet. O yüzden tanıdım. Aileni araba kazasında kaybettiğini anlattı. Ve şu an bu duruma hiçbir anlam veremiyorum. Onu sen mi kaçırdın?''
''İntikamımı alacağım.'' deyip gülümsedi. Sinirlenip bağırmaya başladım.
''Ne intikamı! Benim babam sana hiçbir şey yapmadı ki! Delirmişsin sen!!''
Kahkaha attı. Ağaç evinde bıçaklanmadan önce duyduğum kahkahanın aynısıydı.
'' Önce bir babanı gör, sonra konuşalım.''
Girdiğimiz odanın kapısında elleri bağlı bir halde babam belirdi. Onu kolundan tutup getiren kişiyi gördüğümde bir şok daha geçirdim.Şaşkınlığımı atlatıp babama doğru hamla yaptığımda Ahmet beni tuttu. Babamı benden uzakta bir sandalyeye oturtup bağladılar. Bana yalvaran gözlerle bakıyordu. Konuşmak için ağzını açtı ama sonra sustu. Gözyaşlarım akmaya başlarken ona seslendim.
Ve sonra ismimi duydum.
''Asya!!''
Bu İlyas Dede'nin sesiydi. Afalladım birden. Nasıl gelmişti buraya? Kafam gittikçe karışıyordu. Kapıdan içeri girdi.
''Asya? İyi misin sen?'' dedi kollarımdan tutarak. Sonra annemin katiline dönüp bağırdı.
'' Ahmet ne yapıyorsun sen? Eren nerede?!''
Derin derin nefesler almaya başladım. Katil ban döndü.
'' Ben sana misafir istemiyorum demiştim. İlyas nereden çıktı? İlyas sen neden geldin?!''
''Asıl sen ne yapıyordun?! Amacın ne senin!''
Onlar yüksek sesle tartışmaya girerken yere çöktüm. Kafamı kaldırıp Ulaş'a baktım.
''Ulaş.'' diye fısıldadım. ''Neden?''
Hala inanamıyordum, nasıl olabilirdi ki bunlar? Ulaş nasıl o katilin yanında olabilirdi ki?
Babamı getirip sandalyeye bağlayan oydu. Hala atlatamamıştım şoku.
Ahmet tekrar bana dönüp bağırdı.
''Nasıl geldi bu adam buraya? Nereden öğrendi?!''
''Asya'ya bağırma!'' diye seslendi babam arkadan.
Ahmet ona dönüp '' Kapa çeneni! '' diye bağırdı.
''Yeter.'' dedim. Kimse umursamadı.'' Yeter!'' diye bağırdım. Bana döndüler.
''Herkesten sırayla bir açıklama bekliyorum. Her şeyi anlatacaksınız!''
***
'' Mektubu yere düşürmüşsün.O zaman anladım her şeyi. Ve buraya geldim.'' dedi İlyas Dede sakince. ''Neden Asya? Neden? Niye hiçbir şey söylemedin bana bunca zaman?''
'' Çünkü tehdit etti.Yapabileceğim hiçbir şey yoktu! Babamı öldüreceğini söyledi.''
Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Daha sonra Ulaş'a baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kum Saati
Mystery / ThrillerHer şey birdenbire oldu. Önce sevdiklerimi kaybettim,sonra da kendimi korkunç bir gizemin içinde buldum. Her şey çok karışık, hangi yolu seçeceğimi bilmiyorum; korkuyorum, bu yüzden sesleniyorum ancak çığlıklarımı duyan hiç kimse yok. Ama ben her...