Jean's POV
Dit was even vaag..Eerst wou ze wel een date, nu niet meer? Okee dan.. Ik hou toch niet van haar.. Denk ik. Zou ik het Zarah laten weten? Iets zegt me dat ik het beter nu niet moet doen..Maar als ik het wel zeg, kan ze op een plan komen om er toch voor te zorgen dat (J/N) toch naar die date komt. Dan doe ik dat maar..
Zarah's POV
*Aan de telefoon*
"Hallo met Zarah"
Wow dat lief opnemen klinkt mega geforceerd..
"Hey Zarah, met Jean" Zei hij raar
"Oh, wat is er?"
"Ik heb een probleempje.."
Nu komt het..
"Ik denk dat Harry en (J/N) terug samen zijn, daarom heeft ze de date afgezegd.."
"Gast! meen je dat nu!?" Antwoordde ik geïrriteerd
"Ja sorry hoor, ik kan er niets aan doen"
"Hoe bedoel je je kan er niets aan doen!"
"How how, doe eens chill. Als je wilt samenwerken zul je je maar eenbeetje moeten inhouden. Dit is jouw plan, dus ik kan het nog altijd tegen Harry-"
"OKEE OKEE, SORRY!"
"Dat dacht ik al"
Ik haat het als hij zo doet.
"Dus als ik het goed begrijp.. het is terug goed tussen Harry en (J/N), maar je weet niet hoe dat komt. Daarom heeft ze de date afgelast en bel je nu naar mij omdat je nu vast zit?"
"Je hebt het helemaal begrepen"
"Okee euhmm..Heb je al een afspraak geregeld om het uit te praten ofzo?" zei ik met een zucht
"Ja, morgen om 1 uur gaan we hierover praten bij Starbucks."
"Okee, laat me even denken... Mischien kan je eens met Harry gaan praten?"
"Hoe bedoel je?"
"Ga gewoon naar Harry, zeg dat je vrienden wil zijn en dat ik een bitch ben enzo..."
"Waarom?"
"Als je dat regelt rond een uur of vier zit je goed."
"Ah ja, wantik begrijp het volkomen.." zei hei veel te sarcastisch naar mijn goesting
"Om 10 over 4 zit Harry altijd in de muziekzaal, en om kwart over 4 gaat hij altijd naar de wc..Mischien kan je dan in actie komen?"
"Okee, maar wat moet ik dan doen?"
"Ja, dat zoek je maar zelf uit!" zei ik geïrriteerd voordat ik aflegde
Jean's POV
Ik hoorde ineens een pieptoon. Ze heeft afgelegd. Fijn. Ik kan op niets komen.. Mischien kom ik wel op een idee wanneer ik met Harry ben...
Harry's POV
(J/N)'s telefoon rinkelt.
"Jean belt, zou ik opnemen?" vroeg ze aan me
"Doe maar, als je wilt"
"Okee..."
*Aan de telefoon*
"Hallo, met (J/N)" zei ze ongemakkelijk
"Euhm...Ja, tuurlijk" zei ze met een schattig verward gezicht. Ik hou zo veel van haar.
Ik zag dat (J/N) mijn richting in kwam...Vreemd..
" Jean wilt met je praten"
"Met mij? Okee dan.."
JE LEEST
Harry Styles Fanfic: Summer Love (dutch/nederlands)
FanfictionHarry en jij zijn zo verliefd. Alles was goed tussen jullie.. Totdat er een ex tussenkwam...