Gerçektende mutlusun mutlu olduğunu görmek güzel. Şu anda tam arkandaki tuvaletteyim. Cesareti? Korkaklık mı? Sorunun cevabını bekliyorum.
Yavaşca arkamı döndüm"hey dostum.sen ciddi misin? "Bakışı attım. Kapıyı usulca tırnaklarımla ses çıkacak şekilde vurdum. Ses yoktu kapıyı hızlıca açıp kendimi geriye attım. Kimse yoktu cesaretimi toplayıp bütün kapıları açıp baktım kimse yoktu. Sonra telefonum yine titredi. Ve yine gizli bir numaradan mesaj:
Cesareti seçtin!! Tebrikler, sen cesaretli bir kızsın oyun yeni başlıyor. Tatlım. Gördüklerine hazır ol. Sıkı dur, kendini salma.
Bu ne anlama geliyordu, ne demek oyun yeni başlıyor, gördüklerine hazır ol, sıkı dur ne demekti? Bir anlam veremedim. Hemen lavobodan çıktım. Bahçeye çıktım okulun arkasına gittim. Oturdum, yine mi? ALLAHIM!!!!!
Ben artık üzülmek istemiyorum. Mutlu olmak istiyorum. Biranda omzuma bir el dokundu. Kafamı hızla arkama çevirdim. Cenk!
-Camdan bakıyordum seni gördüm merak ettim iyi misin?
+Hıhı çok iyiyim aşkım!!!
-İyi değilsin sen benimle gel.
+Kolumdan tutup beni okulun yakınlarındaki bir kafeye götürdü. Ve;
-Anlat bakalım ded.
+Neyi?
-Baştan herşeyi.
+Okuldan kaçtık görünüyoruz yanlız.
-Siktir et. Hadi anlat.
+Tamam.
-Dinliyorum.
+Anneannemle mutlu mutlu yaşıyorduk......................................................................................................................!
İşte böyle.
-iyiymiş yani şey enteresan. Güldü madumca. Sana söylemem gereken bir şey var ama...
+söyle çabuk. Dedim lafını keserek.
-Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun deme?
+Evet de bir şey mi oldu?
-Seni rahatsız eden kapşonlu sürtük vardı ya hani.
+Evet yoksa onu tanıyor musun?
-Evet yani aslında o benim.
Büyük bir şoka girdim. Ne olduğunu anlayamadım. Söylediklerini sindiremen yeniden konuşmaya başladı.
-Tatlım bak ben seni gördüm ve seni bir hafta izledim anneannene ne kadar bağlı olduğunu gördüm benim olmanı istemiştim ama...
+KESS KES SESİNİ SENİ APTAL. BENCİLSİN SEN ÇOK BENCİL.
Çantamı aldım ve kafeden koşar adımlarla çıktım. LANET OLSUN LANET OLSUN. Ne biçim bir gündü. Allahım... Eve geldim kapıyı açıp içeri girdim. Ve kendimi yere bırakıverdim. Hıçkırıklara boğulmuştum. Ağlıyordum. Sindiremedim. Yerde öylece uyuyakalmışım. Sabah uyandığımda aynıyerdeydim kalktım bir duşa girdim. Çıktığımda bir şalvar eşofman ve üzerine beyaz yarım t-shirt giydim. Canım yemek yemek istemiyordu. Okula gitmek de istemiyordum. O gün sürekli evde oturup ağladım. Saat beş suları kapım çaldı. Açtığımda başak vardı kapıda içeri davet ettim. "Ne oldu sana bir tanem bu ne hal neden okula gelmedin dünde iyi değilmişsin." Dedi ve sarıldı. Pencereden cenk'i gördüm iyiyim tatlım. Yarın görüşürüz diyerek hemen onu kibar bir dille gönderdim.Tatlışkolar bu kitabı öneririm.
bskdfn soğuk bir kış günü.
Hepinizi seviyorum canım okuyucularım falanlar. Lütfen votelerinizi eksik etmeyin