(J/N) POV
Terwijl ik het berichtje las voelde ik me schuldig. Ik bedoel, dan bedrieg ik Harry toch op een of andere manier..Niet? Ik moet met Liam praten, maar mischien is hij echt boos op mij. Toch moet ik met hem praten, ik heb het echt verpest. Met Liam en ook met Harry.Ik besloot naar een chocolatier te gaan om een doos chocolade voor Liam te kopen. Zijn zwakte. Toen ik de winkel binnenging, zag ik iemand. En ik wil die persoon nu even niet zien.. Het was natuurlijk Zarah. Met Jean-Baptiste?..
Zarah's pov
* Een paar uur geleden *
"Emma, ik weet echt niet wat ik moet doen. Als ik leugens blijf vertellen, zal Harry er uiteindelijk toch achterkomen. We moeten met iets beters afkomen, vind je niet?"
"Ik heb mischien een idee..."
"Zeg maar"
"Je bent toch goed bevriend met die ene..Ik weet z'n naam niet meer.. Het was iets met Jean"
"Jean- Baptiste?"
"Ja! die"
"Dat is m'n stiefbroer"zei ik terwijl ik met mijn ogen rolde
"oh"
"En wat is je plan?" ik begon ongeduldig te worden
"We hadden daarnet toch gehoord dat Liam en (J/N) onderweg waren naar het ziekenhuis?"
"Ja, en?"
"Geef me zijn nummer eens"
"Euhm...Waarom"
Ik weet echt niet waar die Emma naartoe wilt gaan.
"Vertrouw me gewoon"
Met een zucht gaf ik het nummer aan Emma.
Jean's POV
"Hallo, met Jean"
"Hallo, je spreekt met Emma Wilson. Een vriendin van Zarah"
"Ah oke dan"
Dit begon vreemd te worden
"Ik heb gehoord dat je single was, is dat waar?"
"Ja?"
"Wel..Je weet toch dat je zusje terug een relatie wil met Harry,niet?"
"Ja, dat weet ik. Wat heb ik hier nu mee te maken?"
"Aangezien Harry bezet is, gaat dat moeilijk. Daarom vraag ik jou om (J/N) te verleiden, zodat ze het uitmaken en je zus bij Harry kan zijn..Goed?"
"Oh, dus ze heet (J/N)?"
"Ja"
"Hoe ziet ze eruit?"
"Zarah zal even een foto sturen"
Het meisje zag er zo uniek uit, sterk maar ook kwetsbaar. Haar gezicht was een kunstwerk, haar ogen mooier dan sterren. Ik werd wakker uit mijn poëtische gedachten. Geen wonder dat ze mij vroegen, waar ik nu momenteel stress van krijg.
"Ja dat is geregeld dus.." zei Emma ongeduldig
"Wow, niet zo snel. Ik wil er nog iets voor terug he.."
Ik hoorde gefluister door de lijn.
"Zarah zal 3 jaar lang al je cd's, platen, en tickets voor concerten kopen, goed?"
"Is goed"
"Je eerste 'opdracht' is om nu kennis te maken met haar in het Oxford ziekenhuis"
"Waarom, is ze gewond?"
JE LEEST
Harry Styles Fanfic: Summer Love (dutch/nederlands)
FanficHarry en jij zijn zo verliefd. Alles was goed tussen jullie.. Totdat er een ex tussenkwam...