Ders kimyaydı,hoca ders anlatıyordu ama ben dinlemiyordum. Sonunda zil çaldı herkes sınıftan çıkmıştı tabii birkaç kendini cool zanneden sürtükler dışında. Ben hala bu sabahı düşünüyordum birden bir sesle irkildim. Başımı kaldırdığımda tanımadığım bir kız. Sakin bir tavırla noldu bakışı attım ve gülümsedim. Bana baktı ve okula yeni geldim anlayacağın okula alışana kadar yani birkaç gün yanında dursam olur mu dedi. Başımı olur anlamında salladım ve yanıma oturması için işaret ettim. Arkadaşım olmadığı için sırada tek ben oturuyordum. Sandalyesini çekti ve oturdu biraz sessizlik oldu ve sessizliği o bozdu.
-Senin adın ne?
+Yaprak! Peki senin?
-Pınar.
+Hmmm. İyiymiş...
-Neyse ben bir lavoboya gidiyim görüşürüz diyerek el sallayıp sınıftan çıktı. Biraz bunalmıştım bu yüzden bahçeye çıktım. Boş bulduğumbir banka oturdum derin bir nefes alıp yaşadıklarımı düşünüyordum. O arada yanıma birinin geldiğini hissettim. Evet evet yanıma biri gelmişti.
-Merhaba.
+Merhaba.
-Şey gelebilir miyim?
+Tabiki
-Ben Cenk.
+Bende Yaprak.
-Güzel isim.
+Teşekkür ederim seninki de öyle. O arada zil çaldı ben hafif bir gülümseme ile görüşürüz,dedim.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::BÖLÜM KISA OLDU ÖZÜR DİLERİM...
VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN... SEVGİLİ OKUYUCULARIM...