Ertesi Gün...

23 1 0
                                    

Sabah uyandığımda lavoboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim. Buzdolabını açtım hazır pişirilmiş sosisleri çıkarıp bir iki lokma atıştırdım. Odama gidip karpuz desenli pijamalarımı çıkardım ve altıma uçuş uçuş pembe bir etek ve onun üzerine de beyaz bir badi giydim. Koluma pembe çantamı aldım evden çıkarken ayağıma pembe dolgu topuklu ayakkabılarımı geçirip kapıyı kilitleyip okulun yolunu tuttum.
🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢🏢
Okula gittiğimde Cenk Başakla konuşuyordu. Başak beni görüp eliyle beni işaret etti. Ve ikisi yanıma geliyorlardı. Yanıma geldiklerinde Cenk yanağıma bir buse kondurdu ve günaydın bebeğim dedi. Başak da sade bir gülümseme ile "günaydın tatlım ahh benim gitmem gerek" dedi. Cenk ile başbaşa kaldığımızda bana baktı ve dün çok eğlenceli bir gündü teşekkür ederim dedi güldüm. Hemen onun kolundan tutup koşmaya başladım.
-Aşkım ne yapıyorsun? Diye bağırıyordu umursamadan onu okulun arkasına götürdüm. Ve dudağına yapıştım. Yavaşça kendimi çektim. Olayın etkisinde kalmış olacak ki dondu kaldı.
+Heyy heyy Cenk noldu sana heyyy.
Diyerek onu dürttüm.
-Hah haa şey uff çok ateşliydi. Dedi ve gülümsedi.
+Zil çaldı sanırım gitsek mi? Ayy yaa şey neyse hadi gidelim. Dedim.
GÜLDÜ...
-Utanması bile çok tatlı. Dedi. Gerçektende zil çalmıştı beni sınıfıma çıkarıp kendisi kendi sınıfına gitti. Sınıfa girdiğimde Başak beni bekliyordu. Sırama oturup Başak'ın konuşmasını bekledim. Ve sonunda konuştu:
×Kızım nereye kayboldunuz ya heryerde sizi aradım.
+Biz şeydeydik önce ben onu şeye götürdüm orada şey yaptık sonra ben şey dedim sonra şey oldu.
×Yaprak manyak mısın? Ne bu şey şey şey muhabbeti lütfen düzgün anlatır mısın?
O arada sınıfa hoca girdi. Ders biyoloji idi. Hoca anlatıp anlatıp duruyordu. Sanırım bana takmış olacak ki "YAPRAK TAHTAYA GEL VE BİZE BİYO GRAFİĞİNİ ÇİZ DEDİ" ben başağa baktım. Dudaklarını ısırarak bana baktı ve gözleriyle hocayı işaret etti. Hemen hocanın yanına gittim dersi dinlemediğim için hemen bir yalan uydurmam gerekirdi. Aklıma bir yalan geldi ama hoca erkekti. Çelişkiye düştüm ama yine de başka kurtuluş yoktu. Hocaya yaklaştım ve usulca kulağına" hocam kızsal dönemimdeyim o yüzden sancı çekiyorum dersi dinleyemedim kusura bakmayın. Bu arada lavoboya gidebilir miyim?" Dedim. Hoca yüzüme baktı ve olur anlamın kafasını salladı. Sınıfatan çıktım. Kızlar tuvaleti Cenklerin sınıfının katındaydı. Yukarı çıktım. Tuvalete girdim aynanın karşısına geçip makyajımı tazelerken telefonuma bir mesaj geldi.

Flower Girll(TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin