Hoofdstuk 1: Summer Love
Ik stond op van een lange nacht met Harry. We deden gisteren onze maandelijkse thriller-marathon.Dat was dan één van onze weinige dagen samen. Ik keek naar hem, hij sliep nog. Ik schoof dichter naar hem, en wreef met mijn neus over die van hem. Toen glimlachte hij, dat geeft mij altijd een warm gevoel. "Wat doe je?"vroeg hij met een slaperige stem. Ik zuchtte licht.Toen opende hij zijn ogen."Goed geslapen schat?"vroeg hij nadat hij mijn voorhoofd kuste. "Zeker"antwoorde ik. Ik shoof nog dichter bij hem totdat ik op zijn borstkast lag, en hij omarmde me.Zo bleven we een tijdje liggen..totdat ik Harry's buik hoorde grommen. Ik lachte en stond op. "Nee,(J/N) blijf nog even liggen."zei Harry."Ik ga me even opfrissen,zou je ook moeten doen"zei ik tegen Harry met een knipoog.Ik ging alvast naar de badkamer, zette mijn haar in een hoge paardenstaart,trok een joggingbroek en een T-shirt van Harry aan. Ik zag dat Harry niet meer in de kamer was ,dus ging ik ook naar beneden. hij was al pannenkoeken aan het bakken met Louis. "TOMMO"riep ik door de keuken. ik nam een aanloop en sprong op zijn rug. Ik had hem al lang niet meer gezien. Ik kon de jongens niet altijd zien vanwege school, en zij hadden altijd optredens. Maar nu is het anders omdat het zomer is en ik ga met hun op tour. Toen kwamen Niall en Liam naar beneden."Pas op ze is gevaarlijk"zei Louis lachend. Ik ging naar Niall en Liam en gaf ze een stevige knuffel. Even later kwam Zayn naar beneden. De jongens hadden een dikke snor op zijn lip getekend met alcoholstift. De jongens lachten, maar hij liep gewoon slaperig verder en deed alsof het hem niets kon schelen. Ook hij kreeg een dikke knuffel. Toen de jongens allemaal uiteindelijk stopten met lachen , gingen we gezamelijk aan tafel zitten. "Dus wat gaan we vandaag doen?"vroeg Liam.
"Euhm.. we kunnen mischien naar de cinema?"stelde ik voor. "ik weet het niet, we gaan altijd naar de cinema."zei Louis. Toen keek Niall op en zei "Laten we ons eerst opfrissen, verder zien we wel." Iedereen stond op, ruimde af , en ging naar boven. Na een tijdje was iedereen beneden..behalve zayn. Hij was nog zijn haar in dé perfecte richting aan het kammen. even later zaten we allemaal in de living. "Dusss.."begon Liam "wat zijn de plannen?".Harry stond ineens op en keek ons allemaal aan met een geschrokken uitdrukking. "Beseffen jullie eigenlijk wel dat onze tour binnen 3 dagen begint?" zei hij. Iedereen keek elkaar aan en toen sprong Louis ook op en riep :"Dat moet gevierd worden!". Dus gaven we die avond een (Naam/Van/Een/Tour)feest. We trokken onze schoenen aan en gingen wat boodschappen doen.We kochten snoep, chips, frisdrank en allerlei versieringen. Toen we thuis kwamen begonnen we onmiddellijk met de versiering.Na een paar uurtjes waren al klaar met de versiering. Het is echt wel mooi geworden."Wat dachten jullie van een paar extra gasten, als je begrijpt wat ik bedoel..."vroeg ik aan Liam en Zayn met een kleine grijns. Ze daten al een paar weken met mijn beste vriendinnen (J/BFF/N) en (J/BFF/N).En raad een wie ze gekoppeld heeft? MOI ! ('Ik' in Frans) Dus ik belde ze op en ze gingen zeker komen! Ze stonden na een halfuurtje al voor de deur. We hadden een hele leuke tijd samen...Maar na een paar uurtjes werd het toch al laat, dus gingen mijn vriendinnen al naar huis. "OK dan... wie doet de awfas?"zei Zayn die de stilte doorbrak."Euhm..laten we blad-steen-schaar spelen, de twee verliezers doen de afwas!"antwoordde Harry. En daar was iedereen akkoord mee, dus speelden we het spel. Raad eens wie er verloren had? Harry en ik!" Wij gaan alvast naar bed!" zeiden de jongens( behalve Harry natuurlijk ;) ). Wat ik nogal raar vond want ze deden zo mysterieus...Wie weet zijn ze iets van plan...Hoe dan ook, Ik begon al de glazen en borden af te ruimen.Opeens voelde ik Harry's armen rond mijn schouders, ik draaide me om. Hij zei dat hij nog niet moe was,dus hebben we naar 'Love Actually' gekeken terwijl we in chocolade gedipte aardbeien aten. Ik lag met mijn hoofd op zijn borst en viel in slaap met het ritme van zijn hart. Toen ik de volgende dag opstond zag ik raar maar waar :p dat ik in onze kamer was.. die ineens vol rozenblaadjes lag. Op mijn buik lag er een rood briefje - Volg de rozenblaadjes-.Dat deed ik en ik hield het briefje ook, want het rook zo lekker :). Ik kwam beneden en zag alle jongens met een lach van oor tot oor op hun gezicht...behalve Harry...De jongens begonnen Summer Love te zingen. En toen kwam Harry achter mij staan. Hij deed mij een ketting om. Ik draaide me naar hem toe en we kusten."Wat een emotioneel moment!" zei Louis flauw alsof hij aan het wenen was.Ik was sprakeloos...Het enige dat uit mijn mond kwam was "Waarom?".En daarop antwoordde Harry "Toen we in de stad waren zag ik de ketting, en toen dacht ik meteen aan jou.","Je bent prachtig."
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JE LEEST
Harry Styles Fanfic: Summer Love (dutch/nederlands)
FanfictionHarry en jij zijn zo verliefd. Alles was goed tussen jullie.. Totdat er een ex tussenkwam...