Jaloers?

102 7 2
                                    

Harry's POV

De laatste tijd is (j/n) zo afstandelijk. Ik weet het niet, alles ging toch goed...tussen ons dan.. Gisteren hoorde ik haar huilen, maar Zarah zei me dat het beter was om haar even alleen te laten.Dat deed ik dus ook.Toch voelde ik me schuldig, wieweet had ik toch iets gedaan zonder dat ik  er zelf iets van merkte. Ik moet met haar praten.

"Harry , waar ga je naartoe?" vroeg Zarah. "Ik ga (j/n) zoeken." "wat heeft dat kreng nu weer gedaan..ughh" zei Zarah vol afschuw." Wat zei je!" zei Harry boos." Je weet toch ze is zo een-" " Laat haar met rust!"zei harry geërgerd.Harry liep de living uit, op zoek naar (j/n)." Wacht maar, wanneer je haar vind zul je haar zien flikflooien met Liam!" riep ze hem na.

Harry's POV

Ik stond voor (j/n) haar deur. Ik hoorde Liam en (j/n)  lachen en plezier maken.

Oh, Harry  jij bent het! zei Liam."Hou hem tegen, hij stopt niet met mij te kietelen! zei (j/n) met tranen van het lachen. Ik ben gewoon  weggegaan. Ik weet niet waarom, maar ik voelde mijn ogen prikken.Ze was toch vaker met de andere jongens? Ik weet niet precies waarom het mij nu treft. Ik ging naar zarah om het aan haar te vertellen.

*de volgende dag*

Jouw pov

"Ons plannetje verloopt op rolletjes" "Je gaat Harry in een klap terug winnen, daar ben ik zeker van." hoorde ik ze zeggen. Wat! Ik moet Harry vinden. Ik zag hem alleen op het romantisch bankje.Hij had oortjes in, toen ik eraankwam deed hij ze vlug uit.

"Hey." "Hey". Er kwam een ongemakkelijke stilte."Waar luisterde je naar?" " Itchy Theeth van Marika hackman.." Er kwam weer een ongemakkelijke stilte.."Ik moet met je pr-"" Praten?ik ook met jou.." "oh.. begin jij maar.."

Harry's pov

Ik wist echt niet hoe ik dit moest zeggen. "Ik vind dat je de laatste dagen wat afstandelijk bent...ik bedoel...alles ging toch goed?" "Ja ik weet het, maar het gaat niet over jou..maar Zarah.."zei ze met haar ogen naar de grond gericht. " Wat is er met haar?"vroeg ik." Zij en Emma willen ons uit elkaar halen." "daar geloof ik niets van, Zarah en Emma hebben hier niets mee te maken." "Maar het is waar, ze-" " Ik heb genoeg gehoord, wees toch niet zo jaloers. Ze is mijn ex, ik bedoel, het is niet alsof ik haar terug wil. We zij gewoon vrienden." " Wat bedoel je?"zei ze met haar schattige verwarde gezicht. " Ik heb je wel door hoor, mij jaloers proberen maken met liam!" "Dat is het helemaal niet, je weet niet wat ze allemaal over ons ze-" "Sorry, (j/n) ik wil het echt niet horen..." zei ik met de meest rustige stem.

(j/n)'s pov

"Maar.." was het enige dat ik uit mijn mond kon laten. Toen hij de tranen in mijn ogen zag, zag ik medelijden in zijn ogen. Ik liep weg..weg naar liam." Wacht...ik hou van je." fluisterde hij me na. maar ik liep gewoon door.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Harry Styles Fanfic: Summer Love (dutch/nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu