cenk'in evime dalması

17 2 0
                                    

Başak gittikten sonra hemen evin kapısını kilitledim. Açık penceleri kapadım bütün perdeleri de kapadım. Evin içinde korkuyla oturmaya başladım. Telefonumun çalmasıyla irkildim, cebime tıkıştırdığım telefonumu çıkardım numaraya bakmadan telefonu açtım ve ses çok tanıdık geliyordu.
- Selam Yaprak şey konuşalım biraz. Sesin Cenk'e ait olduğunu anladığımda sinirlendim ve cevap vermeden telefonu kapattım ardından hemen kapı çalmaya başladı ve yine Cenk.
-Eğer açmazsan kırarım bu kapıyı beni dinlemelisin. Korkma benden olayın başından anlatıcam herşeyi. Yavaş adımlarla kapıya doğru yürüdüm kiliti açtım hemen ardından kapıyı da açtım. Karşımda Cenk kalbim birden ritmini değiştirdi. Hıphızlı atmaya başladı o anda kendimi Cenk'in kaslı ve güçlü kollarında buldum. Korkuyordum titremeye başladığımı anlayınca kollarını çekti ve "özlemişim" dedi. Kendimi toparladım ve " anlat hadi dinliyorum" dedim. "İçeriye davet etmiyecek misin?" Diye sordu. Elimle gir işareti yaptım ve kapıyı kapayıp bende arkasından ilerledim. "Anlat" dedim tekrardan. "Herşey seni görmemle başladı o an benim olmanı arzuladım ve seni takibe aldım anneannene bu kadar bağlı olduğunu görünce içimden onu öldürmek geldi. Ama sana zarar veririm diye yapadım. Ama anneannenin öldüğünü duyunca ben çok üzüldüm" dedi. İnanmak istemedim ama çok inandırıcıydı. Bağırdım. "Peki ya kapşonlu pislik kimdi?" Diye sordum. İlk defa duyuyor gibi suratıma baktı ve "KAPŞONLU" diye defalarca tekrarladı. O an öyle bir şaşırmıştıki inandım ona ve sanki yıllarca görmemişim gibi birden sımsıkı sarıldım. Sarılmamla kendine gelen Cenk bana karşılık verdi ve sanki enkaz altından çıkmışcasına sarıldı.








Arkadaşlar biliyorum bu bölüm biraz kısa oldu ÖZÜR DİLERİM!!! Sevgili okuyucular bana vote ve yorumlarla deatek verirseniz çok sevinirim. On bölüm yazdıktan sonra kitabımı bitirmeyi planlıyorum. Hepinizi seviyorum canlarrr. Eğet bir şikayetiniz varsa özel olarak mesaj atabilirsiniz emin olun ki karşılık vericem.... öpülüyorsunuz tatlişkolar...😘😘😘😘

Flower Girll(TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin